Odottelin tänään kaveriani marketin pihassa noin puoli tuntia oman koiran kanssa. Vieressä oli musta maasturi jossa sisällä läähätti ilmeisesti lapinkoira sisällä. Kiersin auton pari kertaa, ei mikään luukku vähääkään auki. Aurinko paistoi suoraan autoon. Koira katseli autosta ulos ja koko kroppa heilun läähätyksen tahtiin. Sitten se ilmeisesti laittoi pötkölleen autoon. Uskon , että lämpötila taisi olla aika korkea autossa ja ottaen huomioon lapinkoiran turkin. Olin siinä niin kauan että omistajat tuli. Koskaan en aikaisemmin ole puuttunut toisten asioihin mutta nyt sanoin heille että katselin että taisi olla jo aika kuuma teidän koiralla....eivät tietysti hyvää tykänneet...
koira kuumassa autossa
3
104
Vastaukset
- Ei varmaankaan
tykänneet hyvää motkotuksesta varsinkaan jos/kun oli webasto/eberi ja taukokylmä päällä. Mutta mistäs sen talliaiset huomais, parempi kai kun laittaa lämpömittarin tuulilasille ja nummeron mihin soittaa jos asiaa on pakko ihmetellä...
- .............
Juuri meinasin samaa kirjoittaa. Itse en enää siksikään jätä, kun aina tuntuu olevan joku, joka saa päähänsä "pelastaa" sen raukan. Saa olla peko persiissä, että joku tietämätön menee ja vaikka hajottaa ikkunan autosta :D Omalla koirallasi on saattanut olla siellä auringonpaisteessa paljon tukavammat oltavat ;D
- Doggg
Ihan oikein teit, kun kuulosti siltä että ihan asiallisesti koitit ottaa asiaa puheeksi.
Ymmärrän kyllä senkin, että jos jotkut viilentimet tmv on eikä koiralla todellisuudessa ole hätää, on vain "normi lkuuma" ja koira on saanutjuodakseen, ja joku tulee vähänkään moittivalla asenteella asiaa tiedustelemaan, niin voi siinä voimakkaan oikeudentajun omaava ihminen (kuten itse) herkästi ärsyyntyäkin, tuntea itseään aiheetta syytetyn, vaikka periaatteessa siinä millään pahalla asialla toinen ei olekaan. Silloin vain pitäis kertoa huolestuneelle asian laita.
Niitähän on myös viileänä pysyviä makuualustoja, loimia, kaulureita, ymv. millä voi olla suuri viilentävä vaikutus?
Hyvä idea voisi olla jonkinlainen indikaattori lasiin, mistä saisi tietää että autossa on viilennys, vielä kun tietäisi että se on muistettu laittaa päälle ja myös toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988