Matti Nykänen

alias

Matin elämä on ollut myrskyistä. Onkohan tähtikartalla mitään tekemistä hänen sekoiluidensa kanssa? Osaako joku tulkita matin karttaa?

Aurinko rapu
Kuu kaksonen
Merkurius rapu
Venus rapu
Mars neitsyt
Jupiter oinas
Saturnus vesimies
Uranus neitsyt
Neptunus skorpioni
Pluto neitsyessä

En itse tunnista mitään rapumaisia piirteitä äkkipikaisessa, väkivaltaisessa ja viinaan menevässä Matissa.. Tunnen useita rapu miehiä ja he ovat kaikkea muuta kuin tuollainen. Tulkitkaa!

19

2663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala

      Ainakin minun tuntemani rapumiehet ovat ihan erilaisia. Matti lienee poikkeus tasaisten ja turvallisten rapumiesten joukossa.

      • Kalat

        Matti "Masa" edustaa suurin piirtein kaikkea sitä, mitä rapumies voi pahimmillaan olla. En hämmästele yhtään. Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia.

        Yksi tuttuni on aika samankaltainen. Eipähän ole toistaiseksi päässyt elättämään itseään lööpeillä. Ja on hän _hieman_ rauhallisempi.


    • Tellu

      No jos lähdetään siitä perinteisestä näkemyksestä että Oinas edustaa eläinradalla vastasyntynyttä lasta ja Kalat vanhusta, niin kun siitä Oinaasta lasketaan eteenpäin niin eihän se Rapu vielä kovin pitkälle ole päässyt. Oinaasta Leijonaan ihminen saattaa ainakin TEORIASSA olla vielä hyvin keskenkasvuinen ja lapsekas, vasta Neitsyestä eteenpäin oman navan kanssa toilailusta päästään hieman eroon ja aletaan kehittyä noissahäntä ihmissuhdetaidoissa... (Jotka taidot meitsiltä Kalalta kyllä ihmeellisesti ovat vähän hakusessa, joten älkää syökö elävältä pliis.)

      Lisäksi Rapu on vesimerkki, ja mikäli vesimerkkiä alkaa vähän runsaammin löytyä kartalta, niin onko se ihme jos nesteitten kanssa loiskutellaan?

      On kukkupuhetta että Ravut ovat aina automaattisesti hoivaavia, kivoja koti-ihmisiä. Saati sitten äidillisiä. Rapu voi olla varsin itsekeskeinen ja kovaluontoinenkin. Onhan sillä kuori... jonka alla sitten piilee se niin kovin heikko, ailahtelevainen ja repsahteleva minuus.

      • Jooo

        tyypillinen nouseva rapu, kun se tuollalailla "hakkailee" naisia ja "puukottelee kavereita selkään". Kokeneena astrologina arvioisin Matin joutuvan vankilaan tyypillisenä nousevana rapuna. On muuten sitten turha väittää vastaan, olen meinaan niin kokenut astrologi.


      • Joanna
        Jooo kirjoitti:

        tyypillinen nouseva rapu, kun se tuollalailla "hakkailee" naisia ja "puukottelee kavereita selkään". Kokeneena astrologina arvioisin Matin joutuvan vankilaan tyypillisenä nousevana rapuna. On muuten sitten turha väittää vastaan, olen meinaan niin kokenut astrologi.

        Olen nouseva rapu ja tunnen kolme muuta nousevaa rapua. Kukaan meistä ei ole agressiivinen eikä viinaan menevä. Itse inhoan väkivaltaa yli kaiken ja pyrin aina välttämään riitoja. Äitini on myös nouseva rapu ja häntä empaattisempaa ja huolehtivampaa ihmistä en tunne. Kaikki tuntemani ravut ovat hyvin kilttejä ja luotettavia. On hassua että ravusta puhutaan tuolla lailla, itse en tuollaisia Nykäsen tyyppisiä rapuja tunne lainkaan =)


      • hym hym
        Joanna kirjoitti:

        Olen nouseva rapu ja tunnen kolme muuta nousevaa rapua. Kukaan meistä ei ole agressiivinen eikä viinaan menevä. Itse inhoan väkivaltaa yli kaiken ja pyrin aina välttämään riitoja. Äitini on myös nouseva rapu ja häntä empaattisempaa ja huolehtivampaa ihmistä en tunne. Kaikki tuntemani ravut ovat hyvin kilttejä ja luotettavia. On hassua että ravusta puhutaan tuolla lailla, itse en tuollaisia Nykäsen tyyppisiä rapuja tunne lainkaan =)

        Edellinen kirjoittaja, joka puhui "nousevasta ravusta vankilassa" PILKKASI TEITÄ.

        Minäkin pilkkaan teitä. Matti on häviäjä eikä se johdu tähtimerkeistä.


      • Tellu
        Jooo kirjoitti:

        tyypillinen nouseva rapu, kun se tuollalailla "hakkailee" naisia ja "puukottelee kavereita selkään". Kokeneena astrologina arvioisin Matin joutuvan vankilaan tyypillisenä nousevana rapuna. On muuten sitten turha väittää vastaan, olen meinaan niin kokenut astrologi.

        Olen toki vain harrastelija, mutta silti olen sitä mieltä ettei rapuus sinänsä tee ihmisestä leppoisaa.

        Oletan kuitenkin ettei nouseva rapuus välttämättä tee ihmistä väkivaltaiseksi, ainakin eräs tuntemani nouseva Rapu on itse rauhallisuus.

        Aloituksessa ei muuten ollut mitään mainintaa mistään nousevasta Ravusta...

        (Joo ei tartte sitten kenenkään vääntää rautalangasta että v-tuilua tämä vaan on. Mitä muuta horoskooppipalstalta voi odottaa?)


      • kalat
        Jooo kirjoitti:

        tyypillinen nouseva rapu, kun se tuollalailla "hakkailee" naisia ja "puukottelee kavereita selkään". Kokeneena astrologina arvioisin Matin joutuvan vankilaan tyypillisenä nousevana rapuna. On muuten sitten turha väittää vastaan, olen meinaan niin kokenut astrologi.

        Matin Aurinkomerkki on Rapu, koska hän on syntynyt 17.7.-63, joten on kumma, että astrologiksi itseäsi mainostat, kun et perusasiaakaan tiedä.

        Muutamia viinaanmeneviä Rapuja tunnenkin. Ovat pääasiassa miehiä. Kuuluisia suomalaisia Rapuja, joille häppä maistuu tai on maistunut, on mm. Eino Leino, Reino Helismaa, Juhani Palmu...


      • zaq
        hym hym kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja, joka puhui "nousevasta ravusta vankilassa" PILKKASI TEITÄ.

        Minäkin pilkkaan teitä. Matti on häviäjä eikä se johdu tähtimerkeistä.

        se sitten johtuisi ellei tähtimerkeistä? Tähdethän ne juuri saavat meidät toimimaan niinkuin toimimme.


    • Kulkija

      Matilla on parhaillaan Saturnus auringon päällä opettamassa laakista rajoja, jollei niitä aiemmin ole tunnistanut. Tämä transiitti on tosin muillakin aurinko-Ravuilla, mutta Matilla tosiaan sattuu se nousumerkkikin olemaan Rapu (mikäli Astrologiakeskuksen foorumilla ollut syntymäaika klo 1.00 yöllä pitää paikkansa), ja näin ollen Saturnus kurittaa häntä lyhyen ajan sisällä jo toistamiseen. Hänen oma Saturnuksensa on julkisuuden huoneessa eli kympissä ja tekee sieltä kvinkunssia (hiertävä aspekti) aurinkoon, joten julkisuuden rajat ovat hänelle tulleet piinallisen tutuiksi.

      Merkurius Ravussa sopii hyvin hänen tyyliinsä ilmaista asioita vähän omintakeisella tavalla. :-) Jupiter kartalla kuvaa asioita, jotka kiinnostavat ja joissa voimme myös mennä liiallisuuksiin. Oinas on muistaakseni Mervin aurinkomerkki, joten olisiko Matin Jupiter peräti yhtymässä Mervin aurinkoon? Joka tapauksessa tällä pariskunnalla on "nautiskelu" välillä vähän karannut käsistä.

      Mielenkiintoista on se, että kuunsolmu on Matin kartalla yhtymässä hänen Rapu-aurinkoonsa 3. huoneessa. Hänen tehtävänsä tässä elämässä on siis eräällä tavalla "tulla itsekseen", toteuttaa omaa persoonaansa. Myös viitoshuoneen (mm. rakkaussuhteet) Uranuksen (äkkinäiset muutokset) tarkka neliö Kaksos-kuulle 12. huoneessa kertoo omaa kieltään äiti- ja naissuhteissa kenties piilevistä haasteista.

      • Joooo

        ...niin että matin vie poliisien "transiitti" linnaan, joka lienee sellaisenaan varsin hiertävä aspekti... Matin "jupiter" ei taidakkaan yhtyä Mervin "aurinkoon" muutamiin vuosiin, jos hyvin käy. Matti on nimittäin melkoisella luonnehäiriöllä varustettu mies ja tällaisena vaarallinen, ainakin kännipäissään kun ne vähätkin pidäkkeet häviää viinalla.

        Toisaalta toisen luonnepatologiaa voisi vatkata japerustella tähtien asennolla, niinkuin vaikka omaa ummetustakin, mutta se vain veisi vastuuta matilta kokoajan kauemmas itsestään ja omista toimistaan.


      • Tellu
        Joooo kirjoitti:

        ...niin että matin vie poliisien "transiitti" linnaan, joka lienee sellaisenaan varsin hiertävä aspekti... Matin "jupiter" ei taidakkaan yhtyä Mervin "aurinkoon" muutamiin vuosiin, jos hyvin käy. Matti on nimittäin melkoisella luonnehäiriöllä varustettu mies ja tällaisena vaarallinen, ainakin kännipäissään kun ne vähätkin pidäkkeet häviää viinalla.

        Toisaalta toisen luonnepatologiaa voisi vatkata japerustella tähtien asennolla, niinkuin vaikka omaa ummetustakin, mutta se vain veisi vastuuta matilta kokoajan kauemmas itsestään ja omista toimistaan.

        Vaikka kartta olisi kuinka "hankala" (lue: haasteellinen), ei se vapauta vastuusta. Kartasta voi nähdä mahdollisuuksia ja voi tietoisesti suunnitella miten kehittää itseään, missä itsessään on heikkouksia.

        Aika harva murhamies ja sen sellainen varmaankaan on tietoinen omasta astrologisesta kartastaan. Hyvä kun ovat siitäkään tietoisia että mikä se siellä pääkopassa nakuttaa enivei. KAIKKI tiet itsetuntemukseen olisivat toki suotavia, jos ne vain ehkäisevät ihmistä heilumasta leipäveitsen kanssa...


      • Leena
        Tellu kirjoitti:

        Vaikka kartta olisi kuinka "hankala" (lue: haasteellinen), ei se vapauta vastuusta. Kartasta voi nähdä mahdollisuuksia ja voi tietoisesti suunnitella miten kehittää itseään, missä itsessään on heikkouksia.

        Aika harva murhamies ja sen sellainen varmaankaan on tietoinen omasta astrologisesta kartastaan. Hyvä kun ovat siitäkään tietoisia että mikä se siellä pääkopassa nakuttaa enivei. KAIKKI tiet itsetuntemukseen olisivat toki suotavia, jos ne vain ehkäisevät ihmistä heilumasta leipäveitsen kanssa...

        Tuo kulkijan tekemä analyysi kuullosti mielenkiintoiselta mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että vankilaan matti kuuluu!!


      • Kulkija
        Joooo kirjoitti:

        ...niin että matin vie poliisien "transiitti" linnaan, joka lienee sellaisenaan varsin hiertävä aspekti... Matin "jupiter" ei taidakkaan yhtyä Mervin "aurinkoon" muutamiin vuosiin, jos hyvin käy. Matti on nimittäin melkoisella luonnehäiriöllä varustettu mies ja tällaisena vaarallinen, ainakin kännipäissään kun ne vähätkin pidäkkeet häviää viinalla.

        Toisaalta toisen luonnepatologiaa voisi vatkata japerustella tähtien asennolla, niinkuin vaikka omaa ummetustakin, mutta se vain veisi vastuuta matilta kokoajan kauemmas itsestään ja omista toimistaan.

        ...mutta miten kartan analysointi voi muka viedä vastuuta ihmiseltä omasta elämästään?

        Kyllä ne valinnat ja ratkaisut on edelleenkin ihan itse tehtävä, näyttivät kartat millaista elämäntilannetta tahansa.


    • rapu

      Rapuna voin todeta, että ravun symboli on kuu (luna, lunatic), tuo muuttuva ja kelmeä tyyppi tuolla taivaalla. Mystinen ja välillä näkymätön. Kaikenkaikkiaan kuu on vaikeaselkoinen planeetta! Samalla se jättää häivähdyksen itsestään rapumerkkisille.

      Mielialat voivat ravulla todella vaihdella kuin vuorovesi. Tyynemmät ravut ovat sinuja niiden ominaisuuksien kanssa. Matilla taitaa olla muitakin ongelmia kuin horoskooppimerkki ja sehän vaikuttaa tietenkin itsetuntemukseen. Mikään ei lisää itseluottamusta enemmän kuin se, että voi luottaa omiin tuntoihinsa ja että tuntee itseään jollain tavalla. Hieman vaikuttaa, että Matti ei ole sinut itsensä kanssa ja hakee lohtua pullosta. Terapiaa hän tarvitsisi, pian menee se viimeinenkin järjenhiven päästä.

      Rapu on myös johtava merkki, joka on melkoisen itsepäinen. Olen huomannut että Matin päätä ei käännetä, kun hän on saanut jotain mieleensä. Osa tästä voidaan tietenkin laittaa hänen sairautensa piikkiin.

      Ravuille on ominaista omaperäisyys ja yksilöllisyys. Se tulee kaikissa ravuissa jotenkin esiin. Ei ole kahta samanlaista rapua. Matilla tämä ilmeni niinä nerokkaina sananparsina 'so not' 'fifty-sixty' -tilanne, jne. Mielestäni ne olivat todella rapumaisia.

      Eli varsinainen sekoilumerkki rapu ei ole, mutta viinaksia vedenmerkit saisivat välttää. Ravuilla saattaa olla taipumusta ailahtelevaisuuteen.

    • Masa

      So not! 60-50!

      • Anonyymi

        Haarukkaan meni Matti oli 55 kun Kippo herkesi


    • Anonyymi

      Se sekoilija on kuollut ja kuopattu, ja kannattaa unohtaa!

      • Anonyymi

        Ja jos siitä patsaita tehdään niin ehdotan, että ne kaadetaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe