Saunalahdella on liittymä nimeltään simppeli, ja käyttäjä on sitten varmaankin tomppeli.
Saunalahdella ainakin on surkeimmat mainokset.
Saunalahti on
11
1468
Vastaukset
- seuraa??
mitähän muita nimiä vois olla? samperi, pimppali, puppeli, pippeli, ?? :DDD
raskaasti höystettyä huumoria :DD- Rottis
homppeli etc. Ja Saunalahdel kyl ylivoimaisesti huonoin asiakaspalvelu ja nettisivusto ei koskaan toimi...
- Tyytyväinen
Rottis kirjoitti:
homppeli etc. Ja Saunalahdel kyl ylivoimaisesti huonoin asiakaspalvelu ja nettisivusto ei koskaan toimi...
Enpä ole vuoden aikana huomannut nettisivuilla toimimattomuutta vaikka lähettelen sieltä lähes päivittäin tekstareita ja joskus katson puheluerittelystä liittymän saldon ilmaiseksi.
Saunalahden asiakaspalvelua olen käyttänyt kerran ja ei siinä moittimista ollut. Nettiliittymän puolesta olen soittanut useamman kerran kun on mennyt sormi suuhun asetusten kanssa ja aina on osattu neuvoa laitekohtaiset ja eri ajureiden asetukset perusteellisesti.
En uskonut itsekään aluksi että halvalla voi saada hyvää palvelua mutta totta se on. Muilla taitaa olla ilmaa hinnoissa kun asiakaspalveluun soitettaessa kysytään neuvoa aina joltain toiselta. (kyseessä se suurin ja kaunein). - Make
Tyytyväinen kirjoitti:
Enpä ole vuoden aikana huomannut nettisivuilla toimimattomuutta vaikka lähettelen sieltä lähes päivittäin tekstareita ja joskus katson puheluerittelystä liittymän saldon ilmaiseksi.
Saunalahden asiakaspalvelua olen käyttänyt kerran ja ei siinä moittimista ollut. Nettiliittymän puolesta olen soittanut useamman kerran kun on mennyt sormi suuhun asetusten kanssa ja aina on osattu neuvoa laitekohtaiset ja eri ajureiden asetukset perusteellisesti.
En uskonut itsekään aluksi että halvalla voi saada hyvää palvelua mutta totta se on. Muilla taitaa olla ilmaa hinnoissa kun asiakaspalveluun soitettaessa kysytään neuvoa aina joltain toiselta. (kyseessä se suurin ja kaunein).Myös tyytyväinen. Vanha sanonta, ei nimi miestä pahenna jos ei mies itse. Ymmärsitkö mitä tarkoitin?
- Rottis
Make kirjoitti:
Myös tyytyväinen. Vanha sanonta, ei nimi miestä pahenna jos ei mies itse. Ymmärsitkö mitä tarkoitin?
voi kai ne asiat olla noinki, mut mul ainaki esim. oma laskunhallinta/seuranta ei toimi ollenkaan, kesäkuus soitin ekan kerran asiasta asiakaspalveluun,yhteensä vissiin 4 kertaa, ja sähköpostia oon lähettäny kahesti... Liittymätyypin vaihtokin pitäis onnistua tosihelposti netissä, eipä vaan onnistunu, asiakaaspalveluun piti soittaa ja sithän se vaihto maksoki jo muistaakseni 7 €etä. JA laskutusosoitetta pitäs pystyä muuttamaan, ei sekään. Yleensäkin se koko omahallintasivut aivan peeceestä, hieno idea mut ku ei jostain syystä vaan toimineet.
- Tuleva ex-asiakas
Make kirjoitti:
Myös tyytyväinen. Vanha sanonta, ei nimi miestä pahenna jos ei mies itse. Ymmärsitkö mitä tarkoitin?
Hei,
Vaihdoin vasta viime viikolla Kolubusliittymästä (se jossa ei kuukausimaksuja) Saunalahti Simppeliin. Sain jopa puhuttua miehen ja lapset sekä siskon vaihtamaan samaan firmaan pari päivää myöhemmin. Kävi niin, että näpyttelin heti oitis viime viikolla sisärenkaaseen oman perheen kännykät jotta niihin voi soittaa 0.03 c, 0.95 centin sijasta. Sisko sai pari päivää myöhemmin oman numeronsa Saunalahdeksi.
Eilen yritin lisätä siskon numeroa max 5 numeron sisärenkaaseen. Jo edellisellä viikolla olin lukenut säännöt, muutos (ystävän vaihto) maksaa 5 e. En ainakaan minä tajunnut, että ne numerot pitää olla koottu heti oitis. Etsin ohjeita sisärenkaasta, mutta eipä heidän nettisivunsa löytänyt sanaa sisärengas. Soitin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että se muutos tarkoittaa muutosta, alkuperäinen on ilmainen, sen jälkeen jokainen lisäys/poisto/vaihto maksaa. Olin aivan raivona ja sanoin, että tämä on periaate-kysymys. Lopetan liittymän ja lopetin puhelun.
Nyt kännykkä ei toimi (ei verkkoa), joten siellä sitten sammutettiin liittymä.
Ihan hyvä, mutta olisin halunnut tehdä sen rauhassa netin kautta.
Lähetin sähköpostia asiakaspalautteeseen, jotta korjaavat sivustoa tarkemmaks. Asiakaspalvelussa on 4 päivän viive käsittelyssä.
Onko suosituksia liittymästä?
Kolumbuksen vaihdoin sen takia toiseen, koska tympäsi väärät laskut. Oli kuukausimaksua, vaikkei pitänyt jne.
Aiemmin olin Sonera One-asiakas. - soittelija
Tuleva ex-asiakas kirjoitti:
Hei,
Vaihdoin vasta viime viikolla Kolubusliittymästä (se jossa ei kuukausimaksuja) Saunalahti Simppeliin. Sain jopa puhuttua miehen ja lapset sekä siskon vaihtamaan samaan firmaan pari päivää myöhemmin. Kävi niin, että näpyttelin heti oitis viime viikolla sisärenkaaseen oman perheen kännykät jotta niihin voi soittaa 0.03 c, 0.95 centin sijasta. Sisko sai pari päivää myöhemmin oman numeronsa Saunalahdeksi.
Eilen yritin lisätä siskon numeroa max 5 numeron sisärenkaaseen. Jo edellisellä viikolla olin lukenut säännöt, muutos (ystävän vaihto) maksaa 5 e. En ainakaan minä tajunnut, että ne numerot pitää olla koottu heti oitis. Etsin ohjeita sisärenkaasta, mutta eipä heidän nettisivunsa löytänyt sanaa sisärengas. Soitin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että se muutos tarkoittaa muutosta, alkuperäinen on ilmainen, sen jälkeen jokainen lisäys/poisto/vaihto maksaa. Olin aivan raivona ja sanoin, että tämä on periaate-kysymys. Lopetan liittymän ja lopetin puhelun.
Nyt kännykkä ei toimi (ei verkkoa), joten siellä sitten sammutettiin liittymä.
Ihan hyvä, mutta olisin halunnut tehdä sen rauhassa netin kautta.
Lähetin sähköpostia asiakaspalautteeseen, jotta korjaavat sivustoa tarkemmaks. Asiakaspalvelussa on 4 päivän viive käsittelyssä.
Onko suosituksia liittymästä?
Kolumbuksen vaihdoin sen takia toiseen, koska tympäsi väärät laskut. Oli kuukausimaksua, vaikkei pitänyt jne.
Aiemmin olin Sonera One-asiakas.siirtyä takaisin Soneralle. Minulla on ollut kanssa vaikka mitä liittymiä vuodesta 1993 lähtien (tietysti alkuaikana Sonera kun ei paljon muuta ollut) ja aina olen pettynyt. Joko kuuluvuuteen, asiakaspalveluun tai laskunmaksun monimutkaisuuteen (ei ole ollut automaativeloitusta). Palasin takaisin "kotiin" ja olen tyytyväinen vaikka maksankin hiukan enemmän niin ei ainakaan ole ongelmia. Ja otan hintaa takaisin joka sunnuntai kun soittelen kaikki sukulaiset ja kaverit lävitse oikein urakalla (nyt kun on tuo euro/pvä puhelut).
- niin
soittelija kirjoitti:
siirtyä takaisin Soneralle. Minulla on ollut kanssa vaikka mitä liittymiä vuodesta 1993 lähtien (tietysti alkuaikana Sonera kun ei paljon muuta ollut) ja aina olen pettynyt. Joko kuuluvuuteen, asiakaspalveluun tai laskunmaksun monimutkaisuuteen (ei ole ollut automaativeloitusta). Palasin takaisin "kotiin" ja olen tyytyväinen vaikka maksankin hiukan enemmän niin ei ainakaan ole ongelmia. Ja otan hintaa takaisin joka sunnuntai kun soittelen kaikki sukulaiset ja kaverit lävitse oikein urakalla (nyt kun on tuo euro/pvä puhelut).
Soneran asiakas joutuu näköjään panttaamaan puheluita sunnuntaille jotta vois ees vähän säästää...no, tyylinsä kullakin.
PS. kyllä vuonna 1993 oli olemassa Radiolinjakin. - Serveri
niin kirjoitti:
Soneran asiakas joutuu näköjään panttaamaan puheluita sunnuntaille jotta vois ees vähän säästää...no, tyylinsä kullakin.
PS. kyllä vuonna 1993 oli olemassa Radiolinjakin.1993 oli vielä Radiolinja, nyt se lopetti, tai vaihtoi nimeään Elisaksi.
Samaa kamaa jo vuodesta 1993 - soittelija
niin kirjoitti:
Soneran asiakas joutuu näköjään panttaamaan puheluita sunnuntaille jotta vois ees vähän säästää...no, tyylinsä kullakin.
PS. kyllä vuonna 1993 oli olemassa Radiolinjakin.että radiolinjakin oli olemassa, mutta sen verkko oli siihen aikaan (niin kuin on vieläkin) paljon onnettomampi kuin Soneran. Onneksi on valinnan varaa, jottei tule riitaa. Radiolinjaa en kyllä ota !
- Edelleen tuleva ex-Saunalah...
Tuleva ex-asiakas kirjoitti:
Hei,
Vaihdoin vasta viime viikolla Kolubusliittymästä (se jossa ei kuukausimaksuja) Saunalahti Simppeliin. Sain jopa puhuttua miehen ja lapset sekä siskon vaihtamaan samaan firmaan pari päivää myöhemmin. Kävi niin, että näpyttelin heti oitis viime viikolla sisärenkaaseen oman perheen kännykät jotta niihin voi soittaa 0.03 c, 0.95 centin sijasta. Sisko sai pari päivää myöhemmin oman numeronsa Saunalahdeksi.
Eilen yritin lisätä siskon numeroa max 5 numeron sisärenkaaseen. Jo edellisellä viikolla olin lukenut säännöt, muutos (ystävän vaihto) maksaa 5 e. En ainakaan minä tajunnut, että ne numerot pitää olla koottu heti oitis. Etsin ohjeita sisärenkaasta, mutta eipä heidän nettisivunsa löytänyt sanaa sisärengas. Soitin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin, että se muutos tarkoittaa muutosta, alkuperäinen on ilmainen, sen jälkeen jokainen lisäys/poisto/vaihto maksaa. Olin aivan raivona ja sanoin, että tämä on periaate-kysymys. Lopetan liittymän ja lopetin puhelun.
Nyt kännykkä ei toimi (ei verkkoa), joten siellä sitten sammutettiin liittymä.
Ihan hyvä, mutta olisin halunnut tehdä sen rauhassa netin kautta.
Lähetin sähköpostia asiakaspalautteeseen, jotta korjaavat sivustoa tarkemmaks. Asiakaspalvelussa on 4 päivän viive käsittelyssä.
Onko suosituksia liittymästä?
Kolumbuksen vaihdoin sen takia toiseen, koska tympäsi väärät laskut. Oli kuukausimaksua, vaikkei pitänyt jne.
Aiemmin olin Sonera One-asiakas.Hei !
Kirjoitin aiemmin omasta hämmästyksestäni, kun Simppeli ei enää toiminutkaan sunnuntaina kärttyisän lauantaisen soiton takia.
No joo, kävi niin, että silloin lauantaina soitin asiakaspalveluun. Sen jälkeen laitoin räyhäkirjeen asiakapalveluun kummallisesta sisärenkaasta, jossa ei ole selkeitä ohjeitakaan. Sunnuntaina huomasin, ettei liittymä toimi. Tiistaihin asti sitä ihmettelin ja odottelin, että irtisanomispaperi tulee. Keskiviikkona ajattelin, että pakkohan mun on ottaa joku liittymä, koska sen numeron menettää.
Laitoin Kolumbuksen, ilman kuukausimaksua.
Torstaina tuli ystävällinen sähköposti, että hepä laittavat numeron ilmaiseksi, kunhan annan puhelinnumerot, mitä ja mihin numeroon lisätään.
Ilmoitinpa siinä, ettei minulla ole enää liittymää, koska se katkaistiin varmistamatta sitä minulta.
Oi - sen jälkeen tuli viestiä, että pahoittelevat ja kovasti, ja puhelin on nyt taas käytettävissä.
Tuntui ihan kohtuullisesta pahoitella väärinkäsitystä.
Perjantaina tuli soitto työpaikan kännykkään, että nyt känny toimii. Sekä ilmoitus, ettei mitään rahallista korvausta tule 6 päivän liittymän sulkemisesta. Myös postissa tuli ilmoitus, että liittymä on suljettu.
Lauantaina laitoin sähköpostia, että kännykkä toimii, ja vaikkei rahallista korvausta tulisikaan, mielelläni siitä vaivasta ottaisin vastaan liike/mainoslahjan.
Tänään oli tullut sähköposti: Että olen itse sanonut irti liittymän !
Ja nyt taas harmittaa!!! Laitoin vähemmän ystävällisen sähköpostin asiakaspalveluun, Minna -nimiselle asiakaspalvelijalle, että KORJAUS:
EN OLE ITSE SULKENUT LIITTYMÄÄ.
Taas vereni kiehuu, ja taidanpa kuitenkin vaihtaa liittymää.
Siinä ei ole mitään pahaa, vaikkei tulisi edes mainoskynää, mutta että taas olen itse sulkenut liittymän - on jo liian paksua. Asiakaspalveluhan toimii niin, että jokaisella tapauksella on oma sarjanumeronsa, joka on oltava otsikossa - tiedot pysyvät tiedostossa sen tapauksen alla.
Mutta tämäpä varsinainen palvelija oli tulkannut,
että itsepäs sen suljin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735