Onko kellään kokemusta yheiselämästä ns.minävaurioisen puolison kanssa, kertokaa millaista teillä? minkä laisia oireita, tempauksia yms. että tunnistaisin onko puolisollani kys. vaurio vai mikä. Elämä ollut välliä yhtä helvettiä. ei tiedä misä milloinkin tuulee. ei osaa ottaa huomioon muilta kuin itsensä
Minävaurio
2
517
Vastaukset
- minä
semmosta se on,nykyään parisuhteessa tai yhteisössä asuessa. moniko meistä pääsee nykyaikana kasvamaan tasapainoiseksi? veikkaan suurempiakin tunne/minä vaurioita olevan itse kullakin. jotain siitä kertoo mielestäni,jo ihmisten tarve nauttia ja nauraa tvstä näkemilleen nöyryytyksilleen(nämä ihmis-suhde ja huumori sarjat,terapiaako?) ja jo itse poikkeavuuden ja mielisairauden käsite ja kehitys historia on mielenkiintoista,suosittelen mm.lauri rauhalan kirjoja,hän on työskennellyt monissa suomen mielisairaaloissa,ja itse toteaa;ettei luottaisi niinkään muitten ihmisten sairaaksi luokittelemisiin,vaan ajttelee `näiden`olevan ainoastaan elämän taidollisia ongelmia.-niin,harva meistä nykyään tietää,miten tulla toimeen toisten kanssa,-vai oliko se nyt itsensä kanssa...? ristiriidat ja konfliktithan ovat arkipäivää,se vain miten niitä oppisi hoitamaan???????
- Lemmikki
Otapa asiasta selvää vaikkapa kirjastosta esim. Liisa Keltinkangas-Järvinen (muistaakseni nimi on tuollainen) on kirjoittanut kirjan nimeltä Itsetunto. Sieltä löytyy erikseen kappale minävauriosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468