Minulla on 2 11 viikkoista kissanpentua (poika ja tyttö). Tyttö syö jo hyvin kiinteää kissanruokaa, tosin välillä käy tissillä täydentämässä. Koska kyseessä on vasta ensimmäiset kasvattamani kissanpennut olen hieman huolissani siitä, että poika ei syö vielä OLLENKAAN kiinteää ruokaa, vaan on täysin imetyksen varassa. Onko tämä normaalia? Poikahan tulee luovutusikään viikon sisällä ja hälle jo uusi koti on, joten hieman huolestuttaa tuo ettei kissanruoka kelpaa?
Help, anyone??? :)
Apuva! :(
pinkmangoful
2
131
Vastaukset
- luopua hyvästä
Eihän tuo ole normaalia, ei myöskään se, että emo antaa imeä näin kauan.
On syytä ottaa poju erilleen, laittaa hiekkis ja ruokaa omaan kammariin.
Ja ehkä siirtää luovutusaikaa. Tissistä vieroitus voi viedä aikaa Suosittelen kammarihoitoa ensin 8 tuntia, sitten 12 ja lopuksi koko päivä. - pinkmangoful
Pentu alkanut jo syödä hienosti, oppinut käymään laatikolla ja tissillä käy ehkä kerran päivässä. Joten luovutus onnistuu mahtavasti juuri ajoissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904