Täällä keskustelussa kait on niit miehiä :D
No kysyisin semmosta, että kun käyt paskalla niin itseä alkaa myös kusettamaan samalla, no eikät se nyt oo aivan noloo kusta niinku akat kun on paskalla samalla ? EIkö se oo vähä tyhmää nousta kuselle ennen paskan tai sen jälkeen ?
Wc kysymys
8
1284
Vastaukset
- Nenna
Onneks mulla ei oo tollasta kusista ukkoo! kyllä se niin on että miesten pitäs tehä aina kusi istualtaan kun eivät osaa olla ruikkimatta joka paikkaan! Ei vittu oo se sihti oikein kunnossa kun on aina laidan, seinät ja lattiakin kusessa! Mun mies kyllä tekee pissin istualtaan ja varmaan myös samalla kun on paskalla voi pissin suhauttaa. Ällöttää jos täällä käy jotain sen kavereita tai muita miespuolisia vieraita niin aina jättävät sen kannen ylös ja pissi valuu reunoilta...kaameaa katsottavaa!! Meillä on lähinnä tullu sellanen feikki siitä jutusta jos oma mies joskus harvoin kusee seisaaltaan...nauretaan kun se on niin tyhmän näköistä ja kuuloista ja en kestä sitä ollenkaan! Mut siis ei ole missään tossun alla vaan on ite samaa mieltä kanssani. Opetelkaa edes kusemaan!
- make
Mua ällöttää se kun sladdi osuu pöntön etureunaan kun istuu paskalla. Varsinkin yleisissä vessoissa. Eli yhtään turhaa kertaa en istu siihen pöntölle, ja luulempa että akatkin kusis mieluummin seisten, jos anatomia siihen paremmin soveltuis. Ainakin sen käsityksen mä oon saanu, että niitä pöntön reunoja vuorataan kaiken maailman papereilla, ja osa ei siltikään suostu kunnolla istumaan. Siis yleisissä vessoissa.
- Jöördis-täti
make kirjoitti:
Mua ällöttää se kun sladdi osuu pöntön etureunaan kun istuu paskalla. Varsinkin yleisissä vessoissa. Eli yhtään turhaa kertaa en istu siihen pöntölle, ja luulempa että akatkin kusis mieluummin seisten, jos anatomia siihen paremmin soveltuis. Ainakin sen käsityksen mä oon saanu, että niitä pöntön reunoja vuorataan kaiken maailman papereilla, ja osa ei siltikään suostu kunnolla istumaan. Siis yleisissä vessoissa.
Eniten istuessa haittaa pöntön kylmä vesi...
- xxx
Jöördis-täti kirjoitti:
Eniten istuessa haittaa pöntön kylmä vesi...
...niin ei tule roiskeita pyllylle!
Tohon ekaan juttuun toteaisin, että öisin on pakko pissailla istualtaan jottei piristyisi liikaa. Eikä istuallaan asian tekeminen ole mun mielestä mitenkään epäkorrektia. Itseasiassa se on huomattavasti siistimpi tapa. - Jöördis-täti
xxx kirjoitti:
...niin ei tule roiskeita pyllylle!
Tohon ekaan juttuun toteaisin, että öisin on pakko pissailla istualtaan jottei piristyisi liikaa. Eikä istuallaan asian tekeminen ole mun mielestä mitenkään epäkorrektia. Itseasiassa se on huomattavasti siistimpi tapa.En suinkaan tarkoittanut roiskeita.
-Vaan pikkuveikarin nuppi ei tykkää kylmästä...
- tipi
Tyhmää on SE jos ei pese käsiään vessassa käynnin jälkeen. Julkisissa vessoissa sitä aina ihmettelee miten moni ei pese käsiään. Äklöä!
- poiu
..mua harmittaa eniten se, kun menee istualleen pissalle ni rupeen ensteks pierettää ja tulee paskaaki..
iha kauheeta.. - kusela
Miehet kusee seisaallaan ja se on miesten oikeus!
Tarviiko naisten yrittää tätäkin muuttaa että miestenkin täytyisi istua kuselle?
Omaakin muijaa ärsyttää kun kusen kovaäänisesti :F ja jos vessanovi sattuu jäämään auki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844