Onko kummituksia

KummitusBOY

Onko kummituksia olemassa?? Koska mun kamun faija oli saanut kuvan siitä digitaali kameralla??

9

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä niitä on

      Eikö se ole selvä asia että kummituksia on olemassa kun niistä saa kameralla otettua kuviakin.

    • LaiskaJAAKKO*

      Toki. Minunkin faijan kaiman kummin sedän velipuoli on saanut piirrettyä kummituksen ruutupaperille lyijykynällä. Kaiken lisäksi kynä oli kuulemma melkoisen tylsä ja paperikin kertaalleen jo rutattu.

    • 112345

      Ei ole!! kummitus esintyy vain jos hänellä on elämän työ jäänyt kesken. oliko siinä semmosia pisteitä?!

    • kummitusitsekkin

      Minä olen kummitus. Minulta on useamman kerran tutut kyselleet että mitä helvettiä sä taas eilen illalla ja viimeyönä oikein kummittelit...

    • paholaisenhenget

      Demonit ovat oikeita henkiolentoja joita voi olla myös ihmisissä kuten noidissa sanotaan ns. Antanut sielunsa saatanalle pimeyden voimille noituuteen kuten woodoo shamanismi jne. Riivattuja voi nähdä huumeihmisissä ja Afrikassa . Jeesus on ainoa pelastus demoneista . Kirjastoissa löytyy paljon kirjoja missä kerrotaan noidista jotka vapautui mm.doreen irwine olin noita. Tai juokse poika juokse. Risti ja linkkuveitsi. Tai muitakin sekä kuoleman kauppias kk Korhonen huumekuriiri . Aaveina voi olla pahoja henkiä myös enkeleitä . Ne puhuvat ja yrittävät tunkeutua ihmisiin missä on noituutta . Vainajilta kyselijöillä on pahoja henkiä . Myös noitakalut kuuluu polttaa .

    • Kukkeli_Kummittelija

      on olemassa, minulla aina yöllä uniini tulee kaksi kummitusta jotka laulaa yks kakkaa, kaks kakkaa eikä muuta tarvitakkaan, ja tätä jatkuu koko yön ilman taukoja

    • keijukaisprinssi

      Haluuttekste kuvata mut/meidät jossain välissä? Olen nettikummitus zack fair ja seikkailen öisin frendien kanssa.
      http://vignette3.wikia.nocookie.net/finalfantasy/images/d/d8/Zack_1.jpg/revision/latest?cb=20090524132505

      Joskus saatatte nähdä meidän porukasta vilauksen yöaikaan nukkuessanne, tosin useimmiten puuhaillaan omia juttujamme kliffassa seikkailumaailmassa.

      Mun porukan tehtävä on luoda positiivinen seikkailuilmapiiri unimaailmaan, missä mahdollisimman monella on hauskaa eikä tarvi pelätä. Mun porukka ei ole alkujaan tältä planeetalta ollenkaan, siks osataan nää jutut ihan luonnostaan.

      Ette voi uskookaan miten hauskaa voi olla keijujen kanssa ja sellaisten ihmisten kanssa yöaikaan unimaailmassa, jotka on immuuneja pelolle ja osaa pitää hauskaa toista kunnioittaen :)

      • astraltraveler

        Cool <3


      • keijukaisprinssi
        astraltraveler kirjoitti:

        Cool <3

        Mun vakiokysymys kummittelutilanteessa on sit: ruvetaaks kavereiks? (ja virnistys päälle) Tosta tiedätte että olen paikalla kummittelemassa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe