Saunalahden kytkyhuijaus.

Ei ikinä

Saunalahti teki kahden vuoden kytkyn myymällä puhelimen edullisesti sillä ehdolla, että liittymää pidetään 2 vuotta. Kun kyseinen aika loppui, ei puhelimella tehnyt enää mitään ellei jakanut Saunalahdella. Puhelimeen oli asetettu suojakoodi jota ei annettu asiakkaalle, eikä suostuta pyynnöistä huolimatta antamaan. Onko tällaista sattunut muillekin, vai onko kiroillen ostettu uusi puhelin? Asiakkaalle on varmasti tullut selväksi mikä on Saunalahti.

4

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi!

Mikäli puhelin on lukittu meille purkukoodilla, ja puhelin on maksettu saa tarvittavan purkukoodin kyllä asiakaspalvelun kautta tilattua.

Mikäli puhelin kyselee suojakoodia eikä purkukoodia on tämä todennäköisesti puhelimesta itsestään säädettävä koodi johon me emme voi mitenkään vaikuttaa, vaan se kytketään päälle ja pois itse puhelimesta.

Puhelimen mukana tulleesta ohjekirjasta pitäisi löytyä oletus-suojakoodi jolla puhelimen saa taas auki, muussa tapauksessa koodi saattaa löytyä esimerkiksi puhelimen valmistajan tukisivuilta.

Jos koodia ei löydy mistään, saat suojauksen purettua toimittamalla laitteen huoltoon. Tässä toimenpiteessä laite yleensä palautetaan tehdasasetuksille joten muistikortit yms kannattaa ottaa talteen ennen puhelimen toimittamista huoltoon. Suojakoodin vaihtaminen / poistaminen huollon kautta on tietenkin maksullinen toimenpide.

Janne / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• Eivith

On mukavaa huomata, että on olemassa saunalahden palstatiimi. On myös mukava huomata, kuinka ei pystytä edes vastaamaan kaikkiin aiheisiin. Hieno meno, jatkakaa samaan malliin!

• 5+16

palstatiimi 17.6.2013 14:33
      "Moi!"

"Mikäli puhelin on lukittu meille purkukoodilla, ja puhelin on maksettu saa tarvittavan purkukoodin kyllä asiakaspalvelun kautta tilattua."

Asiakaspalvelun kautta tilattua?
      Miksi se purkukoodi pitää asiakkaan teiltä tilata, eikö semmoisen
      voi lähettää tekstiviestinä heti kun se kytkysopimuksen määräaika on umpeutunut,
      tai jo vähän ennen?

• soneran asiakas

Sonera ainakin antoi purkukoodin asiakkaan omillesivuille heti kun päivämäärällinen aika tuli täyteen.

Myöhemmin Sonera ei sim-lukitusta edes ei laitettu puhelimeen. Asiansa hoitavalla on ollut pitkään sama numero ja liittymäsopimus on riittävä pantti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe