Olen erittäin kiinnostunut eräästä kaurismiehestä ja hänkin vaikutti olleen kiinnostunut minusta, mutta yhtäkkiä kävikin niin, että kyseinen herra ei enää yhteyttä ottanut. Ja muutenkin on aina käyttäytynyt niin, että silloin kun hän ottaa yhteyttä, niin voidaan puhua ja tekstata, mutta kun minä soitan yms...niin vastausta ei kuulu! onko kenties normaalia kauriille? ja onko kellään tietoa miten oinas ja kauris käyvät yhteen?
oinas ja kauris?
7
1332
Vastaukset
- Demo
Ei mitään tekemistä horooskoopin kanssa... Jätkähän on selkeästi varattu.. Eli jos se soittaa, niin sen muija on muualla.. Jos ei taas vastaa, niin on muijansa kanssa.
Vaikuttais vähän siltä että unohda tommoset. - kokemusta on
mulla on kokemusta yhdestä pidemmästä suhteesta ja yhdestä orastavasta ja voisin sanoa, että oinas - kauris sopii kavereina täydellisesti, muttei pariksi. kauris on turhan passiivinen vähän kaikessa, kun taas oinas haluaisi mennä ja tehdä... ja kaurishan ei kovin flirttaa.
varmista todella onko mies vapaa, jos on niin kiinni vaan jos kiinnostaa! - astrol.
kauris päihittää aina oinaan.On radalla oinaan jälkeen. Lisäksi edustavat samaa eläinlajia ja puskevat sarvillaan aina yhteen.Joo kavereina ehkä, muttei parina.
Niin riippuuu sitten paljolti siitä mitkä ovat teidän kummnkin nousevia merkkejä. Löytyykö muita sopivia,tukevia elementtejä.
Oinas on tekijä ja tulinen aika itsekeskeinen jne.
Kauris jahkaa vanhoja asioita vaikka saattaa olla muuten oikein moderni saattaa jarruttaa oinasta liikaa.jne - Olivia
Itse olen oinas ja mieheni kauris. Yhdessä ollaan oltu jo 18 vuotta, lapsia 4! Oinaan tulisuus ja temperamenttisuus yhdistettynä impulsiivisuuteen sopii meidän suhteessa hyvin kauriin järkevyyden ja rauhallisuuden kanssa. Sanotaan, että vastakohdat täydentävät toisiaan!Yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen aiheita löytyy vaikka millä mitalla luonteidemme erilaisuudesta huolimatta. Kauriin luotettavuus ja rehellisyys tekevät hänestä kertakaikkisen rakastettavan! Ei muuta kun kiinni kaurismieheen ja et tule katumaan!
- joknyvaan
mul on aikasta lähelle sama juttu yhen vaa'an kaa. se kerto eka et se oli kiinnostunu musta, sit mä rupesin ottaan yhteyttä siihen, se otti yhteyttä muhun, vaan jos musta ei ollu kuulunu pitkään aikaan. ny mä sain viestin et se ei oo enää kiinostunu musta.
- -neiti-
Seurustelen kauris miehen kanssa ja meillä menee oikein hyvin! Tavattiin v.2001 ja nyt meillä on lapsi!
Aluksi oli tdella hankalaa koska molemmat olivat toisistaan erittäin mustasukkaisia, mutta silloin alkuaikoina emme vielä tunteneet toisiamme niin hyin kuin nykyän. Nyt kun tunnetaan ja rakastetaan toisiamme luotamus toimii ja kaikki ovat onnellisia! =) mutta ps. kaikki suhteethan ovat tapauskohtaisia, mikään ei koskaan mene kenelläkään parilla niin hyvin kuin toisella parilla...- ambulance191
samoja vastauksia edellisen kysyjälle samoista asioista, selaa taakse päin..sanoisin, että jos ei varattu, käy päälle vaan"Itsellä kokemusta kauriin kanssa ja todel´la mustasukkaista oli, se valitettavasti kaatui siihen, mutta himoa tms. oli.Kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474