Miten juoda ettei heti sammu?

JuhannusTulossa

Hei kaikki alkoholin käyttäjät!

Otsikossa kysymyksen ydin onkin. Minusta tuntuu, etten osaa juoda hiljaa tissutellen (viinaa), vaan se menee niin että no, ensin juon sopivalla hitaudella kylläkin, sitten tuntuu yleensä että no perhana eihän tää mene päähän lainkaan. Sitten alan pikkasen nopeampaa juomaa ja kohta onkin vintti pimeenä, seuraava muistikuva kun herään sängystä. "Jee" siinä olikin kiva vk lopun vietto kun ei muista paljon mitään ja sammuu ku lyhty ennen kun kunnon pippalot on edes käynnissä..

Joten, viinan juomisen salaisuudet? Miten oppisin juomaan niin että menee kivasti päähän, mutta kuitenkin niin, etten heti sammu?

Kuinka hitaasti täytyy juoda? Pitääkö pitää vähän taukoa, jos, niin missä vaiheessa?

Neuvoja otan ilomielin vastaan ;)

Ja kyse ei todellakaan ole mistään örvelökännäämisestä!! Kun nimenomaan haluan että menee sopivasti päähän, pieneen tai keskivertoon hiprakkaan ja että se sama tunne pysyis koko sen illan.

21

1876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Kannattaa juoda joka päivä 17 annosta alkoholia jotta saadaan toleranssit nousemaan. Ja aamulla se kannattaa kuitenkin aloittaa.

• 1hoitsu

Olet vain lukuun 17 kiinnittynyt typerä juoppoidiootti.

• sdgdssdgsdgs

juo bissee

• kokemusta on

Älä juo viinaa lainkaan
      vaan olutta tai siideriä.
      Näitä voit tissutella pitkin iltaa ja nousuhumala
      on suht pitkäkestoinen ja varmasti mukavampi olo
      kuin että viinan kanssa läträisit! Kokeile vaikka.

• Korkean paikan leiri

Aika heIvetin amatööri saa olla jos kaljasta edes irtoaa nousuhumala! Hyvän juhannuskännin salaisuus on ainakin viikon intensiivin treeni ennen juhannusaattoa, sitten juhlapäivänä juodaan ainakin kaksi litraa kirkasta oikean vireen saavuttamiseksi.

• JuhannusTulossa

Ettekö parempia vastauksia pysty antamaan?

En halua juoda olutta enkä edes sidukkaa. Muutaman sidukan voin juoda mutta en humaltumistarkotuksessa. On liian makiaa ja saa juoda niin paljon ennen kuin menee etes päähän.

Oiskos täällä juopottelun mestaria? Kerrohan vinkkisi. Tämä tuntuu nimittäin olevan eräänlainen taitolaji :) Eli se että vaikka juo (edelleen viinaaaaa!), niin kuitenkin pysyisi siinä hiprakassa koko ajan eikä mene liian päähän että sammuu tyystin :) En tunnu osaavan juoda niin, menee melkein aina liikaa päähän sitten ei kiva :(

• Sammaltaja Samppa

Ööö tuota.. lantraatko? Älä lantraa makeilla, ne väsyttää ja sitten sammut. Ite tossa just kiskoin 3 pulloo viinaa kokiksesn kanssa ja silmät ei meinaa pysyy avoinna.

• JuhannusTulossa

Lantraan mehuun tai limsaan. Mihis sitten? Veteenkö? Hyi en ikinä veden kanssa, maistuu liikaa viina.

Joo niin vissiin kiskoit.

Lisää neuvoja :)

• Samppa taas

no Tuota noinii.. oooh.. desi jäljellä kolmesta pullosta että sikäli hiukkasen liioittelin. F>>>Olen isi mies joten viinaa menee runsaasti. olenOttanut viinaa jo pitkään joten Toleranssi on myös Sitä luokkaa.

• kaikmulleheti

Juo vähemmän, inoa ohje. Ohjeista huolimatta Sä juot kaksinkäsin joka kerta. Ei voi mitään. Mutta onpahan muilla hauskempaa kun vihdoin sammut.

• 32%

Blandaa välillä mehuun, välillä vissyyn. Ja sillon tällön kuppi kahvia. Mulla ainakin toimii. Ja hitaammalla tahdilla, eikä mitään 50/60-drinksejä, niinkun täällä tietysti jo kaikki neuvoneet. Anyway, kivat jussit sulle! Aurinkoo luvattu! :)

• raitis stina

Nostat itseäsi niskasta ja lopetat sen kilparyystämisen itsesi kanssa!Varmasti et sammu,kaiken muistat ja vielä enemmänkin.Tosi helppoa eikös vaan?Teoriassa."Taitolaji"niinkuin kirjoitettiin.Mä hokasin sen että väärä laji mulle ja tuli kalliiksi joka tavalla..Kun sen nyt osaisi ottaa nautintoaineena eikä nukutuslääkkeenä niin voisi pelittää,kellä pelittää sekään.Mulle nou tänks!
      Voi käydä että paikat pettää ennenkuin löydät sen kohtuukäytön..Kokeile sitä viinapilleriä,älä kärvistele.

• per rectum

Nauti alkoholi anaalin kautta, muinaiset inkatkin tekivät niin.

• BJ 69

Viina on viisasten juoma, jos sitä ei osaa käyttää niin kannattaa lopettaa tai kärsiä seuraukset ja kantaa vastuunsa.

• ex naatiskelija

Kerrotaan sitten yksi tapa, juo teistä osa kuitenkin.
      Keräät ensin sylkeä suuhun, kuvittelet mielessäsi alkoholiannoksen
      kipakan poltteen suussa ja sitten, pienen pieni huikka sinne sekaan
      pienestä 10 senttilitran annospullosta kirkasta, vodka käy oikein hyvin
      tähän tarkoitukseen. Käytä pientä annospulloa jota täytät sitten useamman
      kerran illan aikana, aina parempi jos juoman volttiluku alle 30.
      Hitaasti, nautiskellen joka hetkestä nielaisu ja heti kohta jatkoksi
      lantrinkia iso kulaus, esim. vedellä laimennettua mehua, siihen käy melkein
      mikä vaan. Tämä lantrinkijuomakulaus vaihe on myöskin ratkaisevan
      tärkeä, riittävän iso määrä tätä pysyy kokonais% alhaisena.

Sitten taukoa mielen lujuuden mukaan, kunnes annos samalla kaavalla
      uusiksi, aina uudelleen ja uudelleen, taukoineen.
      Itse otin aina jossakin välissä myös purtavaa välipalaksi.
      Se niksi tässä on itse koko prosessista nautiskelu mahdollisimman
      pitkään, hitaasti. Jos tuon kaavan mukaan oppii nauttimaan kauan aikaa,
      joskus semmoinen 9 annosta viinaa riittää todella pitkään.
      Vielä taitavammat tulevat toimeen vieläkin vähemmällä.
      Joskus se sitten kuitenkin karkaa tälläkin tavalla yli 10 annoksen.
      Ja nautiskelun kesto on 4-6 tuntia.
      Eli ilta 8 aloitettuna jatkuu tuonne kahteentoista tai jopa yö kahteen.

Vaikka tämä onkin tällainen raitistelupalsta, tuossa nyt jotain neuvoa
      siihen aloittajan uteluun, miten ottaa heti sammumatta.
      Muista kuitenkin, viina on viisasten juoma, mitä useammin alat käyttää
      sen nopeammin joudut siitä sen lopullisen pitkän tien hinnan maksamaan.

• ex naatiskelija

Ja jatkoksi vielä tuohon edelliseen, älä käytä lantrinkina limsaa,
      sen hilihapot syövyttää yli 3,5 tunnin kittaamisen aikana hampaat sille
      illalle aika pehmeään kuntoon.

Tässä nyt on neuvo sitten siihenkin tarkemmin, hommaa 1½ litran
      muovikannu kaatonokalla, osta kaupasta vaikkapa päärynä tuoremehua
      kohtalaisen korkealla täysmehupitoisuudella ja mahdollisimman
      vähäisellä lisätyn keinotekoisen sokerin määrällä, kumaise se siihen
      1 ½ litran kannuun, heitä sekaan kymmenkunta jääpalaa ja kylmällä
      vedellä täytät loput ja avot, siinä sulle mitä mainioin lantrinki, veden
      määrää suhteessa mehuun voi lisätäkin, maun mukaan.
      Sopii muuten erittäin mainiosti sen vodkan kanssa maut keskenään.
      Tätä sitten 4 desin muovimukiin, jos ilta venähtää pitkäksi, joutuu
      uuden "ponusatsin" tekemään.

Tietenkin jos osaat itse värkätä mansikkamehua alusta lähtien itse
      tehden, väittävät että olis vielä parempi.

• asdfvsed

Suomessa juominen on humalahakuista ja syöminen ähkyhakuista. Viinalla ja karkeilla ne kumpikin onnistuu. Ja vaikka molemmat olotilat on kankkusesta niin aina niihin kuitenkin uuelleen ratkeaa

• Anonyymi

Kyllä nämä on kauheat olotilat, kun lonkeroo juopotellaan. Sokeria helvetisti ja alkoholia kanssa samaan satsiin. Maksa joutuu koville kierroksille tekemään töitä. Vyötärölle kertyy sitten lopuksi.

• Anonyymi

Yksi keino on tietenkin syödä jotain siinä samalla. Mutta en ymmärrä humalahakuisuutta, krapula tulee kuitenkin, jos jatkaa huomispäivän ja pidempään, niin krapula on pidempi, joskus pahempikin. Ja kyllä ajan kanssa kaikki alkaa reistailemaan. Ekana mieli menee paskaksi, uni ei tule, muisti pätkii, masennus pahenee ym. Täytyisi jättää juominen pois tai todella niihin harvoihin hetkiin.

• Anonyymi

Pirkka olutta tai valkosta Ale qok runsaasti. Saat juoda runsaasti, jotain pientä syödä samalla, niin juodaan hissukseen ja pitkään, niin kyllä siinä ilta piristyy jonkun aikaa. Parhaimman syvimmän olon tuo IPAolut, mutta enempi maksaa se sitten.

• Anonyymi

Itse jos juon, niin ei pysty seuraavana päivänä juomaan kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17477
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5291
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2886
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      166
      2307
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2285
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1834
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1698
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1672
    9. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    10. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1627
    Aihe