Osaako kukaan sanoa nettisivustoa, johon voisi panna ilmoituksen tai etsiä matkaseuraa?
Seuraksi en hae enkä huoli seksin puutteessa olevaa, vaan sivistynyttä, hyväkäytöksistä miestä tai rohkeaa naista. Kas kun en oikein rohkene yksin lähteä Suomen rajojen ulkopuolelle. Ikää minulla on jo yli 50 vuotta, joten samaa ikäluokkaa suunnilleen pitäisi matkaseurankin olla.
Matkaseuraa vailla
15
768
Vastaukset
- ...
No kyllä minäkin ainakin uskallan matkustella yksinkin. Riippuu tietysti kohteesta, mutta ei minun ainakaan ole tarvinnut siitä huolimatta olla lomallani yksin. Rohkeasti vain matkaan.
- naurattaa
epätoivoista on jollain tuon kumppanin etsintä ja suorastaan ihme jos joku oikeasti kiinnostuu....nainen tai mies.....
- Lomalle
Miten sinua voi naurattaa toisen epätoivo? Jäin leskeksi vähän yli vuosi sitten. En ole koskaan matkustanut yksin ja mieheni on ollut se vahvempi puolisko. Kumppania en ole etsimässä, vain matkaseuraa.
Voi olla, että on ihme, jos joku minustakin kiinnostuu, mutta itselleni kelpaisi kyllä hyvin matkaseuraksi vähemmän kiinnostava persoonakin.
Kysymyshän oli, että osaako kukaan sanoa nettisivustoa... Itse en edes huomannut olevani epätoivoinen...
- kymigp
Mitä jos kyselisit matkaseuraa tuttavapiiristä? Laita sanaa liikkeelle, joku tuntee aina jonkun. Silloin et joutuisi lähtemään täysin tuntemattoman ihmisen kanssa matkaan?
Jos asialla ei ole kiire, aloita jonkin kielen opiskelu, esimerkiksi espanjankielen ryhmissä tutustuu ihmisiiin, jotka reissaavat Iberian niemimaalla ja lattareissa.
Miksi et osallistuisi ryhmämatkoille? Hyvä testikohde sivistyneelle rohkelikolle olisi vaikkapa Pietari.- Lomalle
Kiitos vastauksesta. - Olen vaan tuttavapiirini kolunnut aivan tarkkaan puolen vuoden sisällä eikä ole vieläkään matkaseuraa löytynyt. Siksipä näin "epätoivoisen" kyselyn laitoin :).
Olen harmittavaisen kielitaitoinen opiskellakseni kieliä...
Ryhmämatkoille osallistumisessa olisin täysin tuntemattomien seurassa. Toivoin löytäväni luotettavan ihmisen matkalle seuraksi jo ennen lähtöä. Toki täytyy myöntää, että haluaisin päästä muihin kaupunkeihin kuin Pietariin, jossa olen ollut jo monia kertoja...
Mutta olen mielissäni rakentavasta vastauksestasi.
- 16+17
Suomi24 - Ajanviete-henkilökohtaiset-matkaseuraa,
- Lomalle
Kiitoksia vinkistä - sitten tutustumaan siihen...
- Toinen vinkki
Lomalle kirjoitti:
Kiitoksia vinkistä - sitten tutustumaan siihen...
Kannattaa tutustua myös Pallontallaajien sivustoon. Se on matkailuun ja erityisesti omatoimimatkailuun keskittynyt sivusto.
Keskustelu on asiallista, koska sitä moderoidaan. Sivustolta löytyy myös oma palsta matkaseuran hakuun.
www.pallontallaajat.net - Lomalle
Toinen vinkki kirjoitti:
Kannattaa tutustua myös Pallontallaajien sivustoon. Se on matkailuun ja erityisesti omatoimimatkailuun keskittynyt sivusto.
Keskustelu on asiallista, koska sitä moderoidaan. Sivustolta löytyy myös oma palsta matkaseuran hakuun.
www.pallontallaajat.netKiitos tiedosta, tämän linkin takana on varmasti paras sivusto!
- tse4
No onnea vaan etsintään, mutta sinuna kokeilisin sitä yksin lähtöä johonkin tuttuun ja turvalliseen kohteeseen, missä on muitakin suomalaisia. Jos lykkäät ja lykkäät matkalle lähtöä seuran puutteen takia, niin kuluu aikaa ihan turhaan. Voihan siellä kohteessakin tavata ihmisiä ja todennäköisesti moni muukin on yksin liikenteessä ja voi sieltä saada seuraa seuraavalle matkalle. Tai ainakin huomata sen että voi ja pystyy matkustelemaan yksinkin.
- Lomalle
Olen jo löytänyt seuraa kahdestakin paikasta, joten en joudu matkaa lykkäämään. Kun pääsin alkuun, niin homma oli ihan helppoa. - En tosin usko, että kaipaan muita suomalaisia kuin yhden siihen omatoimimatkaani...
- ssss4
Lomalle kirjoitti:
Olen jo löytänyt seuraa kahdestakin paikasta, joten en joudu matkaa lykkäämään. Kun pääsin alkuun, niin homma oli ihan helppoa. - En tosin usko, että kaipaan muita suomalaisia kuin yhden siihen omatoimimatkaani...
Jonkun kanssa lomaillessa, on vain se huono puoli jos kumpikaan ei uskalla liikkua yksin, että molempien loma menee pilalle, kun pitää "joustaa" ja tehdä asioita joita ei haluaisi ja sitten joku oma juttu jää kokematta. Itse suosin sen takia yksin matkustelua.
- Lomalle
ssss4 kirjoitti:
Jonkun kanssa lomaillessa, on vain se huono puoli jos kumpikaan ei uskalla liikkua yksin, että molempien loma menee pilalle, kun pitää "joustaa" ja tehdä asioita joita ei haluaisi ja sitten joku oma juttu jää kokematta. Itse suosin sen takia yksin matkustelua.
Olet oikeassa, tuo on tietysti tärkeä pointti monen kohdalla. Onneksi minulla on takana neljännesvuosisadan liitto, joten olen tottunut erittäin hyvin joustamaan :).
- Anonyymi
Mäkin välttelin vuosia yksinmatkustamista, mutta ei siinä mitään. Ottaa ja lähtee, hyvin menee. Eikä tarvii murehtia siitä mitä seura haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057