Minne matkalle? APUJA KAIVATAAN NOPEASTI !

hoolidayy

Hei,

Tarkoituksenamme oli lähteä Turkin Alanyaan heinäkuun lopussa mutta levottomuudet siellä nyt hieman mietityttävät. Kerran aikaisemmin matkamme on jo peruuntunut päivää ennen lähtöä Egyptin mellakoiden takia enkä haluaisi samaa kohtaloa tällä kertaa, sen verran pitkään tätä matkaa on odotettu.

Mitä mieltä siis olette? Pitäisikö suosiolla vaihtaa kohdetta vai luottaa siihen että sinne silloin pääsee lähtemään?

Mikä muu kohde olisi tuohon aikaan hyvä? Kaipaamme siis lämpöä, rantoja, shoppailua jne. Mielellään suht. samanlainen kohde kuin Alanya. Halpaakin pitäisi olla ja oikeasti lämmin, ei siis vain 20..

Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne! Minne kannattaisi mennä? Niin ja kahdeksi viikoksi ollaan menossa :)

4

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jess3

      katsoppa tästä

      mallorca on hyvä paikka

    • Alanya4

      Minä ainakin lähtisin Alanyaan.
      Ja sinne olenkin menossa, joskin vasta syyskuulla.
      Minua ei ainakaan levottomuudet mietitytä. Luulisi, etteivät ne kosketa Alanyaa, vaan ovat ihan muualla.
      Perheen kanssa mennään.

      Mihin kohteeseen päädyitte? :)

    • mikä Alanyassa vetää

      Ilmojen puolesta aika samanlaisia tosi lämpöisiä paikkoja heinäkuun lopussa on ainakin Kreikka, Kreeta ja Kypros.

      Yleensä Italiassa ja Espanjassakin on siihen aikaan tosi lämmintä.

      Kreikka, Kreeta ja Espanja on tosi edullisia laman vuoksi. Ei Kypros ja Italia silti kalliita ole nekään.

      Itse en ole koskaan ymmärtänyt, mikä Alanyassa vetää ihmisiä puoleensa. Minusta se on esim. Kreetaan tai Kyprokseen verrattuna ihan vaan tylsä turistirysä eikä edes mitenkään erityisen edullinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe