Kuinka pitkää menee hiustensiirron jälkeen että kehtaa esiinyä ihmisten ilmoilla ilman hattua? Ohimoille olisi tarkoitus täydennystä ottaa, tällä hetkellä 1mm sänki joten ei ole paljoa hiuksiakaan millä peitellä jälkiä ja pystyykö tälläistä operaatiota tekemään edes niin että kukaan ei huomaisi mitään? Ruvet kai lähtee 1-2 viikossa mutta entäs punoitus?.Alue on kuitenkin suhteellisen pieni varmaan n.1500 siirrettä. Ilmeisesti ulkomailla pitäisi käydä fue-siirteitä ottamassa, ei nimittäin arpi niskassa kiinnosta.
Hiustensiirrossa käyneet?
6
299
Vastaukset
- 1+19
Katsopa tuo HST-aihe.
Selaa esim baldtruthtalk-foorumin HST-osio.
Donor-alue parantuu muutamassa päivässä, mutta siirtoalueen punoituksen häviäminen on yksilöllistä. Ainakin muutama viikko menee. Pystyy tekemään niin ettei kukaan tajua mitään.
http://www.lookgood.se/forum/viewtopic.php?id=4544- sdfaasdfsdfsdfa
Jospa nyt menisit itse ensin sinne hiustensiirtoon ennenkuin pädet täällä asioista joista sinulla ei ole mitään kokemusta?
- 1+1=3
sdfaasdfsdfsdfa kirjoitti:
Jospa nyt menisit itse ensin sinne hiustensiirtoon ennenkuin pädet täällä asioista joista sinulla ei ole mitään kokemusta?
Mistä tiedät etten ole jo ollut?
- 1+1=3
sdfaasdfsdfsdfa kirjoitti:
Sori, jos sulla strip-arpi takana ja loppuelämä pitää käydä siirroissa. Harmin paikka. :(
- karvapallo2
Punotus päässä voi kestää aika pitkäänkin, jopa pari kuukautta. Itse sanoisin, että hiustensiirron jälkeen on hyvä varata n. 3 viikkoa lepoaikaa ennen ihmisten ilmoille menoa, tosin arvet eivät ole tässä ajassa vielä lähellekään parantunut. 4 - 5 viikon jälkeen arvet alkavat paranemaan ja n. 6 - 8 viikon jälkeen tilanne alkaa olla aika normaali.
Kävin juuri FUE-siirrossa Istanbulissa. Donor alue on jo viikon jälkeen siisti, hiusta pukkaa jo noin 2-3 mm, ottokohdat häviää sinne väliin.
Siirtoalueella on tietysti rupia, mutta ne ovat hyvin pieniä ja murenevat kovaa vauhtia.
Päänahassa käy kova kihelmöinti eli verenkierto toimii täydellä teholla.
Toipuu paljon ripeämmin kuin FUT-siirrosta josta mulla on myös kokemusta.
Arven alue ja koko niska oli vuosia tunnoton ja kyllähän se arpi edelleen loistaa, nyt sen huomaa kun niska ajettiin lyhyeksi siirteiden ottoa varten.
Klinikka oli muuten ROYAL ESTETHIC Istanbul, jonka toiminta oli aivan eri tasoista kuin Nordströmin puljussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882