Kyselin äidiltä monta kuukautta että saisinko akvaarion? Akvaario olisi ollut valmiina jo meillä. Tosin ilman suodattimia ym, ja kasveja ja kaloja... Ei kuitenkaan! Kysyin sitten mummoltani, joka asuu naapurissa. Hän sanoi: "Tottakai! Laitetaan se tähän!" Hän lupasi ja oli vieläpä hyvin innoissaan asiasta! Olisin tietysti halunnut sen omaan huoneeseeni, mutta olin silti onneni kukkuloilla. Nyt, vähän yli kuukausi sitten olen käynyt aina antamassa ruoat kaloille ja osallistunut puhdistukseen sekä ostin akvaarion tarvikkeet, kalat ja kasvit osaksi 150eurolla. Nyt sitten haluaisin pienen (nykyinen allas 196 litraa) 100 litraisen jossa kaikki tarvikkeet mukana VAIN 55 euroa! Suodatin, lämmitin, valaisin, haavi , lappo yms. Jopa pohjahiekka. Maksaisin kalat ja tarvikkeet itse ja ottaisin akvaarion minun huoneeseni. Antaisin ruoat, puhdistaisin itse. Haluaisin niin kasvattaa tuolla miljoonakaloja. Muttakun äiti ei lupaa.... Syntymäpäiväni menivät jo, jouluun on liian kauan.... Enkö ole todistanut vielä tarpeeksi kiinnostustani? Lisäksi miljoonakala on helppo kala... Elikkäs vinkkejä, miten saisin ne suostumaan. Ei se akvaario tunnu omalta, kun se ei ole omassa kodissa. Se on muiden! Ei minun. Äiti valittaa että saan kaiken haluamani... Äiti on innostunut hevosista. Hän on ostanut minulle jopa oman ponin... Se on ihanaa, ja arvostan äitiäni todella, mutta en hirveästi pidä hevosista, ja se alkaa pakostakin kyllästyttää kun pitäisi joka päivä puhdistaa karsinat, laittaa heinät, ruoat ja vedet. Harjata ja ratsastaakin pitäisi. Meillä on myös kaksi kissaa. Hepat on ollut 3 vuotta ja kissat 4.... Haluaisin sen akvaarion.....
Mut, mä haluan akvaarion!
5
1041
Vastaukset
- Pulipuliiii
Minulla on myytävänä akvaario.. Se on pienempi mutta tosi suloinen ja helpompi hoitaa! Mukana kaikki tarvikkeet, koristeet, muutama kala, suodattimet, lamput, ruuat, hoitoaineet... KAIKKI! Laita sähköpostisi niin lähetän kuvia :) hinta olisi n. 60-70€ koska tarvikkeet ovat aika uusia.. Missäpäin asut? Itse olen tampereen seudulta
- )?=
Muuten, mutta en saa ottaa)=)=)=...
- Neppari-apina
Minkä ikäinen edes olet? Vaikutat aika nuorelta...
Ja miksi se pitää olla ihan oma-oma? Panostamalla sinun ja mummin yhteiseen akvaarioon saat siitä varmasti yhtä paljon irti kuin ihan omastasikin!- Anonyymi
Me tilattoin mulle eilen akvaario ja laitetaab se mun omaan huoneeseen:):)joo tiiän tää on vanha asia jo
- )?=
Olen 14-vuotias... Niin, kai mä voin niinkin tehdä, ja odottaa, että olen aikuinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922