Olemme varanneet finnmatkojen matkan eikä lentolipussa ole mitään semmoista koodia mihin olen tottunut aiemmin. Jolla siis voi tehdä lähtöselvityksen netissä etukäteen tai automaatilla kentällä. Ei siinä ole muuta koodia kuin matkan varausnumero. lentoyhtiö joku TUIfly.
Onko siellä siis joku tiski vanhaan malliin vai mitä? Kun lensin talvella, en muista nähneeni mitään muita tidkejä kuin baggage dropin.
Miten tehdä automaatilla lähtöselvitys?
on tää tyhmä kysymys
3
340
Vastaukset 3
- thy
Pakettimatkoilla jonotetaan, aina ja joka paikassa. :) Kannattaa mennä joko heti, kun tiski avataan tai jäädä suosiolla viimeiseksi, muuten tunti pari vierähtää jonossa. Tiskien numerot näkee sitten kentällä.
- ei jonoja
voi tehdä myös ed. iltana jos mahdollista.....
- se joka aloitti
No voi sen tehdä edellisenä iltana, jos matkustaa ees taas asuinpaikkakunnan ja lentokentän väliä.....kiitos ei.
Vai yövyttekö te kaikki lentohnekttähotelleissa, te jotka ette asu pääkaupunkiseudulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673