Olin lapsena Abba -fani 70-luvulla mutta kun The Visitors tuli 1981 olin jo pari vuotta aikaisemmin lopettanut Abba -levyjen pyytämisen.
Aikuisena sitten hankin sekä Super Trouper että The Visitors albumit.
Visitorsin ensimmäinen single oli One of Us joka on yksi lemppareitani. Seuraava single Euroopassa oli Head over Heels joka floppasi. Ei ihme ,ehkä Abban huonoin single ikinä.
Olen kuitenkin tässä viime vuosina mieltynyt enemmän ja enemmän tuohon When all is said and done. Mielestäni Abba onnistui melkein aina valitsemaan oikeat singlet albumeiltaan mutta tässä he mielestäni erehtyivät pahasti. When all is said and done olisi pitänyt olla se toinen single albumilta.
Mutta koska se täällä Euroopassa oli pelkkä albumiraita sillä ei ole sitä arvostusta mitä sillä pitäisi olla. Eli se ei ole mikään " hitti " vaan tavallaan vain yksi muiden albumikappaleiden joukossa.
Mitä mieltä muut olette tästä laulusta ? Tehtiinkö virhe kun siitä ei tullut kakkossingleä ?
When all is said and done - klassikko vai ei ?
tropical loveland
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882