15v tyttö vastaa!

faniix

Eli oon 15-vuotias tyttö, kyselkää multa kaikkee mitä mieleen tulee!(:

30

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azdws

      Mitä sä teet tällä sekunnila

      • faniix

        Makaan sängyn ja juttelen tyypeille kikis:D


      • azdws
        faniix kirjoitti:

        Makaan sängyn ja juttelen tyypeille kikis:D

        Aha


      • azdws
        azdws kirjoitti:

        Aha

        Mikä o sun lempi tv ohojelema


      • faniix
        azdws kirjoitti:

        Mikä o sun lempi tv ohojelema

        ncis rikostutkijat!!


      • azdwd
        faniix kirjoitti:

        ncis rikostutkijat!!

        Aha


      • azdwz
        azdwd kirjoitti:

        Aha

        Mikäs on sun lempi juoma


      • faniix
        azdwz kirjoitti:

        Mikäs on sun lempi juoma

        Ei mulla oo mitää lempijuomaa, juon sitä mitä tekee mieli :D


      • azdwa
        azdwz kirjoitti:

        Mikäs on sun lempi juoma

        Lempi eläin, lempi väri, kui hyvä todistus, meneex elämä hyvin, poltax tupakkaaa tai juotko alkoholipitoista nestettä????


      • faniix
        azdwa kirjoitti:

        Lempi eläin, lempi väri, kui hyvä todistus, meneex elämä hyvin, poltax tupakkaaa tai juotko alkoholipitoista nestettä????

        Käärmeet, sinine, ka oli 8.0, menee, en polta enkä juo:D


      • azdwr
        faniix kirjoitti:

        Käärmeet, sinine, ka oli 8.0, menee, en polta enkä juo:D

        Aha


      • azdwq
        azdwr kirjoitti:

        Aha

        Mitäs sä harrastat, mikä puhelin sul o, mikä on sun lempi kirja, su hiusten väri,


      • faniix
        azdwq kirjoitti:

        Mitäs sä harrastat, mikä puhelin sul o, mikä on sun lempi kirja, su hiusten väri,

        Harrastan rutista, lumia 620, nälkäpelit (en oo kyllä muita kirjoja lukenukkaan:D) jja blongit (:


      • faniix
        faniix kirjoitti:

        Harrastan rutista, lumia 620, nälkäpelit (en oo kyllä muita kirjoja lukenukkaan:D) jja blongit (:

        ää *futista:D:D


      • azdwf
        faniix kirjoitti:

        Harrastan rutista, lumia 620, nälkäpelit (en oo kyllä muita kirjoja lukenukkaan:D) jja blongit (:

        Rutis kuulostaa todella mahtavalta. Ja blongit


      • azdwg
        azdwf kirjoitti:

        Rutis kuulostaa todella mahtavalta. Ja blongit

        Aha


      • azdwh
        azdwg kirjoitti:

        Aha

        Mitä sä aiot tehä kesälä, minkä värinen matto sun huoneessa, mis päi asut, kui pitkä ja painava sä oot


      • faniix
        azdwh kirjoitti:

        Mitä sä aiot tehä kesälä, minkä värinen matto sun huoneessa, mis päi asut, kui pitkä ja painava sä oot

        Rock the beachiin meen ainaki, eipä taijja muita suunnitelmia olla viel..(: ei oo mattoa huoneessa. Asun Oulun lähellä ja 163cm/45kg


      • azdwo
        faniix kirjoitti:

        Rock the beachiin meen ainaki, eipä taijja muita suunnitelmia olla viel..(: ei oo mattoa huoneessa. Asun Oulun lähellä ja 163cm/45kg

        Aha


      • azdwt
        azdwo kirjoitti:

        Aha

        Kiitos haastattelusta, eiköhän tämä tieto riitä...


      • faniix
        azdwt kirjoitti:

        Kiitos haastattelusta, eiköhän tämä tieto riitä...

        Juu eipä mitään(:


      • azdwl
        faniix kirjoitti:

        Juu eipä mitään(:

        MUHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA


      • azdwå
        azdwl kirjoitti:

        MUHHAHHAHHAHHAAAAAAAAAA

        HAHAHAHAAHIHIIIHHIIIHEEHHEHHHEHUUGUUGUUUGUUUHYHYHYYYYYHOGOOOHOOOOOHHHHXDDJJJXDEWUIUJUUJJJJJIKFJCJJCJJJJUFJJJJJKLÖÖSOOCÄVÖPBJUIIIUAAWQWEERRTRTTTYYYYUUIIIIOOPPPÅÅÅÅÄÄÖÖÖLLLLKKKKKKKJJJJJHHHGGGGFFFDDAAAAAAAASSDXXXXZZZZZZZZXXXXXXXCCCCCCVVVVVVVVVVBBBBBNNNMMMMMMMMMMCFLDLLSLÖKSUJBBJBJJBBJ


      • azdeu
        azdwå kirjoitti:

        HAHAHAHAAHIHIIIHHIIIHEEHHEHHHEHUUGUUGUUUGUUUHYHYHYYYYYHOGOOOHOOOOOHHHHXDDJJJXDEWUIUJUUJJJJJIKFJCJJCJJJJUFJJJJJKLÖÖSOOCÄVÖPBJUIIIUAAWQWEERRTRTTTYYYYUUIIIIOOPPPÅÅÅÅÄÄÖÖÖLLLLKKKKKKKJJJJJHHHGGGGFFFDDAAAAAAAASSDXXXXZZZZZZZZXXXXXXXCCCCCCVVVVVVVVVVBBBBBNNNMMMMMMMMMMCFLDLLSLÖKSUJBBJBJJBBJ

        HHYYYYYYYYIIIIIIIIIII


      • azdwb
        azdeu kirjoitti:

        HHYYYYYYYYIIIIIIIIIII

        Tyyylsääää. Ehkä mä kysyn lissssooo


      • azdwö
        azdwb kirjoitti:

        Tyyylsääää. Ehkä mä kysyn lissssooo

        Mikä sä haluut olla isona, mis mais oot käyny, oox sinkku, lembi biisi, lembi elokuva.


      • faniix
        azdwö kirjoitti:

        Mikä sä haluut olla isona, mis mais oot käyny, oox sinkku, lembi biisi, lembi elokuva.

        En tiiä, oon käyny ruotsissa, viros, venäjällä, norjassa ja saksassa.en oo sinkku, ei oo sillai lempibiisii mut jos joku hyvä nii children of bodom- sixpounder ja lempielokuva vrm iron man


    • kysyjä

      Mitä tarkottaa ku kaikki pyytää "kikkei" ja puhuu "kikissä"? Mikä se on?

    • öäähäähähähääää

      Kik on chat. sen voi ladata älypuhelimeen

    • ....................

      Mikä sun tyypin nimi on kikis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe