Kyllä täytyy sanoa että jämsässä asuu
erittäin itseensä kyllästynyt ja kade kansa.
Kaikkea pitää kadehtia mitä vaan toisilla on. Aivan käsittämätön kaupunki! Eipä kyllä suru tulis vaikka koko jämsä loppuis olemasta. Mutta eiköhän asiaa aja jo kaupungin johtajat porukalla.
paikkakuntalainen
7
191
Vastaukset
- Sillä tavalla...
"Eipä kyllä suru tulis vaikka koko jämsä loppuis olemasta. Mutta eiköhän asiaa aja jo kaupungin johtajat porukalla."
Itsepähän näköjään todistit mielipiteessäsi olevan perää. :-D - Ääliö mk
Niin se kade porukka haihtuu samalla savuna ilmaan kun Jämsä "loppuu"? Jälleen joku järjen jättiläinen yleistää. Naurettavaa.
- mk takas
Katsos heti tosi kade paikalla. Heti pitää näyttää perus mulkku olemuksensa. Kyllä arvasin tulevat vastaukset. Koska tähähän on niin jämpsä. Poishan täältä tarvii lähtee. 30v jämsää takana ja äö pudonnu varmaa puoleen. Koska eihän täällä ole kuin upm. Mut voi noita ketkä taas lähitulevaisuudessa saa lomautuksen/lopputilin. Kyllä taas hietasenmuovi ja simonen myy halvalla köyttä. Nämä raukat kun ei osaa muuta tehdä. Ja heistä ei ole muuhun työhön. Loppuspa molemmat apina tarhat.
- Sinäpä sen sanoit
"Kyllä täytyy sanoa että jämsässä asuu
erittäin itseensä kyllästynyt ja kade kansa."
"Loppuspa molemmat apina tarhat."
Niin tuntuu asuvan. Niin kuin nyt tämäkin tyyppi.- mk takas
Kyllä mua niin naurattaa kuinka heppo teitä on brovota. Ei juurikaan muissa kaupungeissa mee tällainen läpi. Voi teitä....
- mk takas
mk takas kirjoitti:
Kyllä mua niin naurattaa kuinka heppo teitä on brovota. Ei juurikaan muissa kaupungeissa mee tällainen läpi. Voi teitä....
Lueskelin tuossa traktori poikaa koskevan jutun. Ja taas on kateus huipussaan. Te ketä traktori v tuttaa ja ahistaa liikenteessä. Niin soittakaa poliisille. Ja ilmoittakaa tulliinkin että siellä ajetaan traktorilla polttoöljyllä. Olis vaan niin hienoo lukee että valkotakkiset ovat senjälkeen vienneet nämä kaikkia kadehtivat hölmöt pakko hoitoon.
- myö
kyllä se on pakko ostaa uus auto kun naapuriki osti ja eteläänki meni. ei tässä voi huonompi olla ostetaan ainaki 2 autoo ja mopo ja sitten vaikka etelään kahteenkertaan saman kuun aikana. johan ei naapuri kehtaa enää naamaansa näyttää pihalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579