apua tarvitseva

haista vittu

autosähkön palvelua ei toivottavasti kukaan tarvitse koskaan suonenjoella.törkeä palvelu.

17

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hajuaistit tallella

      HAISTA ITE...

      Suonenjoella haisee toisinaan jokin muukin kuin vittu ja vielä ällöttävämmälle, lienetköhän se sinä.....;)))

      Jos taitosi riittää muuhun kuin haistatteluun ja pääkopassasi on jotain muuta kuin ruskeaa nestettä niin voisit yksilöidä tapauksen missä olet kokenut palvelun yltävän asteikolla törkeää...!!! Silloin voisi jokin sellainen henkilö kommentoida joka on ehkä vastaavanlaisessa asiassa kokenut samoin. Yrittäjälle tuollainen tieto on merkkinä että jokin on pielessä ja osaa korjata tilanteen.

      Itse olen joitakin kertoja tarvinnut ja aina on asiat hoituneet. Samalla sekunnilla en ole aina saanut palvelua tai en ole itse osannut riittävän hyvin selostaa jos jostakin viasta kyse mutta loppujen lopuksi asiat ovan hoituneet.

      • tj autosähkö tai jotain!

        Molemmat olette juntteja. Suonenjokelaisia superjuntteja! Ostakaa autonne ja palvelunne muualta jos ei miellytä!


      • sähköt takas
        tj autosähkö tai jotain! kirjoitti:

        Molemmat olette juntteja. Suonenjokelaisia superjuntteja! Ostakaa autonne ja palvelunne muualta jos ei miellytä!

        Asiaa..
        Itse olen tarvinnut autoon "sähköpalveluja" kerran jos toisenkin ja hyvin on asiakaspalvelut pelannut...
        Ihmisiähän nekin ovat, josko siellä sattu vaan huono aika.. Asiakkaat odottaa aina että palvelualalla pitäis aina olla "mielin kielin"..


    • niin, kerta

      Apuva on suanu aina kun oon tarvinnut, ei valittamista. Alottaja on tietysti ollu nuama norsunvitulla ja ilimaseks ois pitäny suaha kaikki. Kannattas myyvä romus ja ajjoo vanhalla polokupyörällä ja pysyvä kotonas, hakkoot tietysti akkoos ja oot yökastelija.

    • asiakas3

      Paras palvelu s-joella. Voisivat siinä siwan kulmalla ottaa oppia asiakaspalvelusta.

    • wautsi wau

      Ompahan taas kirjoittelua,,,eikö oikeesti oo muuta miettimistä huuuuu

    • lollot

      mikä siellä oli niin törkeää????

    • åeu

      Tulehan suoraan firmaan huutelemaan niin peku kertoo sulle mielipiteensä myös.

    • åöo

      Voi nimittäin haista jokin muukin kuin vee, jos et lopeta mollaamistas

      • Olis kelvannut minul

        Tarkoitatko heteroa naista?..


    • öäå

      Se on nimittäin turbaaniin vielä jost et tajua

      • gaylord fucker

        Ylleisesti ottae gayopelascona mieste ei kannattais huuvella. Valohoitoo ooppelille ja sekkii kulkoo kolmesattoo.


    • näin on

      Etkö sinä sitä tiennyt ettei karvanopassa oo mitään elektroniikkaa siks eivät osanneet sua palvella haluamallasi tavalla ja fiksuina asiakaspalvelijoita eivä kehdanneet nolata sua muiden kuullen...;)))

    • peetuhh

      menkää muualle homostelemaan, ei stna millaisia ämmiä aikaihmiset! :D hirsipuuhun!

    • Dc-10

      Boikottiin meni jo isäyrittäjän aikana. Sikamainen lasku ja joukko uusia vikoja.

      Boikotti pysyy ja palvelut saa muualtakin.

    • h***loordi

      Voi kun pojat on yhdessä söpöjä kuin Army ja Danny. Laulelevat varmaan päivät pitkät siellä "tahdon olla sulle hyvin hellä".

    • Amatööriasentaja

      Takasumuvalo poltti sulakkeen. Vein huoltoon ja ns. autosähköasentaja yritti korjata vikaa yli 2h. Ei löytänyt oikosulku kohtaa. Katsottiin sen jälkeen kaverin kanssa ja löydettiin puolessa tunnissa oikosulkuun mennyt johto käyttämällä virtakynään ja yleismittaria. Aika noloa korjaamon puolesta,jos amatööri asentajat saa korjattua vian ja korjaamo ei. Soitin palautteen ja toivoin saavani edes hieman hyvitystä tästä korjaamon "valohoidosta", mutta ei mitäään joustoa ja asia ilmaistiin törkeästi. Sillä tuntiveloituksella luulisi olevan hieman joustaakin, että molemmat osapuolet olisivat tyytyväisiä ja asiakas toisi mahdollisesti auton toisenkin kerran huoltoon. Empä taida viedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe