lakkaan?
Joko piäsöö
14
211
Vastaukset
- pääläri-erkki
Kohta pääsöö puolukkaan toverit!
- Kaukelonevalla
Ei oo morkulat vielä valamistunna.
- kyrpä-jussi
Moi morkulapäät ! nyt ne pitää poimia jos meinaatte jotain saada.
Minä poimin yleensä kukkimisen aikaan. - Molskis ja Loiskis
Terse vuan nyt ku kerree kaekki mokkulat mitä mehtistä löytyy saapi ne kaaiken ihtelleen...
- Rötökki-ukko
Olipa paljon lakan suppuja rummakossa!!
- ukko nousoo!
Niin ol ja karhun jäläkiä joka paikka täynnä!
- Juhannus suppukeitto
Ohje: Makea Suppukeitto: poimi suppuja ämpärillinen,,,noin 8L kaada suput Isoon kattilaan jossa on kuumaa vettä n.10L kiehauta suput ja lisää sokeri ja lorauta hieman koskenkorvaa,,,,,hmmm,,,noin 1,5L jäähdytä ja siivilöis suput pois juo liemi,,varoitus! älä polta suuta.
- rikastajareiska
Juon oksalakkaa purkin päivässä. Pitää lääkärit loitolla.
- kova oot.
mutta minäpä syön suppuja litran päivässä.
- positiivinen keskust
positiivinen keskusteluketju!
- omituista.
en nyt tiijä
Kyllä se lakka on nyt joko pakasteesta tai pullosta. ootellaan, ootellaan, vaan.
- teline voimistelua
Fingerpori 3.3.2009 mehuntekijät:
http://www.hs.fi/fingerpori/1135243953038 - kukkaämpäri.
kävin tänää poimiin suppuja osa oli vielä kukalla,poimin nekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053068Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141887- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561790Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951187
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581132
- 591117
- 67962