KAIKILLE SPIRITISMISTÄ KIINNOSTUNEILLE!!

Don't do it

7

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valonkantaja

      Ja vieläkin kerron...
      Kirjoittanut: Valonkantaja, 7.7.2004 klo 22.33

      Kopioin tähän tekstin jonka olin kirjoittanut toisaalle kyseisestä aiheesta henkilölle joka kyseli spiritismistä:

      Näillä asioilla ei kannata leikkiä!
      Kirjoittanut: VALONKANTAJA, 3.7.2004 klo 11.26

      Pelko on yleensä turhaa, mutta spritismiä koskien pieni varoituksen sana. Se todellakin toimii, mutta sillä ei pidä leikkiä. Eli pelkästä uteliaisuudesta ja ennustamisen halusta en suosittele sitä tekemään. Siinä todellakin PITÄISI tietää kenen/minkä hengen tai voiman kanssa on tekemisissä. Ja pitäisi myös osata "suojautua" pahoilta hengiltä jotka juuri yrittävät viedä mielenterveyden, harhauttaa ja kertovat kaikenlaista epäolennaista ja pelottavaa. Ja jotka helposti pystyvät juuri spiritismin avulla "ottamaan yhteyttä". Pitäisi olla yhteydessä rakkaudellisiin korkean tason valo-olentoihin oppaisiin ja enkeleihin. Jos ei henkisistä asioista tarpeeksi tiedä ja jos ei tiedä mitä edellä tarkoitin, vaan tuli mieleen lisäkysymyksiä henkisistä tasoista ym. ET OLE VALMIS tuollaiseen, enkä sitä suosittele.
      Vinkiksi vielä, että valon ja rakkauden palveluksessa olevat olennot eivät pääsääntöisesti työskentele tuollaisten "apuvälineiden" välityksellä, eivätkä he myöskään yleensä "ennusta" mitään, eivätkä varsinkaan kerro ilman asianomaisen lupaa toisten elämästä mitään.

      Henkiset kyvyt ja voimavarat "aukeavat" luonnostaan juuri oikeaan aikaan ja vain ne mitä todella tarvitsee ja silloin kun on siihen valmis. Sisimmästänne löydätte paremmat vastaukset ja tiedot kuin mistään laudoista.
      Jos kuitenkin kaikesta huolimatta haluatte spiritismiä kokeilla, suosittelen että hakeutuisitte edes sellaisen henkilön, esim. meedion luokse joka asioista tietää. Häneltäkin kannatta varmistaa, "kenen laskuun hän toimii". Eli onko hän valon vai pimeyden voimien puolella.

      • DON'T DO IT

        mitä sinä luulet spiritismistä tietäväsi. Tuo teksi jo osoitti että et tiedä siitä mitään. Et edes tiedä sitä, mikä voima tuon kaiken on mahdolliseksi tehnyt. SAATANA


      • sielunsisko
        DON'T DO IT kirjoitti:

        mitä sinä luulet spiritismistä tietäväsi. Tuo teksi jo osoitti että et tiedä siitä mitään. Et edes tiedä sitä, mikä voima tuon kaiken on mahdolliseksi tehnyt. SAATANA

        mä tiedän spiritismistä ainakin sen että siinä eioo mitään vaarallista!
        no jaa se nyt ehkä jos ei usko henkiin niin sit ei kyl kannata antaa pelolle valtaa!!


      • don't do it
        sielunsisko kirjoitti:

        mä tiedän spiritismistä ainakin sen että siinä eioo mitään vaarallista!
        no jaa se nyt ehkä jos ei usko henkiin niin sit ei kyl kannata antaa pelolle valtaa!!

        eli et tiedä yhtään mitään...


      • -älä kokeile sitä
        don't do it kirjoitti:

        eli et tiedä yhtään mitään...

        Olen pelannut spiritismiä itse joten kerron kokemuksesta että ei kannata pelata sitä! Se oli kyllä pelottavaa, enkä todellakaa aijo enää pelata sitä...se on kyllä totta että jotkut tulevat hulluksi. Huom:jos aikoo pelata niin ei kannata uskoa kaikke mitä siinä sanotaa koska pahat henget voivat valehdella. Mutta kuitenki sen jälkeen mitä minulle tapahtui en enäää pelaa, en halua edes muistella tapahtumaa!


    • empire3

      Spiritismin harrastamisesta voi tulla aika ikäviä ilmiöitä, joita alkaa esiintyä asunnossa, jossa sitä on harrastettu. Teksti on kopioitu suomi24 sivulta, aiheena kummittelu. Kannattaa lukea teksti, ja miettiä haluaako kotiinsa poldergeist kummittelua, ennenkuin alkaa harrastaa spiritismiä.

      KOPIOITU TEKSTI:

      Nyt alkaa jo skeptikon selityskeinot viimeaikaisille tapahtumille olla vähissä ja apua tarvittaisiin. Koko rumba alkoi viimesyksystä, kun kaveriporukalla baari-illan jälkeen pelattiin spiritismiä. Koko tilanne oli kaikista huvittava, "manasimme" henkiä esiin ja kyllästyimme tähän leikkiin aika nopeasti. Olen 30-vuotias mies ja koko spiritismikokeilu tehtiin aikalailla huumorimielessä. Olen myös ihan täysijärkinen kansalainen, eli en usko että ilmiöt johtuisivat mielenterveysongelmista tms. En käytä huumeita tai syö mitään lääkitystä. Itse olen selittänyt tapahtumia tähän asti kiusanteolla, mutta sekin tuntuu aika ontuvalta vaihtoehdolta kaiken tämän jälkeen.

      Ensimmäinen ilmiö oli koko asuntoni räjähdymainen sotku. Pari päivää isojen poikien kännileikkien jälkeen kotiin tullessani koko asunto oli kun ympäri käännetty! Kaikki kaapit avoinna ja sisältö revitty lattialle. Ensin ajattelin murtovarkautta, mutta mitään ei puuttunut. Kaikki esillä ollut arvotavara oli jätetty rauhaan (heitetty pitkin huonetta, mutta ei varastettu). Mietin onko minulla vihamiehiä, olisiko joku voinut kiusallaan vain sotkea asuntoni. En tiedä miksen soittanut poliisia, varmaan siksi että tuntui typerälle ilmoittaa asiasta, koska mitään ei puuttunut. Nyt jälkeenpäin ajateltuna ei kai poliisi olisi kuitenkaan asialle mitään voinut tehdä.

      Seuraavat kuukaudet sujuivat rauhallisesti. Olin silti aika vainoharhaisena edellisen tapahtuman takia ja huomasin tavaroiden vaihtavan paikkaa. Epäilin että jollakin on avain asuntooni (pieni vanha omakotitalo) ja vaihdatin lukon. Tavaroiden siirtyminen jatkui ja syytin vain omaa hajamielisyyttäni. Jotkut tavarat myös katosivat pitkäksikin aikaa ja ilmestyivät sitten esimerkiksi keskelle pöytää! Tässä vaiheessa tilanne ei vielä haitannut minua, naureskeltiin kavereidenkin kanssa, että olen saanut kotikummituksen. Ainoa pelottava asia oli koirani käytös. Se muuttui räksyttävästä ja energisestä koirasta seinänviertä kulkevaksi ja hiljaiseksi. Se saattoi kulkea korvat luimussa ja häntä koipienvälissä pitkin päivää ja ei antanut minun koskea itseensä.

      Tilanne paheni yhtäkkiä viimeviikolla. Heräsin aamulla siihen, että taloni oli jäätävän kylmä ja sisällä haisi jonkinlainen "savu".. Ei perinteinen tulen aiheuttama savu, mutta vähän samantyylinen katku leijaili erittäin voimakkaana ilmassa. Juoksin tietenkin heti tarkistamaan taloa, palohälytin ei huutanut ja ilmassa ei näkynyt savua. Kaikki vaikutti olevan kunnossa ja ulko-ovikin oli kiinni. Kylmyys vain loppui ja talo oli nopeasti taas huoneenlämpöinen. En tiedä missä vaiheessa tämä tapahtui, koska olin niin paniikissa mahdollisen tulipalovaaran takia. Koiraa ei näkynyt missään ja hetken sitä etsittyäni löysinkin koiran huonossa kunnossa saunan lauteitten alta. Koira oli selvästi loukkaantunut ja kivuissaan. En ollut kuullut sen haukuntaa tai ulinaa nukkuessani tai taloa tarkistaessani. Lähdin samantien eläinlääkäriin ja siellä selvisi, että koirallani on suuri määrä murtuneita kylkiluita ja sisäistä verenvuotoa. Myös takajalka oli murtunut. Koirani on sisäkoira ja ei ole voinut jäädä auton alle! Itse sitä en ole rääkännyt, eläinlääkäri tuntui epäilevän tätä vaihtoehtoa. Koira lopetettiin ja minä palasin taloon.

      Viimeyönä heräsin taas, tällä kertaa korvia riipivään meluun. Kuulosti kun omaistuuttani oltaisiin taas vaihteeksi viskomassa pitkin asuntoa ja hetken päästä uskalluinkin makuuhuoneesta olohuoneen puolelle. Asunto oli hyvässä järjestyksessä ja ulko-ovi lukossa. Tarkistin talon ja ketään ei ollut sisällä. Alkaa jo vähän ******** ja olen aika neuvoton asian suhteen. Alan epäillä omaa mielenterveyttäni ja talon vaihtokin on jo mielessä. Alkaa olla aika epätoivoinen olo, kun johonkin kummituspalstalle kirjoitan. Onko kellään mitään vastaavia kokemuksia tai neuvoja mitä minun pitäisi tehdä.

    • Warden5

      No hupsis, pyysi hengen kylään, ja nyt ei vieras halua palata kotiin. Ei kannattaisi mennä härkkimään asioita joita ei ymmärrä. Jos väittää että spiritismi on vaaratonta ja hauskaa leikkiä, johtuu mielipide siitä että istunnoissa ei ole onnistuttu kutsumaan henkiä esiin. Onneksi suurin osa näistä amatöörien hupituokioista päättyy onnellisesti epäonnistumiseen, mutta joskus valitettavia onnistumisia tapahtuu, ja saattaa saada muunmuassa viehättävän alivuokralaisen. Harmillisesti suomesta ei tuppaa exorcisteja löytymään, soitto vatikaaniin korjannee tilanteen. Hyvää joulua =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe