Eli oon 15-vuotias tyttö, kyselkää multa kaikkee mitä mieleen tulee!(:
15v tyttö vastaa!
30
106
Vastaukset
- azdws
Mitä sä teet tällä sekunnila
- faniix
Makaan sängyn ja juttelen tyypeille kikis:D
- azdws
faniix kirjoitti:
Makaan sängyn ja juttelen tyypeille kikis:D
Aha
- azdws
azdws kirjoitti:
Aha
Mikä o sun lempi tv ohojelema
- faniix
azdws kirjoitti:
Mikä o sun lempi tv ohojelema
ncis rikostutkijat!!
- azdwd
faniix kirjoitti:
ncis rikostutkijat!!
Aha
- azdwz
azdwd kirjoitti:
Aha
Mikäs on sun lempi juoma
- faniix
azdwz kirjoitti:
Mikäs on sun lempi juoma
Ei mulla oo mitää lempijuomaa, juon sitä mitä tekee mieli :D
- azdwa
azdwz kirjoitti:
Mikäs on sun lempi juoma
Lempi eläin, lempi väri, kui hyvä todistus, meneex elämä hyvin, poltax tupakkaaa tai juotko alkoholipitoista nestettä????
- faniix
azdwa kirjoitti:
Lempi eläin, lempi väri, kui hyvä todistus, meneex elämä hyvin, poltax tupakkaaa tai juotko alkoholipitoista nestettä????
Käärmeet, sinine, ka oli 8.0, menee, en polta enkä juo:D
- azdwr
faniix kirjoitti:
Käärmeet, sinine, ka oli 8.0, menee, en polta enkä juo:D
Aha
- azdwq
azdwr kirjoitti:
Aha
Mitäs sä harrastat, mikä puhelin sul o, mikä on sun lempi kirja, su hiusten väri,
- faniix
azdwq kirjoitti:
Mitäs sä harrastat, mikä puhelin sul o, mikä on sun lempi kirja, su hiusten väri,
Harrastan rutista, lumia 620, nälkäpelit (en oo kyllä muita kirjoja lukenukkaan:D) jja blongit (:
- faniix
faniix kirjoitti:
Harrastan rutista, lumia 620, nälkäpelit (en oo kyllä muita kirjoja lukenukkaan:D) jja blongit (:
ää *futista:D:D
- azdwf
faniix kirjoitti:
Harrastan rutista, lumia 620, nälkäpelit (en oo kyllä muita kirjoja lukenukkaan:D) jja blongit (:
Rutis kuulostaa todella mahtavalta. Ja blongit
- azdwg
azdwf kirjoitti:
Rutis kuulostaa todella mahtavalta. Ja blongit
Aha
- azdwh
azdwg kirjoitti:
Aha
Mitä sä aiot tehä kesälä, minkä värinen matto sun huoneessa, mis päi asut, kui pitkä ja painava sä oot
- faniix
azdwh kirjoitti:
Mitä sä aiot tehä kesälä, minkä värinen matto sun huoneessa, mis päi asut, kui pitkä ja painava sä oot
Rock the beachiin meen ainaki, eipä taijja muita suunnitelmia olla viel..(: ei oo mattoa huoneessa. Asun Oulun lähellä ja 163cm/45kg
- azdwo
faniix kirjoitti:
Rock the beachiin meen ainaki, eipä taijja muita suunnitelmia olla viel..(: ei oo mattoa huoneessa. Asun Oulun lähellä ja 163cm/45kg
Aha
- azdwt
azdwo kirjoitti:
Aha
Kiitos haastattelusta, eiköhän tämä tieto riitä...
- faniix
azdwt kirjoitti:
Kiitos haastattelusta, eiköhän tämä tieto riitä...
Juu eipä mitään(:
- azdwl
faniix kirjoitti:
Juu eipä mitään(:
MUHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA
- azdwå
azdwl kirjoitti:
MUHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA
HAHAHAHAAHIHIIIHHIIIHEEHHEHHHEHUUGUUGUUUGUUUHYHYHYYYYYHOGOOOHOOOOOHHHHXDDJJJXDEWUIUJUUJJJJJIKFJCJJCJJJJUFJJJJJKLÖÖSOOCÄVÖPBJUIIIUAAWQWEERRTRTTTYYYYUUIIIIOOPPPÅÅÅÅÄÄÖÖÖLLLLKKKKKKKJJJJJHHHGGGGFFFDDAAAAAAAASSDXXXXZZZZZZZZXXXXXXXCCCCCCVVVVVVVVVVBBBBBNNNMMMMMMMMMMCFLDLLSLÖKSUJBBJBJJBBJ
- azdeu
azdwå kirjoitti:
HAHAHAHAAHIHIIIHHIIIHEEHHEHHHEHUUGUUGUUUGUUUHYHYHYYYYYHOGOOOHOOOOOHHHHXDDJJJXDEWUIUJUUJJJJJIKFJCJJCJJJJUFJJJJJKLÖÖSOOCÄVÖPBJUIIIUAAWQWEERRTRTTTYYYYUUIIIIOOPPPÅÅÅÅÄÄÖÖÖLLLLKKKKKKKJJJJJHHHGGGGFFFDDAAAAAAAASSDXXXXZZZZZZZZXXXXXXXCCCCCCVVVVVVVVVVBBBBBNNNMMMMMMMMMMCFLDLLSLÖKSUJBBJBJJBBJ
HHYYYYYYYYIIIIIIIIIII
- azdwb
azdeu kirjoitti:
HHYYYYYYYYIIIIIIIIIII
Tyyylsääää. Ehkä mä kysyn lissssooo
- azdwö
azdwb kirjoitti:
Tyyylsääää. Ehkä mä kysyn lissssooo
Mikä sä haluut olla isona, mis mais oot käyny, oox sinkku, lembi biisi, lembi elokuva.
- faniix
azdwö kirjoitti:
Mikä sä haluut olla isona, mis mais oot käyny, oox sinkku, lembi biisi, lembi elokuva.
En tiiä, oon käyny ruotsissa, viros, venäjällä, norjassa ja saksassa.en oo sinkku, ei oo sillai lempibiisii mut jos joku hyvä nii children of bodom- sixpounder ja lempielokuva vrm iron man
- kysyjä
Mitä tarkottaa ku kaikki pyytää "kikkei" ja puhuu "kikissä"? Mikä se on?
- öäähäähähähääää
Kik on chat. sen voi ladata älypuhelimeen
- ....................
Mikä sun tyypin nimi on kikis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483