Tää 16:10 näyttö tekee hulluksi! Se venyttää kaikki pelit, ja jos haluaisin esim. laittaa Youtubeen jonku videon nii
1. clippejä pitäs alkaa venyttää 16:9 kokoon. jolloin laatu huononee
2. suosiolla jättää mustat palkit sivuille
3. venyttää sitä niin, että ei jää palkkeja mutta ylä ja alareuna ei näy.
Jos katon videoita youtubesta nii sillon on ne mustat reunat, jotka haluisin aina olevan! En tee tällä 1/10 näytöstä mitään nii sais olla aina ne reunat!
Jos se ei mitenkään ole mahdollista nii sitte kyllä ostan uuden näytön, en kuitenkaan pelkästään tämän ongelman takia. Jos joku nero haluaa kertoa millasessa/missä näytössä olis hyvä kuvanlaatu niin kertokaa ihmeessä! En tiedä näistä "vasteajoista" ja mitä muita ominaisuuksia niillä on, mutta nää perusominaisuudet jotka tiedän nii pitäis olla:
-21,5 tuumaa (tai isompi? 21,5 ainaki on hyvä!)
-1920x1080p
Ei ehkä vaikuta kaikkien mielestä isolta ongelmalta, mutta ainakin itselleni tämä on, joten olen hyvin kiitollinen jos joku auttaa!
16:10 näyttö to 16:9?? & Hyvä näyttö?
Santeri91
0
192
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477