31.8.2004 Merhaba!
Löytyisiköhän näin lyhyellä varoitusajalla samanhenkistä(hullunhauskaa, seikkailunhaluista,turkkirakasta jne..)matkaseuraa Turkin alanyaan? Olin sielä ensimmäisen kerran tämän vuoden toukokuussa, sitten käväisin heinäkuussa ja nyt olisin taas lähdössä, kun lomaakin on.. kaikki kaverit ovat jo töissä tai koulussa, joten olisi hauskaa jos joku olisi myös lähdössä...johanna
Löytyisikö rentoa matkaseuraa Alanyaan 4.9?
5
769
Vastaukset 5
- pari kundia on lähdössä
No ite olen lähdössä juuri 4.9. Alanyaan (Aurinkomatkat) duunikaverin kanssa eli ei muuta kuin sinne vaan =) Toissa vuonna olin Marmariksessa, mutta Alanya on mulle aivan uusi paikka...
- Tintti
Rohkeasti matkaan vaan, kyllä siellä aina kavereita löytää. Itse olen 'Alanya-veteraani', käynyt siellä 11 kertaa, vuodesta -96 alkaen.
Minä olen lähdössä (Aurinkomatkojen) matkalle yksin, kun kaverit ovat töissä. Minulla onnellisella on viikon loma ;-)
Hyvää ja aurinkoista matkaa kaikille 4.9. Alanyaan lähtijöille! - Nora
Heissan Johanna! Olitko heinäkuussa Maren Beach hotellissa? Olin ystäväni kanssa reissussa. Olen lähdössä taas matkaan (tällä kertaa yksin) tavataanko jossain tutussa paikassa? - Nora
- matkamonte
mä olen lähdössä lokakuun 2 tai 4 päivä.millon sä olisit menossa?onks toi ajankohta liian myöhä?nyt kun katon ulos kun sataa vaan niin lähtisin vaik heti mut ei auta pakko vielä kuukausi odottaa!!Niin että jos seura paikanpäällä kiinnostaa ni laita jotai osotetta ite olen 30 kymppinen nainen ja varmasti rentoa seuraa!!
- Turkkilainen tupakoi ...
Moi vaan ...
Löysin netista etta olet tulossa Turkkiin pain ja etsit kaveri matkan varten. Jos et löyta matka kaveri taaltahan saat ihan paikkalinen (Turkkilainen) kaveri joka osaa Suo. , Eng., ja tietysti Turkinkielta. (30 v.v. Tumma mies)Olen elannyt joskus suomessa. Voin tulla tulkiksi ja esittaa Alanyan sinulle. Kirjoita vaan.
Turkinpippuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 72588
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398