Wc kysymys 2

Haha

Mites kun oot kusella, annatko palaa täysiä, eli lörötät sinne veteen ?!?! Vai pissitkö siihen laidalle ? Vai tilanteesta riippuen. Tälläisiä tilanteita tulee kun ei ole sitä oikeaa ukkojen kusipurkkia seinässä ! Itse pistän vähä tilanteen mukaan, jossain julkisemmalla paikalla jossa heikko äänieristys tai väkeä kulkee lähellä vessaa nii ei sitä kehtaa löröttää vaikka kaikki sen tietää mitä siellä tehdään, tai no... Mut kotona ja kavereiden luona pistän lörinää vaa, tai sekin riippuu ketä paikalla !

3

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

Asiahan on vähän kaksipiippuinen: Mitä mitä keskemmälle kuset, sitä häiritsevämpi lorina kuuluu. Toisaalta mitä reunemmaksi kuset, sitä suurempi on vaara sivuroiskeista.
      Niinpä todelliset taitajat kusevatkin n. 2-3cm vesirajasta ylöspäin (sivulle) niin, ettei lorina kuulu läpi talon, eikä toisaalta kusi roisku reunoille.

Yhteiskunta ei vaan ymmärrä arvostaa näitä virtsavirtuooseja, eikä panostaa kestävään kehitykseen tässä asiassa. Peruskoulun opetussuunnitelmaan pitäisi ehdottomasti sisällyttää muun sivitystoimen ohessa kurssi ko. aiheesta.

• poiu

..siis veteen lorottaminen on kakaroiden puuhaa.. mulla on eskariikäinen poka ja se lorottaa veteen..

mä oon yrittäny opettaa sitä pierasemaan kuseskelun päätteeks..ei oo vielä oppinu siinä hommassa yhtä hyväks ku isänsä..

• xxx

Vaimo aina joskus mainitsee, että taas kuuluu kuka on veskissä kun oma Isä on aikoinaan opettanut yrittämään "Ensimmäisen luokan ampumamerkkiä". Vieraisilla yritän kyllä ruiskutella laitoja pitkin äänettömästi.

Mieleen jäänyt tilanne oli kerran pienessä laitmyötäisessä kun olimme Isäni ja veljeni kanssa samalla pöntöllä (jonoa kun oli) ja ruiskutimme samaan pönttöön kuset ristiin. En muista kellä oli kovin hätä ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe