olen kamalan lyhyt mutta minulla on ongelmaa painon kanssa olen 60/152. montako kiloa minun pitäisi laihtua ja onko kellään hyviä vinkkejä liikunnan lisäksi. minulla on jo vakituinen harrastus ja käyn juoksemassa aika paljon. mutta muitakin hyviä vinkkejä olisi kiva saada ;)
lyhyt ja läski
2
611
Vastaukset
- ruipelo
mutta älä nyt kysy montako kiloa pitäisi laihtua - 5, MAX 15, eli pyri ottamaan 10 pois?
Ruipelon ohjeita: juo kohtuullisesti vaikak sokeristakin mehua (hampaat!) se vähentää välipaloja yms, mutta muista että kaikki neste joutuu kulkemaan sydämen läpi ja vielä pissattaakin, eli ei rajattomasti. Mene syömään aikaisintaan vasta tunnin sen jälkeen kun sinulle on tullut nälkä. (Minä menen juuri nyt syömään aamupalan / lounaan, kello on 15.00, tosin aamulla meni kaksi isoa mukia kahvia.. )- Jjuu
Jaa et kulkee sydämen läpi? Pitää kyl asia tarkistaa mun itekki uudemman kerran jos se kerta sen läpi menee...Mistäköhän site tulee ulos? Ja BTW, sulla ei kyl yhtää liikaa painoa, pikkusen pehmeä naisen pitää olla, luut ei saa kolista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558