koira kuumassa autossa

jhgfdssf

Odottelin tänään kaveriani marketin pihassa noin puoli tuntia oman koiran kanssa. Vieressä oli musta maasturi jossa sisällä läähätti ilmeisesti lapinkoira sisällä. Kiersin auton pari kertaa, ei mikään luukku vähääkään auki. Aurinko paistoi suoraan autoon. Koira katseli autosta ulos ja koko kroppa heilun läähätyksen tahtiin. Sitten se ilmeisesti laittoi pötkölleen autoon. Uskon , että lämpötila taisi olla aika korkea autossa ja ottaen huomioon lapinkoiran turkin. Olin siinä niin kauan että omistajat tuli. Koskaan en aikaisemmin ole puuttunut toisten asioihin mutta nyt sanoin heille että katselin että taisi olla jo aika kuuma teidän koiralla....eivät tietysti hyvää tykänneet...

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei varmaankaan

tykänneet hyvää motkotuksesta varsinkaan jos/kun oli webasto/eberi ja taukokylmä päällä. Mutta mistäs sen talliaiset huomais, parempi kai kun laittaa lämpömittarin tuulilasille ja nummeron mihin soittaa jos asiaa on pakko ihmetellä...

• .............

Juuri meinasin samaa kirjoittaa. Itse en enää siksikään jätä, kun aina tuntuu olevan joku, joka saa päähänsä "pelastaa" sen raukan. Saa olla peko persiissä, että joku tietämätön menee ja vaikka hajottaa ikkunan autosta :D Omalla koirallasi on saattanut olla siellä auringonpaisteessa paljon tukavammat oltavat ;D

• Doggg

Ihan oikein teit, kun kuulosti siltä että ihan asiallisesti koitit ottaa asiaa puheeksi.

Ymmärrän kyllä senkin, että jos jotkut viilentimet tmv on eikä koiralla todellisuudessa ole hätää, on vain "normi lkuuma" ja koira on saanutjuodakseen, ja joku tulee vähänkään moittivalla asenteella asiaa tiedustelemaan, niin voi siinä voimakkaan oikeudentajun omaava ihminen (kuten itse) herkästi ärsyyntyäkin, tuntea itseään aiheetta syytetyn, vaikka periaatteessa siinä millään pahalla asialla toinen ei olekaan. Silloin vain pitäis kertoa huolestuneelle asian laita.

Niitähän on myös viileänä pysyviä makuualustoja, loimia, kaulureita, ymv. millä voi olla suuri viilentävä vaikutus?

Hyvä idea voisi olla jonkinlainen indikaattori lasiin, mistä saisi tietää että autossa on viilennys, vielä kun tietäisi että se on muistettu laittaa päälle ja myös toimii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5608
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4237
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      155
      2193
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      128
      1760
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe