Minkälaisia kokemuksia/tuntemuksia teillä muilla on/on ollut raskauden alkupuoliskolla esim. rv8 eteenpäin?? Olen vähän huolissani kun minulla ei oikein tunnu mitenkään. Muutaman kerran on ollut etova olo ja ehkä väsyttänyt vähän, mutta siinäpä ne... nyt jo epäilyttää olenko edes raskaana (huomenna pitäis kuunnella sydänäänet ja ultra vasta joskus kolmen viikon päästä!!)
ei tunnu missään...?
3
723
Vastaukset
- shadrach
Oli kahdeksannesta viikosta lähtien kans etova ja ellottava olo, ei maistunut oikein mikään. Viime viikolla(rv 10 , nyt on 11 2) ällötys alkoi hellittää ja mahaa nipisteli. Rinnat on olleet aika arat, muttei kuitenkaan niin ettei kärsisi koskettaa. Eipä mullakaan paljon sen kummempia ole ollut, sulla on varmasti(ja toivottavasti) kaikki hyvin koska raskauden "oireet" on ihmisillä yksilöllisiä.
- Maiju
Minulla nyt menossa rv 10 4 ja eipä ole tuntunut oikeastaan missään vaiheessa "miltään".
Viime viikolla oli eka neuvola ja siellä sanottiin, että voit olla onnellinen kun ei ole pahoinvointia laisinkaan, mutta huolestuttaahan se kun ei tunnut minkäänlaisia oireita (np-ultra olisi 8.8. eli ensiviikolla).
Tai ei kai sitä sentään ílman mitään oireita tässäkään kirjoitella sillä rinnat on kyllä kasvaneet huomattavasti ja ihokin oireilee. - Ivine
Mullakin on oireet ollu tosi lieviä. Rinnat on ollu kyllä turpeat ( 1 kuppikoko) ja arat koko ajan, mutta siinä se sit melkein onkin.
Oon joo ollu väsyny, mut ehkä olisin työstressistä muutenki. Oon juossu pissalla, tai sitte vaan tarkkailen itseäni liiaksi. On huimannu, mut toisaalta mulla on sitä ollu ennenki alhasen hemoglobiinin takia. Jne.
Ei pahoinvoinnista siis tietoakaan. Nyt oon rv 12 4 ja lievä väsymyskin tuntuu jo vähentyneen olemattomiin.
Pitäis varmaan olla tyytyväinen, et on hyvä olla, mut munkin on kyllä vaikee uskoo et oon raskaana. Mulla on takana yks keskenmeno, ja siksi masuasukin olemassaolo epäilyttää vieläkin - vaikka kuulin sydänäänet jo viime viikolla :) :) Ultra on tän viikon lopulla.
Onnea odotukseesi ja yritetään molemmat nauttia helposta alkuraskaudesta. Kyllä me varmaan saadaan osamme kivuista ja huonosta olosta sit viimeistään synnärillä...! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708