Ikä, Kyrvänkoko(pituus ja ympärys mitta)
15v, 14-15cm/9-10cm
Kyrpä-Gallup!
20
3328
Vastaukset
- jeppe
13v
n. 3 cm velttona
n 7 cm stondikses- kyrpä jooseppi
ikä 16v.
stondikses n.15,5
ympärysmittaa ei oo tullu vielä mitattuu :o mut ei mikää tulitikun paksunen ;)
ei oo huvittanu mitata kui paljon velttona on xP
- isoko?
Oon 16 v enkä oo muuten monella yhtä isoa nähny kun mulla. Levossa on 15-16 cm, stondikses 19 cm, ympärys 15 cm.
- Pieni kakka
... herra 19cm toi on aika pieni ku vertaa siihen että se kasvaa vain 3cm.. haha! suhteutettuna nääs.. häpiäisit. mulla on levossa 0,5cm ja erektiossa 10cm. Ajatteleppa tota ! Suhteellisesti mun kikuli kasvaa enemmän.. et silleen..
- _ _ _
Pieni kakka kirjoitti:
... herra 19cm toi on aika pieni ku vertaa siihen että se kasvaa vain 3cm.. haha! suhteutettuna nääs.. häpiäisit. mulla on levossa 0,5cm ja erektiossa 10cm. Ajatteleppa tota ! Suhteellisesti mun kikuli kasvaa enemmän.. et silleen..
Otan osaa et on noin pieni! Ei mul tarvi vehkeen stondikses paljo kasvaakkaan ku on jo levos paljo isompi ku sulla edes täydes mitas.
- 15v
mulla on just samanlaiset mitat. Ja mä olen niihin tyytyväinen!
Sitten, käytän myös tätä kalua muuhunkin, kuin pissaamiseen. - julle
mul about 13cm lepotilas ja 17cm erektiossa. en oo kyl päässy tökkäämään sitä mihinkään tytteliin viäl mut ehkä joskus..
- nti seKo
Aika iso. Voisin tommosen melan kyytiin hypätäkin! :P
- Normal Cock
Totta puhuen olen 16, ja vehkeeni on 8 cm levossa ja 16 cm erektiossa. Eli normaali nuoren miehen penis.
- nollapeli
Ikä 24v lepo 2cm pysty 13cm paksuus 9cm
- eicar
Ootko tosissas?
- nollapeli
eicar kirjoitti:
Ootko tosissas?
oon tosissani, mitä vikaa ?
- eicar
nollapeli kirjoitti:
oon tosissani, mitä vikaa ?
En tajuu, eihän tohon mittaan mahdu edes mutteri.
- poilki
mul o 19cm pitkä oon vittu 12v joten lesoilkaa vaan
- no voi vittu lol
Vitu kakara painu helvettiin puolisenttisen paskas kans
- ujyhnfffffvsd
OLUTTÖLKIN PAKSUNEN MULKKE! RAVIHEVOSELTA OTIN SIIRRÄNNÄISEN! 50CM!
vittu ANYDAY! - mieoonmauri
14w lepotilas 7cm ja stondikses 11cm
- Kyrpä-Gallup?
Vai että kyrvänkokogallup? Mielenkiintoista! Siinä teille pullaa:
12w
20 cm
ja 25 cm lepotilas!
Ja vielä yks juttu: tappakaa ittenne - Ruokailutavoista
Hei,
nyt on annettava hieman kielteistä palautetta niin joidenkin lukiolaisten kuin yläkoululaistenkin ruokailukäytöksestä to 13.10. Osa lukion vuoron loppupuolella ruokailleista opiskelijoista ja opettajista jäi ilman sämpylää ainakin kahdesta syystä:
1. osa yläkoulun oppilaista rohmusi itselleen kaksi sämpylää eikä esimerkiksi ottanut lainkaan keittoa.
2. osa lukiolaisista otti tarjottimelleen sämpylän, muttei syönyt sitä, vaan heitti sen kokonaisena biojätteiden joukkoon.
Ei näin voi menetellä. Ruokailuhetki on kaikille tärkeä yhteinen tapahtuma, jossa on osattava ottaa huomioon kaikki muutkin ruokailijat. Ruokaa on syytä ottaa lautaselleen se määrä, minkä oikeasti syö. Ei ole oikein, että rohmujen takia muut kärsivät. Keittolankin määrärahoja ja resursseja ajatellen tällainen käytös on typerää.
Toni Uusimäki, rehtori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224750Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262617Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu702332Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128