huolena on raskausarvet.
itsellä ei tätä ongelmaa enää, mutta sukulaistyttöni on 13v, hänellä näitä on.
näitä hänellä ojn reisissä, rinnoissa ja jopa mahassa. joten kysyn, onko normaalia tälläinen?reidet kyllä ymmärrän, itselläkin oli aikoinaan, mutta nämä rinnat ja maha huolestuttaa.
en usko raskauden mahdollisuutta, mutta silti minua vaivaa tämä asia hänen puolestaan.hänellä on ylipainoa.
ja omia kokemuksia?
raskausarvet
8
1364
Vastaukset
- nuori
minä olen 14 ja minulla on rintojen ja reisienkohhdalla rakaus arpia. en tiedä mistä ne on tullut minulla ei ole ylipainoakaan kun korkeintaan 1 tai 2 kiloa. saako niitä jotenkin pois?
- niina
raskaus arvet saa vain ajan kulueassa haalistumaan vaaleiksi.lopullisesti ne eivät kuitenkaan häviä, valitettavasti.
ja kaikki mitä näitä aineita mainostetaan ko.poistoon, turvottavat ihoa vain väliaikaisesti.jos lopettaa tuotteen käytön,. palautuvat arvet takaisin.
raskausarvet tulevat hormoonitoiminnan muutoksesta, siksi yleensä murrosiän vaiheella, tai viimeistään raskauden aikana arvet tulevat.mutta naisissa on tietty prosentti,joille ei tule koskaan.tosin en tunne ketään sellaista ;) - tetris
niina kirjoitti:
raskaus arvet saa vain ajan kulueassa haalistumaan vaaleiksi.lopullisesti ne eivät kuitenkaan häviä, valitettavasti.
ja kaikki mitä näitä aineita mainostetaan ko.poistoon, turvottavat ihoa vain väliaikaisesti.jos lopettaa tuotteen käytön,. palautuvat arvet takaisin.
raskausarvet tulevat hormoonitoiminnan muutoksesta, siksi yleensä murrosiän vaiheella, tai viimeistään raskauden aikana arvet tulevat.mutta naisissa on tietty prosentti,joille ei tule koskaan.tosin en tunne ketään sellaista ;)Empä menis vannomaan, ensinnäkin ne saa lähtemään jos toimii tarpeeksi nopeasti.
Toisenakin tuo hormonitoiminta-juttu on oikeastaan paskapuhetta.
Ne syntyvät kun iho ei pysy kehon laajenemisen mukana, näitä laajenimisia voivat olla pituuskasvu tai vaikkapa nopea lihoaminen.
Mä ite olen mies, ja mulla on raskausarpia.
Mahassa liiasta syömisestä(tosin takanapäin), sitte käsissä.
Käsiin tulleet tulivat nopeasta lihasmassa kasvusta, koska rupesin käymään salilla.
Useilla ahkeraan salilla käyvillä miehillä on näitä arpia, en ole siis harvinaisuus. - äiti
tetris kirjoitti:
Empä menis vannomaan, ensinnäkin ne saa lähtemään jos toimii tarpeeksi nopeasti.
Toisenakin tuo hormonitoiminta-juttu on oikeastaan paskapuhetta.
Ne syntyvät kun iho ei pysy kehon laajenemisen mukana, näitä laajenimisia voivat olla pituuskasvu tai vaikkapa nopea lihoaminen.
Mä ite olen mies, ja mulla on raskausarpia.
Mahassa liiasta syömisestä(tosin takanapäin), sitte käsissä.
Käsiin tulleet tulivat nopeasta lihasmassa kasvusta, koska rupesin käymään salilla.
Useilla ahkeraan salilla käyvillä miehillä on näitä arpia, en ole siis harvinaisuus.itselleni tuli raskaana ollessa jokapuolelle raskausarpia vaikken lihonnut laisinkaan!
rasvasin ihoani ahkerasti kunnes aloin kysellä neuvolasta että miksi arpia on tullut esim jalkoihini vaikken ole lihonnut???syy oli hormooneissa!!!massuunkin tuli hurjan paljon mutta sepä taitaa olla ymmärrettävää raskaana =))
rasittavia nämä tälläiset mutta pakko niitä kestää =).Ota siis selvää vaikka lääkäriltä jos et minua usko!
- ...
miten pahoista raskausarvista puhutte, mutta minulla ainakin niitä on ja ovat aika vaaleita, joten eikös ole hieman turhamaista jo huolehtia niistäkin?
- pirjo
siis keskustelun aiheena kysyin 13v sukulaistytön arvista, joita hänellä mahassa.tämä ei ole turhamaista, vaan haluan tietää, että voiko todellakin mahassa olla arpia, vaikka niin nuori, ja ei raskaana.
- .....
pirjo kirjoitti:
siis keskustelun aiheena kysyin 13v sukulaistytön arvista, joita hänellä mahassa.tämä ei ole turhamaista, vaan haluan tietää, että voiko todellakin mahassa olla arpia, vaikka niin nuori, ja ei raskaana.
Nehän periaatteessa tulee siitä kuin iho venyy. Niitä voi olla laihoillakin. Ei kannata huolestua turhaan.
- ...
pirjo kirjoitti:
minullakin oli niitä tuossa iässä kun lihava olin...ja on vieläkin, lihavuuden ajoilta jäänyt, mutta enpä niistä kyllä stressaa...painosta kylläkin, mutta mielestäni raskausarvet eivät ole niin paha juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544