Tupakkamiehen synti?

Nortti

Olemme lukeneet tupakan vaarallisuudesta ja on
käynyt niin että terve valistus on purrut kansankerroksiin, paitsi paatuneisiin vl-miehiin joska kyssäävät norttia nurkissa ja eivät luovu
tavasta joka tappaa ennen aikojaan.
On paikkoja jossa et nortti enää pala ja synnin
orjat on ohjattu pimentoihin, loukkoihin pois ihmisten silmistä harjoittamaan paheellisuuttaan.
Tupakoiminen on himo josta himon orja pitää itsepintaisesti kiinni välittämättä muista ollen näin selvästi itserakas, himoa täynnä oleva nautiskelija joka rakastaa tupakkaa ja itseänsä yli kaiken.
Tupakkamiehen rakkaus on kirjoitettu...norttiaskiin.
Varokaa heitä sillä he himoissaan tahtovat savuttaa teidätkin myrkyllään ja jos mahdollista viedä mukanansa helvettiin missä savua ja tulta piisaa.

41

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAKAS

Toisten syntejä, eikä huomaa että kaivaakin omaa nenäänsä.
      Ja verihän sieltä tulee, jos liian syvältä kaivaa.

• Nortti

paheelliset tupakanpolttajat kaivelevat takapuoltansa ja norttiaskia julkisesti ja
        näyttävät muslimeille ja viidakon pakanoille
        kuinka ei haluta luopua tupakasta.
        Vanha aatami pitää tupakasta, mutta uusi ihminen
        vihaa tupakansavua.
        Eikö olisi aika lopettaa itsensä tuhoaminen.

• VAKAS
        Nortti kirjoitti:

paheelliset tupakanpolttajat kaivelevat takapuoltansa ja norttiaskia julkisesti ja
        näyttävät muslimeille ja viidakon pakanoille
        kuinka ei haluta luopua tupakasta.
        Vanha aatami pitää tupakasta, mutta uusi ihminen
        vihaa tupakansavua.
        Eikö olisi aika lopettaa itsensä tuhoaminen.

Se olutkin VIHAA vääryyttä ja RAKASTAA totuutta.

Voisitko sanoa Rakastavasi Jeesusta ???
        No ainahan ihmiset SUULLAAN rakastavat.

JUmalan mielisyys tulee Sydämmestä ei suusta.

• Nortti
        VAKAS kirjoitti:

Se olutkin VIHAA vääryyttä ja RAKASTAA totuutta.

Voisitko sanoa Rakastavasi Jeesusta ???
        No ainahan ihmiset SUULLAAN rakastavat.

JUmalan mielisyys tulee Sydämmestä ei suusta.

Rakastan Jeesusta vaikka hyvin voin valhetella.
        Jeesus on vastannut ..että sinulla on vähä voimaa mutta et ole nimeäni kieltänyt....
        Olemme paskiaisia kaikki.
        Ja kyllä tekojen tulee osoittaa uskon aitous.
        Tosin niitä tekoja tahtoo tulla joista meitä syytetään perkeleen omiksi.
        Valittujen teot ovat ne jotka todistavat, mutta
        en puhu tällä kertaa niistä enkä käy kertomaan mitä on Jumalan rakkaus?

• vakas
        Nortti kirjoitti:

Rakastan Jeesusta vaikka hyvin voin valhetella.
        Jeesus on vastannut ..että sinulla on vähä voimaa mutta et ole nimeäni kieltänyt....
        Olemme paskiaisia kaikki.
        Ja kyllä tekojen tulee osoittaa uskon aitous.
        Tosin niitä tekoja tahtoo tulla joista meitä syytetään perkeleen omiksi.
        Valittujen teot ovat ne jotka todistavat, mutta
        en puhu tällä kertaa niistä enkä käy kertomaan mitä on Jumalan rakkaus?

Uskovainen on samalla paskiainen sekä taivaan kuninkaan kuva ja hänen lunastamansa ja henkensä omiva.

Olemmehan joskus kuulleet sanottavan että uskovainen saa olla itseään paremmassa seurassa.

Mielestäni se on kyllä väärin, jos me olemme taivaantiellä veljet keskenämme, ja Kaikkivaltias meitä katsoo Poikansa kautta niin emmeköhän olekkin samanmittaisia.

Mutta niin se on vaikeaa suuren alentua lapsen kaltaisena uskomaan että tahtoisi itsensä korottaa veljiensä yli.

• Nortti
        vakas kirjoitti:

Uskovainen on samalla paskiainen sekä taivaan kuninkaan kuva ja hänen lunastamansa ja henkensä omiva.

Olemmehan joskus kuulleet sanottavan että uskovainen saa olla itseään paremmassa seurassa.

Mielestäni se on kyllä väärin, jos me olemme taivaantiellä veljet keskenämme, ja Kaikkivaltias meitä katsoo Poikansa kautta niin emmeköhän olekkin samanmittaisia.

Mutta niin se on vaikeaa suuren alentua lapsen kaltaisena uskomaan että tahtoisi itsensä korottaa veljiensä yli.

Jos ringissä seisoskelemme ja pistät klubin huuleen niin eikö veljet kauhistele kun huomaavat että tässä sitä sian kanssa turistaan ja ihmiset tölläävät että juopon ja tupakkamiehen parissa nuo tosi uskovat juttelevat.

• reinhard

Minulla ei olisi mitään tupakanpolttajia vastaan, jos he osaisivat käyttäytyä sen röökinsä kanssa sivistyneesti.
      Tupakanpolttajan pitäisi oppia se "vaikea" asia, ettei sitä natsaa sovi heittää aina mihin sattuu.
      Myöskään ei saisi polttaa niin, että se häiritsee muita. Tupakoitsija ei saa sylkeä ja räkiä yleisillä paikoilla.
      Koska yksikään tupakoija ei noudata sivistyneitä tapoja, vihaan heitä.

• vakas

Vihaa veljeänsä , hän on murhaaja.
        Kumpi on sinusta otollisempi ;murhaaja vai tupakoija ?
        Tupakoijia on monensorttista menijää, eikä aina muista kuin tulisi natsoille tehdä,varsinkin kun ne joissakin paikoissa voivat joutua pikkulapsen suuhun.
        Sylkeminen kuitenkin on muusta syystä, voihan pohjimmaisena olla tupakkikin, luulisin kuitenkin että maidon homogenisointi on siihen syypää.

• Nortti

He räkivät, syljeskelevät ja piereskelevät nortinnysä sormien välissä leikkien isoa
        miestä heittävät tumpin ties minne.
        Ovat moukkia.

• Lauri
        Nortti kirjoitti:

He räkivät, syljeskelevät ja piereskelevät nortinnysä sormien välissä leikkien isoa
        Ovat moukkia.

Lestadiolaiset olette sitten avarakatseisia!!!
        Vai että KAIKKI tupakoitsijat räkivät ja heittelevät natsansa mihin sattuu?
        Niin ja mitä piereskelyn tulee niin kaikki ihmiset pierevät joskus eikä kukaan voi väittää että oma pieru haisisi pahalta, tai jos väittää jotain muuta niin se on teeskentelyä isolla T:llä

• vakas
        Nortti kirjoitti:

Ovat moukkia.

väärää nyt, voiha se syy olla maidossakin.

Juotko maitoa, ajatteleppa mitä se voi sisältää.

• Mooses
        Lauri kirjoitti:

Lestadiolaiset olette sitten avarakatseisia!!!
        Vai että KAIKKI tupakoitsijat räkivät ja heittelevät natsansa mihin sattuu?
        Niin ja mitä piereskelyn tulee niin kaikki ihmiset pierevät joskus eikä kukaan voi väittää että oma pieru haisisi pahalta, tai jos väittää jotain muuta niin se on teeskentelyä isolla T:llä

se vasta haisee ja sama ominaishaju seuraa tupakkamiestä ja vaikka kirkkoon kömpii jätkä penkissä kopeloi onko varmasti norttiaski taskussa.

• Noteisti

>> Koska yksikään tupakoija ei noudata sivistyneitä tapoja, vihaan heitä. >>

Menet mauttomuuksiin agiteerauksessasi.
        Ei tupakan kaiken järjen mukaan pitäisi olla sen suurempi tai pienempi ongelma lestadiolaisille kuin mille muulle ihmisryhmälle tahansa, paitsi tietysti jos varsinainen ongelma onkin lakihenkisyys ?

Rakasta lähimmäistäsi......

• Lauri

pitäisi tuon saman logiikan mukaan alkaa vihaamaan KAIKKIA lestadiolaisia sen perusteella kun jotkut heistä on noin "avarakatseisia" ?
        Älkää Lestadiolaiset ihmetelkö jos teistä ei kaikissa paikoissa pidetä niin kauan kuin joukossanne on tuollaisia kaikentuomitsevia asiantuntijoita jotka ovat valmiita solvaamaan kaikkia ihmisiä ihan vaa sillä perusteella kun on itse uskossa ja elää herranpelossa.
        On ihan tosiasia että tuonkin kirjoituksen vuoksi minun on saatava ainakin 2-3 hyvää kokemusta Lestadiolaisesta ennen kuin unohdan tuon moukkamaisen tupakoitsijoita haukkuvan kirjoituksen.
        Joten koittakaa saada sisäinen kuri keskuudessanne kuntoon ja yrittäkää puhua järkeä tuollaisten umpivinttien kalloon.
        Niin ja vielä tarkennettakoon että minä en itse tupakoi.

• Lauri
        Mooses kirjoitti:

se vasta haisee ja sama ominaishaju seuraa tupakkamiestä ja vaikka kirkkoon kömpii jätkä penkissä kopeloi onko varmasti norttiaski taskussa.

jollain sitten osaa olla köyhä elämä

• vakas
        Mooses kirjoitti:

Kirkossakin saa omia taskujaan tutkia.

• Nortti
        vakas kirjoitti:

Kirkossakin saa omia taskujaan tutkia.

pari kommentoivaa pitäisi laittaa kirkonmenojen ajaksi lipputankoon roikkumaan.(alastiko?)

• Lauri
        Nortti kirjoitti:

pari kommentoivaa pitäisi laittaa kirkonmenojen ajaksi lipputankoon roikkumaan.(alastiko?)

mitään parempaa, onko elämäsi tosiaan noin kapea?
        Kirkonmenojen,ha ha haa.
        Olisit nyt jotain muuta keksinyt vastineeksi, taidat olla ihminen joka elää idiotismin rajamailla.
        Niin ja minä en ole käynyt kirkossa moneen vuoteen

• Melperi

"Koska yksikään tupakoija ei noudata sivistyneitä tapoja, vihaan heitä."

meni pahasti pieleen.

• Lauri
        Melperi kirjoitti:

"Koska yksikään tupakoija ei noudata sivistyneitä tapoja, vihaan heitä."

meni pahasti pieleen.

lajinsa ovat nämä kielipoliisit joiden elämä on jo niin täydellisen "kuollutta" että pitää alkaa arvostelemaan muiden tekemisiä, jopa kirjoitusvirheistä pitää huomautella.
        SAIVARTELUA

• Melperi
        Lauri kirjoitti:

lajinsa ovat nämä kielipoliisit joiden elämä on jo niin täydellisen "kuollutta" että pitää alkaa arvostelemaan muiden tekemisiä, jopa kirjoitusvirheistä pitää huomautella.
        SAIVARTELUA

"vähän" hölmö.

• Nortti
        Lauri kirjoitti:

mitään parempaa, onko elämäsi tosiaan noin kapea?
        Kirkonmenojen,ha ha haa.
        Olisit nyt jotain muuta keksinyt vastineeksi, taidat olla ihminen joka elää idiotismin rajamailla.
        Niin ja minä en ole käynyt kirkossa moneen vuoteen

Ja se toinen tuntee katumusta tupakan vuoksi ja
        kannattaa taistella luopumisen vuoksi ja yksin ei tarvitse taistella Herra auttaa.
        En ole minäkään käynyt kirkossa moneen vuoteen.
        Voisit ajatella roikkumassa lipputangossa sen
        toisen kanssa ja sinä pakanana kun sanaa helveksut ja se toinen himojen riivaamana kessuttelija vierustoverinasi selät vastakkain.

• Lauri
        Nortti kirjoitti:

Ja se toinen tuntee katumusta tupakan vuoksi ja
        kannattaa taistella luopumisen vuoksi ja yksin ei tarvitse taistella Herra auttaa.
        En ole minäkään käynyt kirkossa moneen vuoteen.
        Voisit ajatella roikkumassa lipputangossa sen
        toisen kanssa ja sinä pakanana kun sanaa helveksut ja se toinen himojen riivaamana kessuttelija vierustoverinasi selät vastakkain.

minä tässä nyt olen halventanut?
        Ja minkä vitun takia minun johonkin lipputankoon pitäisi mennä, ihmettelenpä vaan???
        Ja mikä ihmeen "himojen riivaama kessuttelija", kuinka joku voikin olla noin tyhmä ja itsekäs, ihmettelenpä vaan

• arttu
        Lauri kirjoitti:

SAIVARTELUA

ketjupolttaja kun et kärsi kuulla kun tupakasta
        nuhdellaan?
        Vai miehenpuolikas, luulisin.

• Nortti
        Lauri kirjoitti:

minä tässä nyt olen halventanut?
        Ja minkä vitun takia minun johonkin lipputankoon pitäisi mennä, ihmettelenpä vaan???
        Ja mikä ihmeen "himojen riivaama kessuttelija", kuinka joku voikin olla noin tyhmä ja itsekäs, ihmettelenpä vaan

paatuneet ja tupakansavusta pinttyneet pitäisi
        lipputangossa tuulettaa ettei haisi kuin siat kirkonmenojen aikana.
        Ihmettele himojasi...ilman kessuttelua.

• Lauri
        Nortti kirjoitti:

paatuneet ja tupakansavusta pinttyneet pitäisi
        lipputangossa tuulettaa ettei haisi kuin siat kirkonmenojen aikana.
        Ihmettele himojasi...ilman kessuttelua.

juuri lipputankoon, ja miksi ihmeessä juuri kirkonmenojen ajaksi?
        Eikö sinulla ole elämässäsi muuta mietittävää kuin kirkonmenot ja se miten tupakka haisee, säälittävää!!
        Niin ja kerros minulle missä kohdassa raamattua julistetaan tupakka synniksi.
        Pahempi synti on mielestäni muiden ihmisten tuomitseminen älyttömin perustein, Ugh olen puhunut

• Lauri
        arttu kirjoitti:

ketjupolttaja kun et kärsi kuulla kun tupakasta
        nuhdellaan?
        Vai miehenpuolikas, luulisin.

tupakoitsija jonka mielestä maailmassa on suurempiakin murheita kuin tupakanpoltto

• arttu
        Lauri kirjoitti:

tupakoitsija jonka mielestä maailmassa on suurempiakin murheita kuin tupakanpoltto

puolustat tupakkamiehiä vaikka itse et polta?
        Onhan niitä syntejä joita synteinä ei tunnetakaan nykyään kun saarnatuolissa muumiot
        hölisevät.
        Kun Jumala Raamatussa sanoo että on synti....vl-liikkeessäkin sanotaan että eipäs ole olemme
        päättäneet.
        Minä nyt en maailman enkä maailmallisista murheista niin perusta, mutta murhe synnistä on
        ja on muutakin.

• Nortti
        Lauri kirjoitti:

juuri lipputankoon, ja miksi ihmeessä juuri kirkonmenojen ajaksi?
        Eikö sinulla ole elämässäsi muuta mietittävää kuin kirkonmenot ja se miten tupakka haisee, säälittävää!!
        Niin ja kerros minulle missä kohdassa raamattua julistetaan tupakka synniksi.
        Pahempi synti on mielestäni muiden ihmisten tuomitseminen älyttömin perustein, Ugh olen puhunut

..että hurskaat kirkossakävijät näkisivät synnin rankaisemisen sen kaikessa alastomuudessaan.

• Lauri
        arttu kirjoitti:

puolustat tupakkamiehiä vaikka itse et polta?
        Onhan niitä syntejä joita synteinä ei tunnetakaan nykyään kun saarnatuolissa muumiot
        hölisevät.
        Kun Jumala Raamatussa sanoo että on synti....vl-liikkeessäkin sanotaan että eipäs ole olemme
        päättäneet.
        Minä nyt en maailman enkä maailmallisista murheista niin perusta, mutta murhe synnistä on
        ja on muutakin.

murheitako teillä ei sitten olekaan?

• Lauri
        Nortti kirjoitti:

..että hurskaat kirkossakävijät näkisivät synnin rankaisemisen sen kaikessa alastomuudessaan.

alastomuudessa ole mitään hävettävää!!
        Ja pahempi synti on muiden asioiden tonkiminen ja arvosteleminen.
        Lestadiolaiset tuntuvat herkästi arvostelevan esimerkiksi heille ventovieraiden ihmisten alkoholinkäyttöä vaikka asuisi itse eri puolella maapalloa kuin alkoholin juoja, millä oikeudella??

• arttu
        Lauri kirjoitti:

murheitako teillä ei sitten olekaan?

ei murheet lopu eikä armo mutta tiellä pysyminen
        on työlästä meille kaikille.

• Nortti
        Lauri kirjoitti:

alastomuudessa ole mitään hävettävää!!
        Ja pahempi synti on muiden asioiden tonkiminen ja arvosteleminen.
        Lestadiolaiset tuntuvat herkästi arvostelevan esimerkiksi heille ventovieraiden ihmisten alkoholinkäyttöä vaikka asuisi itse eri puolella maapalloa kuin alkoholin juoja, millä oikeudella??

en puutu kaljaan en alkoholiin kunhan ei käytetä
        niitä liian kanssa.
        Viini on terveysjuomaa, sanotaan.
        Tupakka on pirun juoni joilla se koettaa tappaa"lutikat".
        Pidä se prinssinakki piilossa, äläkä vehtaa sen kanssa.
        Lipputangossa se alastomuus on kauneimmillaan.
        Kun vielä remelillä voitelisi perseposket punaisiksi.
        Sitten ne kaksi paviaania siellä lipputangossa
        todistaisivat koko olemuksellaan.

• reinhard
        vakas kirjoitti:

Vihaa veljeänsä , hän on murhaaja.
        Kumpi on sinusta otollisempi ;murhaaja vai tupakoija ?
        Tupakoijia on monensorttista menijää, eikä aina muista kuin tulisi natsoille tehdä,varsinkin kun ne joissakin paikoissa voivat joutua pikkulapsen suuhun.
        Sylkeminen kuitenkin on muusta syystä, voihan pohjimmaisena olla tupakkikin, luulisin kuitenkin että maidon homogenisointi on siihen syypää.

Lopetan tämän tupakka-asian jauhamisen, koska uskon vahvasti, jotta se kuuluu olennaisena osana lestadiolaisuuteen. Päätetään sitten niin, että tupakointi sopii uskovaisille ja emme tuomitse heitä siitä.
        Koska kerran oppi-isä L.L.Laestadius on aikoinaan ollut kova tupakkamies, niin miksikäs se ei sovi kaikille muillekkin.
        Teen siis parannuksen tupakoivien tuomitsemisista ja heidän vihaamisestaan. Keskityn vast´edes muunlaisiin asioihin täällä palstalla.
        Pitää osata antaa periksi ja myöntää ollensa väärässä, niin ehkä on sitten kirkkaampi kruunu taivaassa.

• Nortti
        reinhard kirjoitti:

Lopetan tämän tupakka-asian jauhamisen, koska uskon vahvasti, jotta se kuuluu olennaisena osana lestadiolaisuuteen. Päätetään sitten niin, että tupakointi sopii uskovaisille ja emme tuomitse heitä siitä.
        Koska kerran oppi-isä L.L.Laestadius on aikoinaan ollut kova tupakkamies, niin miksikäs se ei sovi kaikille muillekkin.
        Teen siis parannuksen tupakoivien tuomitsemisista ja heidän vihaamisestaan. Keskityn vast´edes muunlaisiin asioihin täällä palstalla.
        Pitää osata antaa periksi ja myöntää ollensa väärässä, niin ehkä on sitten kirkkaampi kruunu taivaassa.

annat periksi ja ettet mene nurkan taakse kyssäämään?

• vakas
        reinhard kirjoitti:

Eikö laupeudestakin kirjoiteta ::
        P. Matteuksen Evankeliumi 5
        1. Mutta kuin hän näki kansan, astui hän ylös vuorelle, ja kuin hän oli istunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
        2. Niin hän avasi suunsa, opetti heitä ja sanoi:
        3. Autuaat ovat hengellisesti vaivaiset; sillä heidän on taivaan valtakunta.
        4. Autuaat ovat murheelliset; sillä he saavat lohdutuksen.
        5. Autuaat ovat siviät; sillä he saavat maan periä.
        6. Autuaat ovat, jotka isoovat ja janoovat vanhurskautta; sillä he ravitaan.

7. Autuaat ovat laupiaat; sillä he saavat laupiuden.

8. Autuaat ovat puhtaat sydämestä; sillä he saavat nähdä Jumalan.
        9. Autuaat ovat rauhan tekiät; sillä ne pitää Jumalan pojiksi kutsuttaman.
        10. Autuaat ovat, jotka vanhurskauden tähden vainotaan; sillä heidän on taivaan valtakunta.
        11. Autuaat olette te, kuin he pilkkaavat ja vainoovat teitä, ja puhuvat kaikkinaista pahuutta teitä vastaan, valhetellen minun tähteni.
        12. Iloitkaat ja riemuitkaat; sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä näin he vainosivat prophetaita, jotka teidän edellänne olivat.

• reinhard
        Nortti kirjoitti:

annat periksi ja ettet mene nurkan taakse kyssäämään?

Tätä aihetta on jo tarpeeksi kauan jauhettu. Toiset voi kyllä jatkaa uusin eväin, sillä minun reppuni on jo tyhjä. Eväät tupakkakeskusteluun on syöty, mutta varmasti joku muu on varustautunut keskustelun jatkoon uusin ja paremmin eväin.

• Lauri
        reinhard kirjoitti:

Tätä aihetta on jo tarpeeksi kauan jauhettu. Toiset voi kyllä jatkaa uusin eväin, sillä minun reppuni on jo tyhjä. Eväät tupakkakeskusteluun on syöty, mutta varmasti joku muu on varustautunut keskustelun jatkoon uusin ja paremmin eväin.

kuin että kyllä osaavat monen Lestadiolaiset olla itsekkäitä, tuomitaan kaikki tupakoitsijat ympäri maapallon ja toivotetaan nämä alimpaan helvettiin pelkän tupakoinnin perusteella

• Nortti
        reinhard kirjoitti:

vastaile vaikka parasta panen ja tarkoituksella.
        .ituttaa kun möllit eivät ymmärrä pätkääkään
        vähänkään ajattelua vaativista asioista.
        Koeta pärjäillä.

• reinhard
        vakas kirjoitti:

Eikö laupeudestakin kirjoiteta ::
        P. Matteuksen Evankeliumi 5
        1. Mutta kuin hän näki kansan, astui hän ylös vuorelle, ja kuin hän oli istunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä.
        2. Niin hän avasi suunsa, opetti heitä ja sanoi:
        3. Autuaat ovat hengellisesti vaivaiset; sillä heidän on taivaan valtakunta.
        4. Autuaat ovat murheelliset; sillä he saavat lohdutuksen.
        5. Autuaat ovat siviät; sillä he saavat maan periä.
        6. Autuaat ovat, jotka isoovat ja janoovat vanhurskautta; sillä he ravitaan.

7. Autuaat ovat laupiaat; sillä he saavat laupiuden.

8. Autuaat ovat puhtaat sydämestä; sillä he saavat nähdä Jumalan.
        9. Autuaat ovat rauhan tekiät; sillä ne pitää Jumalan pojiksi kutsuttaman.
        10. Autuaat ovat, jotka vanhurskauden tähden vainotaan; sillä heidän on taivaan valtakunta.
        11. Autuaat olette te, kuin he pilkkaavat ja vainoovat teitä, ja puhuvat kaikkinaista pahuutta teitä vastaan, valhetellen minun tähteni.
        12. Iloitkaat ja riemuitkaat; sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä näin he vainosivat prophetaita, jotka teidän edellänne olivat.

Raamatusta löytyy eväät erilaisille mielipiteille ja uskonkäsityksille.Esittämästäsi luettelosta löytyy tupakoivillekkin autuuden toivo.

• lumiukko
        Lauri kirjoitti:

kuin että kyllä osaavat monen Lestadiolaiset olla itsekkäitä, tuomitaan kaikki tupakoitsijat ympäri maapallon ja toivotetaan nämä alimpaan helvettiin pelkän tupakoinnin perusteella

lestadiolaiset ovat niitä kaikkein kovimpia tupakoitsijoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe