Mites kun oot kusella, annatko palaa täysiä, eli lörötät sinne veteen ?!?! Vai pissitkö siihen laidalle ? Vai tilanteesta riippuen. Tälläisiä tilanteita tulee kun ei ole sitä oikeaa ukkojen kusipurkkia seinässä ! Itse pistän vähä tilanteen mukaan, jossain julkisemmalla paikalla jossa heikko äänieristys tai väkeä kulkee lähellä vessaa nii ei sitä kehtaa löröttää vaikka kaikki sen tietää mitä siellä tehdään, tai no... Mut kotona ja kavereiden luona pistän lörinää vaa, tai sekin riippuu ketä paikalla !
Wc kysymys 2
3
706
Vastaukset
- Make
Asiahan on vähän kaksipiippuinen: Mitä mitä keskemmälle kuset, sitä häiritsevämpi lorina kuuluu. Toisaalta mitä reunemmaksi kuset, sitä suurempi on vaara sivuroiskeista.
Niinpä todelliset taitajat kusevatkin n. 2-3cm vesirajasta ylöspäin (sivulle) niin, ettei lorina kuulu läpi talon, eikä toisaalta kusi roisku reunoille.
Yhteiskunta ei vaan ymmärrä arvostaa näitä virtsavirtuooseja, eikä panostaa kestävään kehitykseen tässä asiassa. Peruskoulun opetussuunnitelmaan pitäisi ehdottomasti sisällyttää muun sivitystoimen ohessa kurssi ko. aiheesta. - poiu
..siis veteen lorottaminen on kakaroiden puuhaa.. mulla on eskariikäinen poka ja se lorottaa veteen..
mä oon yrittäny opettaa sitä pierasemaan kuseskelun päätteeks..ei oo vielä oppinu siinä hommassa yhtä hyväks ku isänsä.. - xxx
Vaimo aina joskus mainitsee, että taas kuuluu kuka on veskissä kun oma Isä on aikoinaan opettanut yrittämään "Ensimmäisen luokan ampumamerkkiä". Vieraisilla yritän kyllä ruiskutella laitoja pitkin äänettömästi.
Mieleen jäänyt tilanne oli kerran pienessä laitmyötäisessä kun olimme Isäni ja veljeni kanssa samalla pöntöllä (jonoa kun oli) ja ruiskutimme samaan pönttöön kuset ristiin. En muista kellä oli kovin hätä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458