Kalajoelle juhannuksena?

nuorimiess

Onko muita tulossa kalajoen juhannukseen? Minä menen yksin varmaan...

7

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykzin

      Itse en tohtis mennä yksin. Turpaan tulis varmasti, syystä tai syyttä. Alkoholi ja minä emme sovi yhteen.

      Melkein mieluummin yksin kämpillä.

    • mies.

      Itse olen jo kalajoella ja yksin mökissä. Mitäs täällä. Hyvii bändejä odottelen.

    • mies.

      Vit.tu ku on krapula. Heräsin sohvalta ja päässä pyörii ja ihan ku olis viikon ryypännyt. Naapurimökissä on jotain naisia. Eilen kun grillasin niin ne tuli lainaa grilliä ja sit grillasimme yhdessä. Ne naiset on hesasta tullut tänne ja ihan mukavia naisia. Taidankin vonkata yhtä naista sänkyyn kun juhannus tästä etenee..Ne lupas tarjota juotavaa tänään ku lainasin grilliä joten odottavalla kannalla olen.

    • mies.

      Täällä sataa mut aion ottaa muutaman oluet ja lähtee kohta kalaan koska olen kalajoella. Tääl on paikallinen lampi josta sa lohia kalastaa joten aion sitten grillata ittelleni kalalounaan.

    • mies.

      Tääl on oikeesti tosi kivaa tääl kalajoella. Kävin tossa kalassa ja siel oli muitakin kalastajia. Naiassia sekä miehiä kalasteli ja sain lainata haavia että sain kalan ylös.
      Sain kirjolohen ja se on tuol muhimassa grillissä. Naapurissa asuva nainen tuli kans ulos grillaamaan ja sovittiin et mennään yhdessä katsomaan bändejä. Voin keskittyä lomailuun kun kotona ei odota ketään tai mikään. Taidan tulla kalajoelle uudestaan vielä tänä kesänä. Toivon vaan et ilma olis parempi mut ei se mua haittaa jos sataa.

    • mies.

      Tulin kalajoelle ainoastaan pmmp takia ja yökin on hyvä mut ghaluun nähdä pmmp keikan kun enole nähnyt kun kerran aikaisemmin. Eitää lysti maksa kuin 800 euroa.

    • Kävin viime vuonna yhtenä päivänä/iltana siellä ja kivaa oli :) Mut tänä vuonna en ole tulossa, ei paljoa kiinnosta kyseinen touhu kun liikaa meteliä ja porukkaa on... mä ite kun tykkään rauhallisesta ja rennosta menosta mieluiten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2761
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      484
      2507
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1877
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1651
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      46
      1309
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1307
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      88
      1230
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe