Kattelin vähän hintoja ja kauhistelin Coreldrawn sviittipaketin hintaa, hyvä hirvitys. Sit näin että sellainen "student"-versiokin on, jonka sentään pystyisi ostamaan ilman että kuolee nälkään siinä sivussa.
Aattelin kysyä onko täällä ketään, joka pystyisi sanomaan toimiiko siinä versiossa mulle tärkeät import ja export, varsinkin jpg cdr. Ja onko joitakin todella haittaavia rajoituksia? Kokemuksia?
Jos pakko on, niin ostan sitten sen kalliin paketin, mutta en kyllä viittis, kun ei osaa ennustaa toimiiko se myöhemmissä Wintoosissa. Niin kukkarolle käyvän ohjelman pitöäisi toimia ainakin 5-7 vuotta, että kannattaisi näin yksityishenkilönä se hankkia.
Corelin "student" versio, import / export toimiiko?
3
225
Vastaukset
- Sama versio on
Koko paketin ja student versioissa ei ole mitään eroa keskenään paitsi lisenssi.
Suurin ero on että student paketilla ei saa tehdä töitä rahaa tavoittelemiseksi.
Esim. Jos toiminimi niin ei saa käyttää student pakettia.- ap.
Ihanks totta? Voi kiitos tiedosta! Joo ei ole tarkotus tienata rahaa sillä joten voin siis hyvällä omallatunnolla ostaa student-version.
- ap.
Lisäys: on niissä versioissa eroja, mutta nettikeskustelujen perusteella näyttäisi siltä, että erot haittaavat lähinnä (ex-)ammattilaisia. Minulla kun edellinen versio oli muinainen 9 (ei toimi enää kunnolla Win7:ssä) niin tuskin huomaankaan mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892