Ihanaa päästä viettämään juhannusta oman perheen pariin!

...pois puolituttujen ulottuvilta, jotka eivät tuota muuta kuin pahaa mieltä! (Eivät ole koskaan tuottaneetkaan.)

Murheenkryynini on puolituttu, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä, koska hän levittelee ympäriinsä OMIA, VALHEELLISIA LUULOJAAN, TOISTEN IHMISTEN ELÄMÄSTÄ täytenä totena!

"Nainen-67" esimerkiksi väittää, että en ole naimisissa, koska minulla ei ole samaa sukunimeä kuin aviomiehelläni. (Ilmeisesti tämän "naisen-67" peräti naivi luulo johtuu siitä, että HÄN ITSE ON AINA TOTTUNUT MENEMÄÄN LAUMAN MUKANA, ja tekemään "niinku kaikki muutki". Koska "nainen-67" siis itse otti miehensä sukunimen avioituessaan, hän OLETTAA TYPERÄSTI ja YKSIOIKOISESTI, että "kaikki muutki" tekevät niin.) Luuloista huolimatta olen kuitenkin selkeästi naimisissa. Tämä todentuu paitsi vihkitodistuksestani myös virkatodistuksestani.

Toinen "naisen-67" levittelemä höpö-juttu, koskee sisarusteni lukumäärää, ja suhteitani heihin. "Nainen-67" kertoiilee täytenä totena ympäriinsä OMAA LUULOAAN, että minulla on vain yksi sisar ja yksi veli.

Todellisuudessa meitä on 4, vaikka yksi sisaruksistani asuukin ulkomailla. Tämä puolestaan todentuu ainakin yhteisen kuolleen vanhempamme virkatodistuksesta!

Kolmas "naisen-67" minusta ESITTÄMÄ VALHE kuuluu:
Minulla ei muka ole lapsia koska en halua niitä.

Neljäs "naisen-67" minusta mutuilema juttu on: "Minulla ei ole lapsia, koska en saa niitä. (Ilmeisesti tälle "kananaivolle" miehestä johtuva lapsettomuus on täysin tuntematon käsite.)



Jossa jollakin "juhannukseen" valmistautuvalla on vinkkejä siihen, miten karistaa VALHEELLISIA, "MUTU" - juttuja levittelevä puolituttava kannoiltaan, olkaapa hyvä!

5

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastunutgorilla

      Ookoo hyvä tietää, kiitosssss

      • viisastunutgorilla

        Mä en kyl oikeen tajuu, miten toi ap.:n juttu liitty muhun,
        mutt vastasimpas kumminkin. Tarkemmin aateltuna toi ei tainnu koskee mua mitenkään!

        Emmäkää tykkää kakanjauhaja eukoista. Siis sellasista jotka on aina tietävinään muitten asiat paremmin ku ne ite, ja aina just tsäkällä arvaamassa, mitä muut ajattelee!

        On mustaki liikkunu kaiken näköstä huhuu. Kyl on oltu totista tyttöö, kun mull onki ollut todisteita siittä, ettei nää persiillään kakkaa jauhamassa istuneitten akkojen jutut pidäkään paikkaansa..


    • N-67!!

      Anteeks..elikkäs keskityn jatkossa ruotimaan omaa elämää, esmes. sitä kuinka KIIHKOISSANI PAMAHDIN PAKSUKSI jo nuorena opikelijatyttönä..ja tein aviottoman "äpärän".

      ..onneksi seuraavan kerran raskaana ollessa..mies oli kiltti ja kokematon..sain itseäni PAREMMIN KOULUTETUN ja HUOMATTAVASTI VARAKKAAMMAN miehen nalkkiin..elikkäs kun hän kuuli raskaudesta..hän meni kiiresti kanssani vihille.

      Sorry, et mä oon tällanen UTELIAS, P*****PUHUJA, joka levittelen ..lähes perättömiä juttuja muista.. Mä VAAN INNOSTUN KAUHEESTI LUULEEN ja kehittelemään stooreja ihmisistä.. Mulla on näät paha tapa luulla, ku mä en tiijä, miten joku asia on.

      Elikkäs..jatkossa mä yritän niin hemmetistä tutkii vaan omia mokiani enkä yritä keksii melkein tuntemattomista p****juttui!

    • Paras vinkki

      Anna kenenkin luulla mitä luulee. Luulossa on hyvä elää ja jos joku tietää paremmin asiat kuin itse niin antaa kuvitella.

      Onko tuo nyt niin järisyttävän tarkkaa onko susipari vai papin aamenella siunattu. Eihän se vaikuta mitenkään ainakaan minun elämääni mitä muut kuvittelevat. Olen kuullut useasti MAHO nimittelyä enkä ala korjata, niin että antaa kuvitella vaan että olen maho. Oikeasti en tiedä vaikka olisinkin maho mutta en ole alkanut testaamaan mahdollista paksuksi tulemista vai pitäisikö sitä testata ja käydä abortissa. Toiset ovat vaan päästään LAHOJA eikä me sille mitään mahdeta. Oikeasti olet heidän yläpuolella silloin kun et piittaa mitään ja annat kenenkin luulla mitä luulee, pääasia että tiedät itse paremmin ja se riittää.

    • Sysmäläiskääpiö

      8'DDDD

      Suomi24 on vaan niiiin paras!!!

      Mites muuten tuotteistus, äitiysvaatemerkkinä toi MAHO?

      Lähtekää muuten jussina Mikkeliin kuuntelemaan Samantha Foxia!

      Pidetään kasariin jämähtäneitten tyhjäpäitten kokoontumisajot siellä. Mä lupaan
      nimittelemättä ketään siellä.

      Ps. toi yhtälö tossa vastauskentässä on saleen jonku kovapalkkaisen konsultin keksimä promilletesti? See if i pass...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe