Olen jättänyt hakemuksen KOASille siinä toivossa ,että saisin heiltä asunnon opiskelun ajaksi . Muutan pois toiselta paikkakunnalta enkä siksi tunne Jyväskylän asuinalueita . Eli Jyväskylässä asunee ja asuvat niin voisivat mielellään tulle kertomaan kokemuksia KOASista . Minne ei kannata muutta ja minkälaisessa kunnossa huoneet on jne. Kaikenlaisia kokemuksia otetaan vastaan (:
KOAS
landeltapois
3
488
Vastaukset
- UPUP
minuuki kiinnostas kokemukset UP
- kannattaa_uskoa
Varikolle EI kannata muuttaa.
- Koasilla 2 vuotta
Hirveästi en ole kuullut kauhujuttuja mistään kohteesta. Vuokrat on ihan kiitettävän suuria tosin, varsinkin vähän suuremmissa asunnoissa, solukaan ei välttämättä ole halpa vaihtoehto, jos se vähän isompi asunto. Huolto tosin pelaa hyvin, ilmoitetut viat tullaan korjaamaan lähes poikkeuksetta seuraavana päivänä. ite olen ainakin tykännyt asua Koasilla, kohta vois pistää ittensä yksiöjonoonkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191