paikkakuntalainen

mk takas

Kyllä täytyy sanoa että jämsässä asuu
erittäin itseensä kyllästynyt ja kade kansa.
Kaikkea pitää kadehtia mitä vaan toisilla on. Aivan käsittämätön kaupunki! Eipä kyllä suru tulis vaikka koko jämsä loppuis olemasta. Mutta eiköhän asiaa aja jo kaupungin johtajat porukalla.

7

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillä tavalla...

      "Eipä kyllä suru tulis vaikka koko jämsä loppuis olemasta. Mutta eiköhän asiaa aja jo kaupungin johtajat porukalla."

      Itsepähän näköjään todistit mielipiteessäsi olevan perää. :-D

    • Ääliö mk

      Niin se kade porukka haihtuu samalla savuna ilmaan kun Jämsä "loppuu"? Jälleen joku järjen jättiläinen yleistää. Naurettavaa.

      • mk takas

        Katsos heti tosi kade paikalla. Heti pitää näyttää perus mulkku olemuksensa. Kyllä arvasin tulevat vastaukset. Koska tähähän on niin jämpsä. Poishan täältä tarvii lähtee. 30v jämsää takana ja äö pudonnu varmaa puoleen. Koska eihän täällä ole kuin upm. Mut voi noita ketkä taas lähitulevaisuudessa saa lomautuksen/lopputilin. Kyllä taas hietasenmuovi ja simonen myy halvalla köyttä. Nämä raukat kun ei osaa muuta tehdä. Ja heistä ei ole muuhun työhön. Loppuspa molemmat apina tarhat.


    • Sinäpä sen sanoit

      "Kyllä täytyy sanoa että jämsässä asuu
      erittäin itseensä kyllästynyt ja kade kansa."

      "Loppuspa molemmat apina tarhat."

      Niin tuntuu asuvan. Niin kuin nyt tämäkin tyyppi.

      • mk takas

        Kyllä mua niin naurattaa kuinka heppo teitä on brovota. Ei juurikaan muissa kaupungeissa mee tällainen läpi. Voi teitä....


      • mk takas
        mk takas kirjoitti:

        Kyllä mua niin naurattaa kuinka heppo teitä on brovota. Ei juurikaan muissa kaupungeissa mee tällainen läpi. Voi teitä....

        Lueskelin tuossa traktori poikaa koskevan jutun. Ja taas on kateus huipussaan. Te ketä traktori v tuttaa ja ahistaa liikenteessä. Niin soittakaa poliisille. Ja ilmoittakaa tulliinkin että siellä ajetaan traktorilla polttoöljyllä. Olis vaan niin hienoo lukee että valkotakkiset ovat senjälkeen vienneet nämä kaikkia kadehtivat hölmöt pakko hoitoon.


    • myö

      kyllä se on pakko ostaa uus auto kun naapuriki osti ja eteläänki meni. ei tässä voi huonompi olla ostetaan ainaki 2 autoo ja mopo ja sitten vaikka etelään kahteenkertaan saman kuun aikana. johan ei naapuri kehtaa enää naamaansa näyttää pihalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe