Yleensä kannattaa antaa semmosen kaverin mennä, joka alkaa pettämään. Sellasen kanssa ei onnistuisi kuitenkaan. Ne joutuu omaan ansaansa,
eli kosto tulee omaan nokkaan. Ei ne pysty tapojaan muuttamaan.
kunnon kaveri ei petä
6
443
Vastaukset
- Repe
näin on.
- Zan
näihän se on.
- Grande_Siili
No näinhän se on!
Jos kerran pettää, tai ees epäilee siitä, on parempi sanoa hyvästit! - petturi
mennä vaan... saahan sitä pettää jos ei jää kiinni... ja onhan se kivaa... "kielletty hedelmä" joten eikun kaikki vaan harrastamaan tämmöistä... suhdekkin sen seurustelu kaverin kanssa tuntuu paremmin kukoistavan vaikka seksi muitten kanssa ei olekkaan samanlaista...=)
- Nougat
Mua pelottaa yks asia.. Onko suuteleminen jonku toisen kans pettämistä?... suutelin mun exää (siitä on jo kaua ku seurustelin sen kans)ja ny mua vituttaa aivan perkeleesti!!!:( Mä olin aivan helvetin päissäää ku se tapahtu enkä edes muista kunnolla et mite se meni..!! Mutta suutelua pitemmälle ei menty!! Se on ihan varma!! Mä en edes talua et miks suutelin sitä, vai mite päi se meni?.. Mä en edes tuntenu mitää sitä kohtaa!!!Mun exä niin seki seurustelee yhen mimmin kans, ja se mimmi on mun isosiskon kaveri. Se mimmi kyll tietää sen asian ja se sano et se ei syytä mua siitä...Se mun nykynen on aivan ihana jätkä ja se rakastaa mua mutta en tiiä että voisko se pettää mua... Mä oon tuntenu sen aikas kaua ja rakastanu sitä oikeestaa aina!!!Mä en haluu kertoo sille koska se kumminkin jättäis mut ja mä en sitä kestäis!!! Mutta jos se sais tietää se ehkä jättäs mut.. Mua ahistaa ja vituttaa.. MIKS JUST MINÄ??.. Mä oon vannonu et en petä!!.. Mutta en näköjää osaa itsehillintää... Mä haluisin vaa että se kaikki oliki vaa pahaa unta!!!:( Mä en tiedä mitä mä teen!!!:( Haluisin vaa vajota maan alle tai jotai!!..
- ossiii
Jos ei sais pusutella Kekkonenkin olis homo.
Minun tyttöystävä pusutteli kaikkia kaupungin
poikia. Se härnäsi minua silleen. Minun henkilökohtainen siivooja ja pyykinpesijä siitä
kuitenkin tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733