Hommasin kemiallisen wc:n veneeseen ja Bilteman saniteettinestettä. Purkissa käsketään laittamaan nestettä huuhtelusäiliöön tietyllä sekoitussuhteella. Onko siis niin, että varsinaiseen paskatankkiin ei tarvitse laittaa mitään nestettä, vaan riittää, että huuhtelun yhteydessä pönttöön valuu vedellä jatkettua kemikaalia?
Joissain netistä löytämissäni ohjeissa on omat litkut huuhteluun ja omat varsinaiseen paskatankkiin. Miten siis on? Pärjääkö pelkällä Bilteman litkulla, jota tulee aina huuhtelun yhteydessä?
Kemiallisen wc:n käyttö
6
2050
Vastaukset
- ekoa ekoa
Ihan turha ostella kalliita saniteettilitkuja. Niiden tarkotushan on vain aloittaa paskan hajoamisprosessi, jolloin se ei jää happanemaan.
Olen keksinyt todella halvan ja hyvän aineen, jota itse käytän kemssassa. Se on ihan tavallinen keskikalja! Sitä vaan huuhtelusäiliöön ja hyvin pelittää.
Kokeilin myös ihan tavallista vettä johon lisäsin hiukan piimää ja hyvin sekin toimii.- 9+18
Eikö keskari sekoitu *askaan suuhun kaadettunakin, niin aineesta tulee moninkertainen hyöty?
- kemiallisen Wc:n käy
Oleks tosissasi:) Keskikaljaa olis kyllä aina mukana, tota piimää kyllä harvemmin!
- näinhän se on
Miksi vemmeltää kaikenmaailman kemikaalien kanssa kun se kemssan säiliö kuitenkin kipataan laidan yli heti kuin kukaan ei ole näkemässä.
- vedellä mennään
asiaan takaisin, Biltemasta ym. paikoista ostettu neuvoo laittamaan tietty määr ainetta pönttöön, huuhtelu on puhdasta vettä
- läpi paskooo
Joo ainetta tai sellane valmis annos tabletti sinne jäte puolelle.
Huuhtelu veteen paritippaa fairia niin toimii entistä paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960