Kenellä olisi kokemuksia hormonihoidoista!!! Meillä alkaa kohta!!!
Kertokaa millasia lääkkeitä ne on??
Aiheuttaako paljonki tunteenpurkauksia tms!!!
Vähän pelottaa ku ei tiedä yhtään!!!
Kertokaa millasia lääkkeitä ne on??
Aiheuttaako paljonki tunteenpurkauksia tms!!!
Vähän pelottaa ku ei tiedä yhtään!!!
Vastaukset 5
Vanhimmat
Hei!
Meillä alkaa nenäsumutteen käyttö ens maanantaina eli sen jälkeen odotettavissa kommentteja. Miespuolen tuntoja kertoillaan päiväkirjassa osoitteessa http://personal.inet.fi/perhe/babyproject ja naisnäkökulmaa löytyy vieraskirjan puolelta. Hänellä on jo aiempaakin kokemusta eli sinne vaan kysymyksiä! ;-)
Itselläni on takana kolmen vuoden hormonihoito ja se ei tuottanut toivottua tulosta. Nyt tilanteeni on se, että sairastan maksasyöpää ja yksinkertaisesti nämä syömäni ja pistämäni hormonit ovat sen aihauttaneet. Tästä olen tulokset saanut 8.7. vatsatautien ylilääkäriltä, joka ihmetteli sitä seikkaa, että koko aikana, kun olen syönyt hormoneja ei minusta ole kontrolloitu maksa-arvoja ollenkaan!!
En ole katkera sairaudestani, vaan yritän taistella sitä vastaan kaikin voimin. Itsehän hoitoihin aikoinani lähdin mukaan ja olin valmis tekemään kaiken saadakseni oman lapsen. En syytä sairaudestani myöskään lääkäreitä, mitä se auttaisi. Eiväthän hekään aina kaikkea tiedä ja ovat ihmisiä siinä missä minä itsekkin.
Toki haaveissa on ollut se oma lapsi edelleen, mutta nyt on tärkeiysjärjestys tämänkin asian suhteen muuttunut...
Kirjoitin tämän teille esimerkkinä siitä, että eivät ne hormonitkaan aina ole niin terveellisiä ja riskittömiä kuin luullaan. Niiden käytösssä kun on aina ne omat riskinsä, sanokoot ttutkimukset sitten mitä tahansa...
Syön nyt kolmatta glomikuuria tai siis jätin sen kesken.kolme viikkoa sitten alkoi lämmön nousu joka ei edelleenkään mene alle 37.Soitin hoitavalle lekurille huolta täynnä ja kokeitahan siitä seuras.Silmät särkee todella paljon, kertyy kulma turvotusta ja se on huono homma.Mutta kuumat aallot on pahimpia.Olol on ko vaihdevuosilaisella.En halua pelotella ja taidan itse kestää huonosti sivuoireet.Toivottua tulosta ei ole.Miehellä myös alentunut hedelmöittämiskyky.vielä kk lääkkeitä ja sitten hakeudutaan jatkohoitoihin.mutta hyvin se teillä menee,uskotaan ainakin kovasti.Onnea ja vähemmän kuumia päiviä!
On kovin yksilöllistä, millaisia oireita lääkkeistä saa. Minulle sanottiin, että jos e-pillerit ovat aiheuttaneet ongelmia herkästi, niin sitten hormoonihoito voi aiheuttaa samanlaisia ongelmia.
tavarat lentelee, olen uhannut miestäni kirveellä ym. Kaikista pahinta on etten olekkaan 100%.n varma tästä kaikesta.