Kihuilla pitäis olla tuulipuku päällää?
Onko totta
8
205
Vastaukset
Sehän ollut käytäntö jo vuosia.
Kaikilla puulammelta tulijoilla pitäs moinen asuste olla, sekä myönnetty viisumi.
Mutta huom, passin pitää olla voimassa vielä yli kolmekuukautta puulammelle paluun jälkeen.- kihuli55
Riippuu säästä, jos on kylmä niin tuulipuku. Lämpimällä ilimalla laitan sortsit ja teepaijjan...
- atitasko pitää olla
voi räkä mulla on melko resunen ja lehmänsonnassa,ei muuta ku uutta ostaan
- häntä-eki
mikä olis kihuilla vihjaileva pukeutuminen
- Molskis ja Loiskis
Voep olla ja voep olla ettei oo
- 1+3
johan vain,,, muista tehhä kunnon upslaakit puntteihin ja pipa piähän
- tunnustaa väriä
tummat päälle
- tumma hame kaikille.
Vielä on menossa proolaisilla suruaika,on niin tyhjä olo kaikki on tehty mitä on tehtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412