Minulla on 2 11 viikkoista kissanpentua (poika ja tyttö). Tyttö syö jo hyvin kiinteää kissanruokaa, tosin välillä käy tissillä täydentämässä. Koska kyseessä on vasta ensimmäiset kasvattamani kissanpennut olen hieman huolissani siitä, että poika ei syö vielä OLLENKAAN kiinteää ruokaa, vaan on täysin imetyksen varassa. Onko tämä normaalia? Poikahan tulee luovutusikään viikon sisällä ja hälle jo uusi koti on, joten hieman huolestuttaa tuo ettei kissanruoka kelpaa?
Help, anyone??? :)
Apuva! :(
pinkmangoful
2
142
Vastaukset
- luopua hyvästä
Eihän tuo ole normaalia, ei myöskään se, että emo antaa imeä näin kauan.
On syytä ottaa poju erilleen, laittaa hiekkis ja ruokaa omaan kammariin.
Ja ehkä siirtää luovutusaikaa. Tissistä vieroitus voi viedä aikaa Suosittelen kammarihoitoa ensin 8 tuntia, sitten 12 ja lopuksi koko päivä. - pinkmangoful
Pentu alkanut jo syödä hienosti, oppinut käymään laatikolla ja tissillä käy ehkä kerran päivässä. Joten luovutus onnistuu mahtavasti juuri ajoissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966