serkun kanssa

KainCain

Oltiin molemmat melko nuoria, teinejä. Nukuttiin kahdestaan samassa teltassa
Serkullani oli päällään silkkinen yöpaita.

Oli varhainen aamu ja oltiin juuri heräilemässä. Jotenkin satuin kääntymään niin että näin hänen silkkisen yöpaitansa valahtavan toisen reiden päältä. Tajusin ettei serkullani ollut mitään yöpaidan alla. Teeskentelin nukkuvaa ja hipaisin "vahingossa" hänen reittään. Serkkuni sävähti levottomasti, mutta ei kääntynyt pois

Jokin ääni päässani sanoi "odota". Maltoin mieleni vähäksi aikaa ja serkkuni vaipui takaisin puoliuneen. Se lisäsi rohkeuttani hieman: Aloin hyväillä serkkuni säärtä ja reittä. Serkultani pääsi raskas, kiihkeä henkaisy. Ennen kuin hän ehti miettiä aukkaisin silkkiyöpaidan alaosan niin että hänen herkullinen mesimättäänsä oli nyt kokonaan esillä.

Vapisevin, mutta nyt jo varmemmin käsin siirryin hänen sisäreidelleen ja siitä viimein hyväilemään hänen herkullista kutsuvana odottavaa pilluaan. Tehdessäni tämän viimeisen siirron hän viimein heräsi puolinunestaan, mutta ennen kuin hän sai sanaa suustaan vaiensin hänet hieromalla hänen pimppiään. Se mikä olisi ollut ihmettelevä järkyttynyt kysymys siitä mitä olen tekemässä muuttuikin nautinnon huokauksiksi

Nyt tiesin että serkkkuni oli vallassani. Kummarruin hänen kostean sykkivän häpynsä kohdalle ja aloin nuolla sitä. Vaimeaa voihketta alkoi purkautua serkkuni suusta. Turhaan hän yritti enää vastustella, kieleni takoma mielihyvä häne herkullisessa pillussaan oli sumentanut serkkuni tajunnan.

Tahdottomasti hänen lantionsa tanssi kieleni tahdissa. Hän heittelehti levottomana puolelta toiselle väristen kiimasta. Kiersin käteni hne lantionsa ympärille ja kiihdytin tahtia. Serkkuni lantio eli nyt omaa elämäänsä, kohoillen ja laskien kieleni tahdissa "Nnnh, aaah, aah, ihanaa, älä lopeta, kutittaa, sykkii ihanaa, tuntuu, jokin ihana lähestyy". Serkkuni anelut rohkaisivat minua jatkamaan, eikä aikaakaan kun hänen vartalonsa jännittyi kaarelle orgasmin tuottaman aistinautinnon tavoittaessa hänen vartalonsa

Homma ei kuitenkaan ollut vielä edes alussa. Serkkuni oli vajonnut takaisin puolitiedottomuuden tilaan orgasmin voimasta. Kuten arvata saattaa olin kiimainen teinipoika silloin ja kun serkkuni oli siinä houkuttavasti esillä en voinut enää pidätellä itseäni vaan riisuin pyjamahousuni ja liuin sisään häneen kosteean lämpimään vakoonsa. aaah, miten hyvältä se tuntui, olla kiimaisen teinipillun sisällä. luonnollisesti minulta ei kestänyt kauakaan laueta serkkuni sisään, pillun supistuessa ihanasti kaluni ympärille

Maattin siinä vähän aikaan raukeina jälkihehkussa. Tapahtuman jälkeen mietittiin tietty molemmat mahdollisia seuraamuksia. Ei ainakaan kummankaan vanhemmille kerrottu, koska nehän ois saaneet raivarin jos olisivat tieneet. Noh mitään ei tapahtunut eli siis serkku ei tullut raskaaksi
Olipa kuitenkin ikimuistoinen kesätapahtuma

21

38998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serkkusi1

      oisit vaan useemmin nussinut

      • KainCain

        itse asiassa niinhän me tehtiinkin, mutta en vaan pystynyt jatkaa kun rupesi itseänikin kiihottamaan tän tapahtuman muisteleminen


    • diipadaaaa

      hyi helvetti :D

    • neitsyt1994

      Huh ku oli ihana tarina :)

    • Mikäs siinä :)

    • Serkkusi3

      Varmasti laukset pyjamiisi ennen serkkusi pillua.

    • siili3

      hyi aika sairasta...

      • Mitä hyi?

        Suomessa saa serkun kanssa mennä vaikka naimisiin. Kuten muuallakin Euroopassa.


      • näin se siellä menee
        Mitä hyi? kirjoitti:

        Suomessa saa serkun kanssa mennä vaikka naimisiin. Kuten muuallakin Euroopassa.

        Arabimaissa serkkujen naiminen on yleistä, suku vahvistaa siteitään tällä tavalla ja esim. ruotsissa nämä arabimiehet yleensä saa kotimaistaan serkkuja puolisoiksi.

        Tästä on seurauksiakin, perinnöllisten sairauksien rikastuminen on vääjäämätön tapahtuma, nykyään arabitaustaisia nuoria informoidaan Ruotsissa tästä vaarasta yhteiskunnan puolelta, se on katsottu tarpeelliseksi koska serkkujen naiminen on arabien piirissä niin yleistä.


      • morons

        Taidat itse olla vajakki? Toivottavasti osaat sen verran englantia, että tästä selviää, tyhmille siinä on kyllä karttakin.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin_marriage

        Serkkujen naiminen on sallittua kaikkialla muualla paitsi osassa yhdysvaltoja ja osassa Kiinaa.


      • näin se siellä menee kirjoitti:

        Arabimaissa serkkujen naiminen on yleistä, suku vahvistaa siteitään tällä tavalla ja esim. ruotsissa nämä arabimiehet yleensä saa kotimaistaan serkkuja puolisoiksi.

        Tästä on seurauksiakin, perinnöllisten sairauksien rikastuminen on vääjäämätön tapahtuma, nykyään arabitaustaisia nuoria informoidaan Ruotsissa tästä vaarasta yhteiskunnan puolelta, se on katsottu tarpeelliseksi koska serkkujen naiminen on arabien piirissä niin yleistä.

        Olin kesällä ruotsissa. Sellaista pakollista harjoittelua. Moni muslimi joka oli mennyt serkkunsa kanssa naimisiin oli poskettoman kiinnostunut suomalaisesta lihasta. Elo serkku oli yleensä ihan kivaa mutta ei mitään kiihkeää. Lapsuuden leikkikaveri niin kuitenkin kuin sisarrus.
        Sain tuntea patoutuneet kiihkot sisälläni.


    • leps2

      pervo

    • Lissu_94

      Olen myös harrastanut seksiä serkkuni kanssa. Niinhän se on että mitä serkumpi sitä herkumpi. Oli kyllä kuumaa se meno :D

      http://tinyurl.com/serkkujen

    • just puumako

      Sukulaisten mökillä .. Nukuimme serkkuni kanssa samassa aitassa... Itse jo yli 40 (n) ja serkkuni alle 40.. Olimme ottanneet vähän jano juomaa .,.. Menimme nukkumaan kun serkkuni kömpi päälleni ja sanoi että nyt panetta..

      Ekaksi tuntui että ei helvetti mitä me tehdään mutta kiihotuin ja nautimme ja monta kertaa ...

    • seksitarinat
    • Anonyymi

      Haluttais serkun kanssa harrastaa seksiä 12ja15 miltä varmaan voidaan tehdä kolan molemmat suostuvaisia ja voiko pillua nuolla mä Saksa jonkun taudin

    • Anonyymi

      Olisit samaan hintaan tuupannut kakkoseenkin.

    • Anonyymi

      Serkkuja saa naida kaikissa maissa kunhan ei jää kiinni.

    • Anonyymi

      Kaanis oli tarina. Nyt ottaa eteen niin, että runko tärisee.

    • Anonyymi

      yhdenä kesänä harrastin yhden serkkuni kanssa seksiä. sain sitten serkulta yhtenä päivänä viestin että on raskaana. säikähtin kunnolla. onneksi parin tunnin päästä tuli uusi viesti jossa kerrottiin että on käynyt tekemässä keskeytyksen. oli helpottunut olo.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe