Lähes koko aikuis-iän minulla on ollut milloin enemmän ja milloin vähemmän näppylöitä ja paukareita takapuolessa. Toisinaan näppylöitä kutistaa ja ne nousevat ihan paukareiksi kun kynsii. Se on aika kiusallinen vaiva, enkä sen takia mielelläni haluaisi esim. saunoa muiden kanssa. Uimahallit ja kylpylät kierrän kaukaa. Ongelma vaivaa minua todella paljon. Lääkärillä en ole asian vuoksi käynyt. Jos jollakin on ollut samanlainen ongelma ja on löytänyt avun esim. jostakin voiteesta, niin olisin vinkistä kiitollinen. Alusvaatteista olen huomannut, että puuvillaiset ovat iholle paremmat kuin keinokuidut, mutta ei poista ongelmaa. Sinkkivoidetta kokeilin jonkun neuvosta, mutta siitä ei ollut mainittavaa apua. Muita iho-ongelmia minulla ei ole koskaan liioin ollut.
Näppylöitä...
3
674
Vastaukset
- ...
ex-poikaystävälläni on sama vaiva..hän kävi lääkärissä ja söin jonkun kuurin josta ei pahemmin ollut apua. Hänellä on niitä vieläkin ja mikään ei tunnu auttavan. Jostakin olen lukenut, että niihin auttaa jotkin finnilääkeaineet..en sitten tiedä.
- beebe
mulla on ollut samaisia näppylöitä koko ikäni ja se häiritsee erittäin paljon. Oireet on juuri samanlaisia kun sulla. Nytten ensimmäistä kertaa löysin keinot millä saan ne hiukan kuriin ja tuntuu oudosta kun stringejä pitäessä voi jopa ihailla takapuolta.
Olen käyttänyt kuuriluontoisesti gynodaktarinin voidetta/ canestenin voidetta, joka on tarkoitettu hiiva/bakteeritulehduksiin sekä päivällä talkkia. Tämä on tehonnu erittäin hyvin. Koitappas jos auttaisi sinullekkin. - Neuvosta kiitollinen
beebe kirjoitti:
mulla on ollut samaisia näppylöitä koko ikäni ja se häiritsee erittäin paljon. Oireet on juuri samanlaisia kun sulla. Nytten ensimmäistä kertaa löysin keinot millä saan ne hiukan kuriin ja tuntuu oudosta kun stringejä pitäessä voi jopa ihailla takapuolta.
Olen käyttänyt kuuriluontoisesti gynodaktarinin voidetta/ canestenin voidetta, joka on tarkoitettu hiiva/bakteeritulehduksiin sekä päivällä talkkia. Tämä on tehonnu erittäin hyvin. Koitappas jos auttaisi sinullekkin.Kiitos vinkistä. Toivottavasti auttaa minullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468