Laitoin xp v 2009 malliseen koneeseen, muuten toimii hyvin mutta ääntä ei saa kuuluviin vaikka olen levyltä laittanut ohjaimet. Saako i macia lainkaan toimimaan
äänen kanssa ?
XP i Macissa
3
164
Vastaukset
Boot Camp:ista saa ajuri-levyn poltettua tai tikulle vietyä.
- HÄPEEEEEEEEE
siis laitoit maciis windows xp:een????????????????????????? siis onko sulla kaikki iha ok??? ei tarvi vastata mä tiedän et sul ei oo kaikki hyvi!!!!! siis kuka idiootti laittaa 1500 ekee makasavaa koneseen about 10 vuotta vanha käyttöjärjestelmän???????????????? SIIS HÄPEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Windows toope
Miten Mac tietokoneeseen voi laittaa Windows tietokoneen käyttöjärjestelmän?
Eiks Mac ja Windows tietokoneiden komponentitkin ole ihan erilaisia eli Mac koneessa paremmat ja Windows koneissa ns. sekundaa, kun ainahan Mac koneita on kehuttu paremmiksi, joten niissä on pakko olla vähän laadukkaammat sisuskalut.
Eihän ne samat ole, eihän ?
Windows koneeseenhan ei voi asentaa Mac käyttöjärjestelmää, eihän, koska eihän koneen sisuskalutkaan ole samat, kuin Mac koneessa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099