Hei,
ottaako matkahuolto perämoottorin kyytiin?
kyseessä 80hp evikka?!
perämoottori matkahuollon kautta?!?!
8
5302
Vastaukset
- pavepave
Ei ota jotain 35 kg max
- wer11
Rekkarahti on ainoa vaihtoehto kun kyseinen kone painaa noin 100kg ainakin
- Kyseleppä
Joku voi tuoda sen paljon halvemmalla, ja se jos on hyvin pidetty, ON melkoinen paketti, oon nähny sellaisen, ja kokenu sen voiman. kaks miestä kyydissä ja vene ilmaan lähtöpotkusta,-eikä 60 hp jamahalla liukkaalla sukkulaveneellä ollu mitää asiaa samalle suoralle.
- ostamassa1
kyse oli viel 85hp v4 evikasta. :) on kyl hyvä peli
- miksi et kysy Matkah
miksi et kysy Matkahuollosta?
- ostamassa1
kiitos vastauksista. homma ratkes.
posti ei vienyt, matkahuolto ei vienyt mutta onneks pieniä rahti firmoja viel löytyy.
eteläpohjanmaa-helsinki 100€
tänään illalla lähtee ja huomenna jo mulla kyydissä.- Tarvettaaa
Mikä firma vie?
- kallista on
Matkahuolto on takapuolesta.
Kaveri lähetti minulle vajaa 20 kg akrermaraattorin. Siis sellaisen kassin kokoisen vekottimen joka tekee pensasta sähköä.
Matkahuollossa pelättiin että se tyhjä kone räjjäyttää puoli maapalloa taivaan tuuliin ja hinnoittelu oli siitä muovialumiinirautamötikästä hirmuinen. Taksilla olis tullu lähes samaan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5922058- 1021030
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18977Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101835Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65563