Kumpi parempi Nikon D3200 vai Nikon D5100 kyseleepi utelias!
Kumpi parempi Nikon D3200 vai Nikon D5100??
HELENA PULKKi
4
224
Vastaukset
- Parempi on
Nikon 3100
- parempi Nikon
Sinulle parempi on ehdottomasti se kummalla haluat kuvata!
- Mikä on parempi?
Määrittele parempi. Kummallakin saa yhtä hyviä kuvia.
Parempi on ehkä väärä kysymysasettelu, parempi lienee "Kumpi on monipuolisempi?".
En tunne D3200 mutta D5100 olen käyttänyt ja se ainakin toimii joskin siitäkin on tullut päivitys D5200 joka lienee edeltäjäänsä monipuolisempi, muistaakseni ainakin tarkennuksensa osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941370
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 65872
- 66857
- 73791
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741