Olen 19-vuotias, ja erittäin ihastunut erääseen tyttöön.
Emme ole tunteneet toisiamme kovin kauaa, mutta ihastuin häneen jollain tavalla jo sinä iltana, kun tapasimme.
Kerroin ensin avoimesti, kuinka olen ihastunut häneen. Ja minulle se rohkeuden riittäminen ei ole ongelma, vaan ehkä juuri se "liikarohkeus".
Yleensä puhun aika suoraan tunteistani, ja joskus ihmiset pelästyvät ja "juoksevat karkuun".
En tosin ihmettelekään..
Mutta tällä kertaa ehdin ensin kertoa tunteistani niin kuin on tapanani. Otin kuitenkin ns. sanani takaisin, ja sanoin tälle tytölle, että haluan olla hänen kanssaan hyvä kaveri, tutustua häneen paremmin ja sitä rataa..
Nyt mietin, oliko se fiksu veto, vai saatanko ehkä menettää tilaisuuteni tässä kohtaa..?
Olen korviani myöten ihastunut ja todellakin haluaisin kerrankin ottaa varmemman päälle, mutta en tiedä kertoako tunteistani aidosti vai kaveerata ja peitellä tunteitaan...
Kommentteja!
typerää?
5
887
Vastaukset
- nimimerkki
Kuuntele sydämesi ääntä, tiedäthän tyttösi.
Miksi et ole juuri sellainen kuin olet, aidosti oma itsesi. Joko hän tykkää siitä tai sitten ei.
Jos alat toimia tavalla, joka ei ole sinun tapasi, sinulle ominaista, voi asiat tuntua hankalilta. Se ei ole luontevaa.
Saatat myös menettää tilaisuutesi.
Sinun on itse se loppujen lopuksi päätettävä, koska olet itse vastuussa tekemisistäsi. Ajattele, jos teet toisten ohjeiden mukaan ja tilaisuutesi menee sivusuun. No voihan toisinkin päin käydä.
Ei yrittänyttä laiteta. Eiku onnea matkaan päätitpä miten tahansa. - Marilee
On hieno asia, että tunnet itseäsi jo noin hyvin etkä häpeile sitä miten rohkea olet tunteidenkin ilmaisun saralla. Se on alue, jolla osa sun ikäisistä ei vielä osaa navikoida ollenkaan. Sinkoillaan edestaas kun ei tiedetä mitä halutaan tai tunnetaankaan.
No, tyttö tietää, että sä olet ihastunut häneen. Sitä tietoa ei nollaa takaisinvetokaan, joten don't worry. Minusta se takaisinvetokin vain osoitti tahdikkuutta sinun puoleltasi. Et halua aiheuttaa toiselle paineita vaan olet valmis aloittamaan kaikessa rauhassa ystävyydestä. Se oli tilannetta pehmentävä päätös, ei mitään sen vaarallisempaa.
Nyt vaan olet sitä mitä haluatkin olla, eli ystävä. Ole saatavilla ja helposti lähestyttävissä, mutta varo olemasta liian innokas aloitteiden tekijä. Anna tytöllekin tilaa haluta sun seuraasi oma-aloitteisesti. Hymyilet vaan kaukaa, että täällä mä oon ja tykkään susta edelleenkin, sen kun vaan uskaltaudut juttusille.
Siitä se lähtee. Lycka till vaan!
; )- ???
nyt jäi epäselväksi, haluaako poika ystävyyttä vai oliko ihastunut. Vaikuttaako se, miten edetä?
- ilf
??? kirjoitti:
nyt jäi epäselväksi, haluaako poika ystävyyttä vai oliko ihastunut. Vaikuttaako se, miten edetä?
Olen siis erittäin ihastunut, ja jossain vaiheessa haluaisin tytöstä ystävyyttä enemmän, mutta ajan tässä takaa nimenomaa sitä, että
voitais ihan rauhassa edetä ja tutustua.
Ihastus on molemmin puolista, mutta tämä tyttö on vähän epäröivä. Mutta en ihmettele, koska emme hyvin edes tunne. Siksi siis vedin sanani takaisin ja toivon, että juttu menis varmemman kautta näin. Siis hitaasti..
Toivottavasti vielä joskus voisin olla tätä tyttöä lähellä ja pitää siitä kiinni..
Jotenki vaan on sellanen pelko, että se sit aattelee ettei mua kiinnostaiskaan ja joku "parempi tyyppi" vallottaa sen sydämen..
En tosin halua aliarvioida ystävyyttä,, onhan sekin arvokas asia. Kunpa vaan osaisin olla järkevä, mutta silti antaa tunteideni viedä.. - täti
ilf kirjoitti:
Olen siis erittäin ihastunut, ja jossain vaiheessa haluaisin tytöstä ystävyyttä enemmän, mutta ajan tässä takaa nimenomaa sitä, että
voitais ihan rauhassa edetä ja tutustua.
Ihastus on molemmin puolista, mutta tämä tyttö on vähän epäröivä. Mutta en ihmettele, koska emme hyvin edes tunne. Siksi siis vedin sanani takaisin ja toivon, että juttu menis varmemman kautta näin. Siis hitaasti..
Toivottavasti vielä joskus voisin olla tätä tyttöä lähellä ja pitää siitä kiinni..
Jotenki vaan on sellanen pelko, että se sit aattelee ettei mua kiinnostaiskaan ja joku "parempi tyyppi" vallottaa sen sydämen..
En tosin halua aliarvioida ystävyyttä,, onhan sekin arvokas asia. Kunpa vaan osaisin olla järkevä, mutta silti antaa tunteideni viedä..Tuntuu hienolta, että noinkin nuori mies ajattelee fiksusti ja hienotunteisesti. Olen monesti ihmetellyt sitä, miksi nuoria moititaan ihan suotta.
Yksi asia tulee kyllä heti mieleen kirjoituksestasi. Voisiko tyttösi epäröinti johtua siitä, että hän ei ole aivan varma tunteistasi ja siitä mitä oikein haluat. Voisit jollain tavalla viestittä hänelle siitä. Se rauhoittaisi varmaan häntä. Ja siten myös sinua. Saisitte tutustumisrauhan. Pelkosi on aivan aiheellinen. Nimittäin monesti, kun luulee ettei toista kiinnosta, kääntyykin jonkun muun puoleen joka on kiinnostunut. Se ei välttämättä tarvitse olla joku "parempi tyyppi". Tiedäthän itsekin kuinka epävarmoja nuoret rakastavaiset ovat.
Jos kirjoittelet täällä hänelle, hänen on vaikea tietää, onko viestit juuri hänelle. Yritä olla rohkea ja löytää joku toinen tapa kertoa hänelle.
Nuorilla ongelmia ei ehkä tuota se, että nainen pelkää miehen hakevan muita naisia tutustumis aikana, jotta miehet voivat tyydyttää seksuaaliset halunsa, kuten ehkä iäkkäimmillä.
Taisi tulla selvitettyä harvinaisen epäselvästi.
Koeta ottaa selvää.
Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573