voiko pillu olla ruma

tyyppi

ootteko äijät koskaan miettineet kuinka jokun ämmän pillu on niin ruma? itselleni on käynyt muutaman kerran niin että kun oon menny muijien kanssa sänkyyn ja olen nuollut, muuten kauniin naisen, rumaa pillua, lähtee multa halut. ei seiso sille muijalle enää. kaunista pilua nuolee mielellään vaikka omistaja ei niin kaunis olisikkaan. siis voiko pillu olla ruma

33

11076

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jabä

      Mun mielestä ne kaikki on omalla tavallaan kauniita, joskus rumuudessaankin. Järkkää kilpailut, niin tuun yliyuomariksi.

    • häh

      onko se sellainen, missä ei ole karvan karvaa, häpärit on kokoa milli kertaa milli ja kaikki on balanssissa? Aika monella ne häpäritkin alkaa löystyä vuosien seksielämän ja synnytyksen jälkeen. Ja sille ei voi muuta tehä ku leikkaus, mutta kuka hullu sellaiseen menisi...ja vielä turhaan. Karvanajosta sen verran, että toki suuseksi yms on helpompaa ilman karvoja, mutta ajapas sitten joka toinen päivä pilluihosi ruvelle, otappa näppylät ja ärtynyt iho (ja mahd hiivatulehdus) jotka seuraa gillettevaahtojen käytöstä yms yms...en ole mikään viidakkopillu, mutta itse pidän muutenkin että on karvat. siistit sellaiset. Jos mieheni jotain jupisee (mitä ei sentään tee), niin sanoisin että herra on hyvä ja ajaa omat pallinsa siinä samalla. ja pesee mulkkunsa ennen kun tulee tökkimään..

      • vaimo70

        Pimpin kauneutta varmaan olet katsellut lehdistä ja videoista, posliinia. Ei se sellaista "luonnossa" ole, kyllä ne karvat ym. kuuluvat pakettiin. Ja kasvot ja hiukset ihmisen kaunistukseksi on tarkoitettu. Ei se kalukaan mikään kirjahyllyn komistus olisi, mutta silti paras naimiseen!


      • minulla on

        Itse olen ylpeä pillustani, se on symmetrinen, ns. viivapillu, pienet häpyhuulet, eikä mitään röpelöitä repsota suuntaan eikä toiseen, lisäksi se on tiukka :) (sääli niitä kaikkia teurasjätepilluja, joilla häppärit roikkuvat ja tursuilevat valtavin lehdyköin..huh..) Miehet ovat kovasti ihastelleet ihanaa pimppiäni, miten se onkaan niin kaunis ja kireä..Poikaystäväni on tietty silläkin saralla tyytyväinen :)Häpykarvani siistin erittäin pieneksi viivaksi, joskus annan olla posliinina. Seksiä olen tähän ikään mennessä ehtinyt toki harrastaa, eikä kaunis pilluni ole mihinkään siitä venynyt tai väljemmäksi muuttunut:)
        Niin ja en ole enää mikään teini, vaan 30 vuotias muutenkin erittäin kaunis nainen.

        Jos järjestettäisiin pillujen kauneuskilpailut, niin minähän se pokaalin voittaisin, se on selvää.


      • Ukko
        minulla on kirjoitti:

        Itse olen ylpeä pillustani, se on symmetrinen, ns. viivapillu, pienet häpyhuulet, eikä mitään röpelöitä repsota suuntaan eikä toiseen, lisäksi se on tiukka :) (sääli niitä kaikkia teurasjätepilluja, joilla häppärit roikkuvat ja tursuilevat valtavin lehdyköin..huh..) Miehet ovat kovasti ihastelleet ihanaa pimppiäni, miten se onkaan niin kaunis ja kireä..Poikaystäväni on tietty silläkin saralla tyytyväinen :)Häpykarvani siistin erittäin pieneksi viivaksi, joskus annan olla posliinina. Seksiä olen tähän ikään mennessä ehtinyt toki harrastaa, eikä kaunis pilluni ole mihinkään siitä venynyt tai väljemmäksi muuttunut:)
        Niin ja en ole enää mikään teini, vaan 30 vuotias muutenkin erittäin kaunis nainen.

        Jos järjestettäisiin pillujen kauneuskilpailut, niin minähän se pokaalin voittaisin, se on selvää.

        Olehan sinä pillusi kanssa kaunis. Moni pillu päältä kaunis, sisältä silkkaa paskaa.


      • kaunis pillu
        Ukko kirjoitti:

        Olehan sinä pillusi kanssa kaunis. Moni pillu päältä kaunis, sisältä silkkaa paskaa.

        Jotta sinua oikein harmittaisi, olen vielä fiksu ja korkeasti koulutettu ihminen, herttainen,a voin, hauska ja luotettava, kaikkea mitä mies voi ikinä haluta. Katkeraa on puheesi, no jospa ukkokin akkansa löytää :)


      • minä
        kaunis pillu kirjoitti:

        Jotta sinua oikein harmittaisi, olen vielä fiksu ja korkeasti koulutettu ihminen, herttainen,a voin, hauska ja luotettava, kaikkea mitä mies voi ikinä haluta. Katkeraa on puheesi, no jospa ukkokin akkansa löytää :)

        No enpä tekstisi perusteella arvostaisi fiksuuttasi kovin korkealle...


      • panopoika
        minulla on kirjoitti:

        Itse olen ylpeä pillustani, se on symmetrinen, ns. viivapillu, pienet häpyhuulet, eikä mitään röpelöitä repsota suuntaan eikä toiseen, lisäksi se on tiukka :) (sääli niitä kaikkia teurasjätepilluja, joilla häppärit roikkuvat ja tursuilevat valtavin lehdyköin..huh..) Miehet ovat kovasti ihastelleet ihanaa pimppiäni, miten se onkaan niin kaunis ja kireä..Poikaystäväni on tietty silläkin saralla tyytyväinen :)Häpykarvani siistin erittäin pieneksi viivaksi, joskus annan olla posliinina. Seksiä olen tähän ikään mennessä ehtinyt toki harrastaa, eikä kaunis pilluni ole mihinkään siitä venynyt tai väljemmäksi muuttunut:)
        Niin ja en ole enää mikään teini, vaan 30 vuotias muutenkin erittäin kaunis nainen.

        Jos järjestettäisiin pillujen kauneuskilpailut, niin minähän se pokaalin voittaisin, se on selvää.

        Olen myös jo joltisestikin seksikokemuksia omaavana tismalleen eri mieltä. Kynityssä viivapillussa ei ole mitään kiihottavaa. No, eihän pillua ehkä katseltavaksi ole tarkoitettukaan ja näytät ainakin sen homman oivaltaneen. Kisoissa epäilen sinun kyllä jäävän armotta mitalisijojen ulkopuolelle!


      • kaunis pillu
        panopoika kirjoitti:

        Olen myös jo joltisestikin seksikokemuksia omaavana tismalleen eri mieltä. Kynityssä viivapillussa ei ole mitään kiihottavaa. No, eihän pillua ehkä katseltavaksi ole tarkoitettukaan ja näytät ainakin sen homman oivaltaneen. Kisoissa epäilen sinun kyllä jäävän armotta mitalisijojen ulkopuolelle!

        Sinunlaisiakin "panopoikia" nähneenä voin kertoa, että kyllä se HYVIN kiihottava näky ja kokemus on ollut ihan kaikille ;) Mutta onhan kauniin pillun ympärillä muutenkin kaunis ja seksikäs pakkaus.

        Mutta toki sinä saat tykätä röpelöisemmästä ja isompihäpyhuulisesta karvaisemmasta versiosta :)Mutta kauneudessa ne ei ikinä päihitä siistimmän ja symmetrisen näköistä versiota.

        Ja toden totta: ylpeänä kannan :)!


      • Pave
        kaunis pillu kirjoitti:

        Sinunlaisiakin "panopoikia" nähneenä voin kertoa, että kyllä se HYVIN kiihottava näky ja kokemus on ollut ihan kaikille ;) Mutta onhan kauniin pillun ympärillä muutenkin kaunis ja seksikäs pakkaus.

        Mutta toki sinä saat tykätä röpelöisemmästä ja isompihäpyhuulisesta karvaisemmasta versiosta :)Mutta kauneudessa ne ei ikinä päihitä siistimmän ja symmetrisen näköistä versiota.

        Ja toden totta: ylpeänä kannan :)!

        Tiedän mistä puhun, sillä mun vaimo on myös todella kaunis ihminen ja hänellä on juuri samanlainen siisti viivapillu kuin sinullakin. Sieltä ei roiku mitään. Karvakolmio on kaunis ja nätti luonnostaan, ei tarvi leikata ollenkaan. Hyvässä timmissä on pysynyt monien lasten jälkeenkin. Orkkuja tulee edelleenkin erittäin hyvin, joten sekstaamisemme on aivan täydellistä.Myös arkielämämme sujuu erittäin hyvin. Hän on hyvänä tukenani ja pönkkänä vierelläni liikeasioissa. Asumme omassa komeassa 260 m2 talossamme taajaman keskustassa. Olet onnekas kauniin pillun omistaja. Olet aarre miehellesi.Hyvää jatkoa, antaa haukkujien haukkua vaan!


      • panopoika
        Pave kirjoitti:

        Tiedän mistä puhun, sillä mun vaimo on myös todella kaunis ihminen ja hänellä on juuri samanlainen siisti viivapillu kuin sinullakin. Sieltä ei roiku mitään. Karvakolmio on kaunis ja nätti luonnostaan, ei tarvi leikata ollenkaan. Hyvässä timmissä on pysynyt monien lasten jälkeenkin. Orkkuja tulee edelleenkin erittäin hyvin, joten sekstaamisemme on aivan täydellistä.Myös arkielämämme sujuu erittäin hyvin. Hän on hyvänä tukenani ja pönkkänä vierelläni liikeasioissa. Asumme omassa komeassa 260 m2 talossamme taajaman keskustassa. Olet onnekas kauniin pillun omistaja. Olet aarre miehellesi.Hyvää jatkoa, antaa haukkujien haukkua vaan!

        Eihän kukaan puolustamasi "kauniin pillun" omistajaa ole haukkunut. Totesin vain oman mielipiteeni ja sen ilmaisemiseen en lupaasi kysy enkä jätä ilmaisuani tekemättä. Etkä sinä voi sitä perustellusti edes edellyttää. Jos joku pitää pelkkää ihopoimua kauniina, niin siitä vain vihikoiran turvan nahkapoimuja katselemaan.


      • M45
        minulla on kirjoitti:

        Itse olen ylpeä pillustani, se on symmetrinen, ns. viivapillu, pienet häpyhuulet, eikä mitään röpelöitä repsota suuntaan eikä toiseen, lisäksi se on tiukka :) (sääli niitä kaikkia teurasjätepilluja, joilla häppärit roikkuvat ja tursuilevat valtavin lehdyköin..huh..) Miehet ovat kovasti ihastelleet ihanaa pimppiäni, miten se onkaan niin kaunis ja kireä..Poikaystäväni on tietty silläkin saralla tyytyväinen :)Häpykarvani siistin erittäin pieneksi viivaksi, joskus annan olla posliinina. Seksiä olen tähän ikään mennessä ehtinyt toki harrastaa, eikä kaunis pilluni ole mihinkään siitä venynyt tai väljemmäksi muuttunut:)
        Niin ja en ole enää mikään teini, vaan 30 vuotias muutenkin erittäin kaunis nainen.

        Jos järjestettäisiin pillujen kauneuskilpailut, niin minähän se pokaalin voittaisin, se on selvää.

        Vaikutat täydeltä ääliöltä, jos nyt olet edes nainen...


      • kaunis pillu
        M45 kirjoitti:

        Vaikutat täydeltä ääliöltä, jos nyt olet edes nainen...

        Sinähän voit olla aivan mitä mieltä haluat, koska ei se tosiasioita miksikään muuta :)

        Jos palstalla joku kysyy, että voiko rumia pilluja olla olemassa, niin minähän kyllä vastaan, että voi ja onkin, mutta itse olen onnekas. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, etteivät kaikki naiset ole epätoivoisia ja epävarmoja omasta pillustaan.


      • Vexi
        kaunis pillu kirjoitti:

        Sinähän voit olla aivan mitä mieltä haluat, koska ei se tosiasioita miksikään muuta :)

        Jos palstalla joku kysyy, että voiko rumia pilluja olla olemassa, niin minähän kyllä vastaan, että voi ja onkin, mutta itse olen onnekas. Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, etteivät kaikki naiset ole epätoivoisia ja epävarmoja omasta pillustaan.

        Kaikki sympatiani ovat sinun puolellasi. Olet juuri sellainen nainen jota arvostan. Onnellinen se mies joka saa olla ystäväsi ja kumppanisi!


      • Reiska
        Vexi kirjoitti:

        Kaikki sympatiani ovat sinun puolellasi. Olet juuri sellainen nainen jota arvostan. Onnellinen se mies joka saa olla ystäväsi ja kumppanisi!

        Turha tämän naikkosen mun mielestä täällä viivapimpillään kehua. En välittäis mokomaa panna kun hätätilassa. Huvittaa kun daamit uskoo kaikki kehut ja imee niitä minkä mies kerkiää ladella. Monet kerrat on tullu vaikka minkämoisille lattatisseille kusetettua että on niin ihanat rinnat.. vaikka ei niitä rinnoiksi voi edes kutsua! Heti on haarat auki ja misukka kehrää kun tarpeeksi valehtelee.

        Näin uskon viivaasikin kehuneiden miesten kyllä tehneen. Viivapimppi on kuivakan oloinen, epänaisellinen. Naisen pimpin pitää olla pullea ja mehukas, sellanen on todella pantava pimppi! Ei mikään viiva, sellanen on pikkutytöillä eikä terve mies sellasesta lämpiä.


      • tamppi
        panopoika kirjoitti:

        Eihän kukaan puolustamasi "kauniin pillun" omistajaa ole haukkunut. Totesin vain oman mielipiteeni ja sen ilmaisemiseen en lupaasi kysy enkä jätä ilmaisuani tekemättä. Etkä sinä voi sitä perustellusti edes edellyttää. Jos joku pitää pelkkää ihopoimua kauniina, niin siitä vain vihikoiran turvan nahkapoimuja katselemaan.

        Kyllä kirkkovene on parempikuin purjevene, vaikka joutuukin soutamaan


    • Kat

      Mun poikaystäväni usein kehuu pimpsaani kauniiksi ja muutenkin jaksaa ylistää:))Mutta mua jotenkin kyllä aina vähän hävettää ottaa vastaan tuollaisia kehuja kun eiköhän se ole samanlainen kuin muillakin:)

    • emäntä

      kaunis ja tiukka pimpero, mutta niin se iän myötä muuttuu...kyllä mulla häpärit suureni muutaman vuoden aktiivisen sekstailun jälkeen, ja eka synnytyskin teki tepposet. Tosin ei lihasjännitykselle! :)
      Myös väri muuttuu..ei ole enää täysin vaaleanpunainen, vaan väri alkaa tummua, sen olen huomannut. Mutta miehelle kelpaa ja on edelleen pimppi-fani. On senkin kulli hiukan poikavuosista rupsahtanu! Mutta silti teräskunnossa...Jos joku mies on niin alkio että arvostelee naisten pimppejä täällä niin olkoot ilman. Tai synnyttäkööt itse peräreikänsä kautta ja katsokoot kuinka käy.

    • ..........

      Olen itsekin naisena ihmetellyt, että mitä miehet niistä pitävät. En nyt menisi sanomaan että sukupuolielimet kovin kauniita on, oli niitten muoto mikä tahansa. Mutta miehet näyttävät tykkäävän niistä ja kiva niin! Nyt selkeni millainen se viivapillu on. Mutta millainen on oravapillu?

      • Paljon kuksimas

        Miehenä olen sitä mieltä, ettei rumia pilluja ole olemassakaan. Niiden erilaisuus on ihan hyvä asia. Sehän se juuri kiihottaakin ajattelemaan, minkähän näköinen tolla on ja kunpa pääsisi kokeilemaan jne. Kerran luulin, että eräällä leveälanteisella naisella on varmaankin iso pillu. Kun sitten pääsin vetämään häneltä housut pois ja pukille niin eipäs ollutkaan iso, vaan ihan ok. Se oli hyvin siisti viivapillu ja vaalean punainen, terveen näköinen. Ohos rupesi taas naitattamaan, huh...


      • leveä lantio ei
        Paljon kuksimas kirjoitti:

        Miehenä olen sitä mieltä, ettei rumia pilluja ole olemassakaan. Niiden erilaisuus on ihan hyvä asia. Sehän se juuri kiihottaakin ajattelemaan, minkähän näköinen tolla on ja kunpa pääsisi kokeilemaan jne. Kerran luulin, että eräällä leveälanteisella naisella on varmaankin iso pillu. Kun sitten pääsin vetämään häneltä housut pois ja pukille niin eipäs ollutkaan iso, vaan ihan ok. Se oli hyvin siisti viivapillu ja vaalean punainen, terveen näköinen. Ohos rupesi taas naitattamaan, huh...

        Milloin te onnettomat miehet ymmärrätte sen, että leveä lantio ei tarkoita, että naisella olisi iso pillu? Itse omistan suht leveän lantion ja tiukan pillun. Monilla todella hoikilla ja kapealanteisilla tytöillä olen kuullut olleen väljät tavarat. Et voi sitä päälle päin nähdä.


      • Ylli

        Oravapillu voi olla minkämallinen tahansa.

        Oravapilluksi se tulee toimintansa perusteella. Se on nimittäin sellainen,että kun mies laittaa kalunsa oravapillun huulille, ehkä vähän päätä painaa sinne huulien rakoon,niin oravapillu alkaa itse kiivetä kalun vartta ylöspäin.

        Se kiipeää niin,että miehen kalu on lopulta juurta myöten pimpissä.Miehen ei tarvitse painaa ollenkaan kaluaan pimppiin päin jos ei halua. Oravapillu nousee itse kalun vartta ylöspäin .

        Jos oravapillun omistava tyttö on neitsyt, sekin poistuu siinä samalla täydellisesti.Oravapillu poistaa itse neitsyytensä eka kerralla kun tyttö "antaa".

        Olen itse kokenut millaista on saada oravapillua. Se on tosi mahtava kokemus. Yritin mahdollisimman kauan pidätellä laukeamistani,että olisin saanut olla oravapillun käsittelyssä mahdollisimman kauan.Oli vaikea pidätellä,niin ihanaa se oli.Kun laukeaminen sitten tuli, se oli täydellinen.

        Vaikka koko taivas olisi pudonnut päähäni ja pirstoutunut tuhansiksi sirpaleiksi,tuskin olisin edes huomannut sitä sillä hetkellä kun oravapillu oli kiipeämässä kaluni vartta ylöspäin!


      • ........
        Ylli kirjoitti:

        Oravapillu voi olla minkämallinen tahansa.

        Oravapilluksi se tulee toimintansa perusteella. Se on nimittäin sellainen,että kun mies laittaa kalunsa oravapillun huulille, ehkä vähän päätä painaa sinne huulien rakoon,niin oravapillu alkaa itse kiivetä kalun vartta ylöspäin.

        Se kiipeää niin,että miehen kalu on lopulta juurta myöten pimpissä.Miehen ei tarvitse painaa ollenkaan kaluaan pimppiin päin jos ei halua. Oravapillu nousee itse kalun vartta ylöspäin .

        Jos oravapillun omistava tyttö on neitsyt, sekin poistuu siinä samalla täydellisesti.Oravapillu poistaa itse neitsyytensä eka kerralla kun tyttö "antaa".

        Olen itse kokenut millaista on saada oravapillua. Se on tosi mahtava kokemus. Yritin mahdollisimman kauan pidätellä laukeamistani,että olisin saanut olla oravapillun käsittelyssä mahdollisimman kauan.Oli vaikea pidätellä,niin ihanaa se oli.Kun laukeaminen sitten tuli, se oli täydellinen.

        Vaikka koko taivas olisi pudonnut päähäni ja pirstoutunut tuhansiksi sirpaleiksi,tuskin olisin edes huomannut sitä sillä hetkellä kun oravapillu oli kiipeämässä kaluni vartta ylöspäin!

        En oikein ymmärrä miten se pillu voisi minnekään itsestään nousta. Tarkoitatko, että tyttö nostaa alavartaloaan ylöspäin? Vai "imeekö" pillu sen kalun itseensä? Ehkä sen jollakin tietyllä liikkeellä tai lihastyöllä sais imaistua... Nimim. "Ihmettelevä neitsyt"


      • Ylli
        ........ kirjoitti:

        En oikein ymmärrä miten se pillu voisi minnekään itsestään nousta. Tarkoitatko, että tyttö nostaa alavartaloaan ylöspäin? Vai "imeekö" pillu sen kalun itseensä? Ehkä sen jollakin tietyllä liikkeellä tai lihastyöllä sais imaistua... Nimim. "Ihmettelevä neitsyt"

        Oravapillu kiipeää lihastyöllä kalun vartta ylöspäin. Siinä on koko ajan orkkukouristuksia,jotka vetävät miehen kalua sisäänpäin.Jos tyttö hieman kohottaa samalla lantiotaan ylöspäin,se auttaa pimpin kiipeämistä huomattavasti. Näin miehen kannalta se tuntuu taivaalliselta.


      • panopoika
        Ylli kirjoitti:

        Oravapillu kiipeää lihastyöllä kalun vartta ylöspäin. Siinä on koko ajan orkkukouristuksia,jotka vetävät miehen kalua sisäänpäin.Jos tyttö hieman kohottaa samalla lantiotaan ylöspäin,se auttaa pimpin kiipeämistä huomattavasti. Näin miehen kannalta se tuntuu taivaalliselta.

        et kai todella luule, että joku tämän palstan lukijoista uskoo tuollaiseen hölynpölyyn. Luulisi jo alkeellisimmankin aivokapasiteetin riittävän tajuamaan, ettei tuollaista oravapillua VOI olla olemassakaan. Tai ehkäpä vain meninkin sinun halpaasi, sillä panomiehenä varmasti tiedät totuuden.


      • Ylli
        panopoika kirjoitti:

        et kai todella luule, että joku tämän palstan lukijoista uskoo tuollaiseen hölynpölyyn. Luulisi jo alkeellisimmankin aivokapasiteetin riittävän tajuamaan, ettei tuollaista oravapillua VOI olla olemassakaan. Tai ehkäpä vain meninkin sinun halpaasi, sillä panomiehenä varmasti tiedät totuuden.

        Ei ole vain sattunut kohdallesi, koska oravapillut on kuiteskin aika harvassa.Suurin osa suomalaisista ovat lahna-tyyppiä, joita sinäkin oot klihnunnut. En ole sinun laillasi panomies. Olen ihan tavallinen jätkä, jolle on sattunut tuollainen onni kohdalle.


    • Kikkeliskok

      Terve ja leikkelemätön pillu on aina kaunis ja kiihottavan näköinen. Sen ulkonäkö vetää jotenkin magneetin tavoin katsomaan ja koskemaan. Karvoitus saa mieluiten olla siistitty, eihän monet pidä siistimättömiä hiuksiakaan hyvän näköisinä.

    • Anonyymi

      Voi. Viivapillu on ruma. Se on ritsapillu ja lapsen pillu. Naiset jolla viivapillu, ne on jäänyt kehittymättömäksi. Sama jos miehellä olis 4 cm nysämuna. Noloa on viivapilluset.

    • Anonyymi

      Varmaan jos se on parturoitu puliksi ja paneskeltu llöysäksi ja tautiseksi niin siintähän se saattaa ottaa itseensä aika rankasti ja mennä pahan näköiseksi

    • Anonyymi

      Viivapillu on ruma, kun ei ole kehittynyt. Säälittävää aikuisella naisella.

    • Anonyymi

      Pilluja on niin monta kuin on naistakin ja kauneus on katsojan silmissä ja kaikki on geenien koodaamaa symmetriaa eikä sille maha mitään. Jos naiselle on geenit koodannu "ruman" pillun yhden mielestä se voi olle jollekkin toiselle syötävän hyvän näköinen. Itse en viitti pahoittaa naisen mieltä arvostelemalla hänen pillua enkä muutenkaan vaan olen kiitollinen naiselle joka on hyväksynyt minut kumppanikseen.

    • Anonyymi

      Mitä "rumempi' pillu sitä kiihottavampi, karvoja ei saa olla.

    • Anonyymi

      Mene jonne puurille. Et ole aikuisen naisen pillua nähnyt kuin netissä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe