Laitoin xp v 2009 malliseen koneeseen, muuten toimii hyvin mutta ääntä ei saa kuuluviin vaikka olen levyltä laittanut ohjaimet. Saako i macia lainkaan toimimaan
äänen kanssa ?
XP i Macissa
3
176
Vastaukset
Boot Camp:ista saa ajuri-levyn poltettua tai tikulle vietyä.
- HÄPEEEEEEEEE
siis laitoit maciis windows xp:een????????????????????????? siis onko sulla kaikki iha ok??? ei tarvi vastata mä tiedän et sul ei oo kaikki hyvi!!!!! siis kuka idiootti laittaa 1500 ekee makasavaa koneseen about 10 vuotta vanha käyttöjärjestelmän???????????????? SIIS HÄPEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Windows toope
Miten Mac tietokoneeseen voi laittaa Windows tietokoneen käyttöjärjestelmän?
Eiks Mac ja Windows tietokoneiden komponentitkin ole ihan erilaisia eli Mac koneessa paremmat ja Windows koneissa ns. sekundaa, kun ainahan Mac koneita on kehuttu paremmiksi, joten niissä on pakko olla vähän laadukkaammat sisuskalut.
Eihän ne samat ole, eihän ?
Windows koneeseenhan ei voi asentaa Mac käyttöjärjestelmää, eihän, koska eihän koneen sisuskalutkaan ole samat, kuin Mac koneessa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159