Niin, onko kellään ideoita mistä voisi olla 1-vuotiaalle poikalapselle iloa/hyötyä? Ihan vaikka vanhempien näkökulmasta, eihän tuon ikäinen varmaan itse vielä paljon lahjojen päälle ymmärrä ;)
Omia lapsia kun ei vielä ole, niin ei oikein tiedä mikä olisi sopiva 1-vuotislahja kummivanhemmilta.
1-vuotiaalle kummipojalle lahjaksi?
7
1568
Vastaukset
- Pong
Itse ostin kummitytölle 1-vuotis lahjaksi "Tikrun" nalle puhista:))
Tikru oli yhtä iso ku tyttö ite:)
tykkäs kovasti...- tarja
meillä tosi suosittuja,kovakantisena niin ei heti hajoa...
- p-p
minulla tuli ensimmäisenä mieleen sellainen työnnettävä kärry...tai auto/mopo jonka äällä voi istua ja sitä voi myöskin työnnellä...
- juuu
tuollainen kärry saatiin mekin tytön 1v lahjax ja siitä on ollut iloa moneksi vuodexi ja tosi hyvä kävelyn opettelemisessa
- kummitäti
Kummilapseni äiti kertoi minulle toiveen, eli pyysi minua alkamaan keräämän lapselle pöytähopeat synttärilahjoina. Lapsena ei varmaan arvosta näitä lahjoja, mutta kun leluja on pilvin pimein muutenkin, niin näistä sitten hyötyä ja arvostusta aikuisena.
- toiveita
Minä laitoin omalle pojalleni toivelistalle 1-v lahjaksi mm. seuraavia, mutta mukana muutakin kivaa mitä toivoisin omalle kohta 1v täyttävälle pojalle:
- PALIKKALAATIKKO, muovinen (tämä meidän jätkä syö puiset rikki ja hakkaa niillä parketin koloille) - fischer pricen malli maksaa marketeissa vajaa 10 e, lastenleluliikkeissä enemmän
PUINEN on toki muuten hurjan kiva, ja siitä itse puu"törpöstä" on iloa vielä pitkään,lapset ottavat sen myöhemmin leikissä esm. uuniksi.
- PÄÄLLEKKÄIN KOOTTAVAT TÖRPÖT
- AUTOJA sekä piha- että ulkoleikkeihin.
- PIKKUAUTOJA, ei niitä ihan pieniä vaan semmosia muovisia vähän isompia
- KEINUHEVONEN , mutta kannattaa varmistaa mitä mieltä perhe itse on ja millaisesta he tykkäisi
- LAHJAKORTTI vaateostoja varten
- SUKKIA - kukaan ei yleensä hoksaa ostaa tämmöstä välttämätöntä ja itsestäänselvää perustarvetta. Tarkista koko.
- KOTTIKÄRRYT, mutta ei niitä kaikkein pienimpiä malleja, vähän isommat joko muoviset tai metalliset.
- VANNALELUJA, vene, ankka yms.
- OMA LAUTANEN JA LUSIKKA ( haarukka veitsi -setti)
Valitse sellainen lautanen, jossa on vähän reunaa, mutta ei kuitenkaan mitään "kissankuppi"-tyyppistä syvää. Matalareunaisessa ruoka pysyy lautasessa ja lapsi yltää itsekin syödä siitä. Omat lasten ruokailuvälineet ovat kivoja. Anttilasta löytyy joku myyrä-aiheinen lautanen, 5 e.
Taaperokärryt ovat jo liian "pienet" - etenkin jos lapsi kävelee jo. Potkuttelumopo taas on vielä liian vaikea 1-vuotiaalle, 1½ vuotias ehkä jo osaa potkutella. Mutta riippuu paljon lapsesta - 1-vuotiaan äiti!
Minun mielestä hyvä lahja olisi 1-vuotiaalle lapselle ENSIASKELKENGÄT!
Paitsi omalle pojallenni kävi näin ku kummisetänsä osti ekat kengät ilman ettää lapsi olisi ollut mukana lahjaksi eipä mennyt pojan jalkaan olivat pienet!
Eli sun kannattaa mennä ostamaan lapsen kanssa ne kengät jos nyt ylipäätään ne ostat lahjaksi!
Oli vinkki vaan multa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813137
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1631181Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815- 92794