Auttakaa, en haluu itkee joka päivä

Surullinen1

Olen pelannut jalkapalloa vasta vuoden ja totta kai olen paljon huonompi kun muut, saan paljon naureskeluita muilta joukkueen parhailta ja vähän huonommiltakin (mutta minua paremmilta) pelaajilta. Olen muuten ihan normaali ja mulla on paljon kavereita enkä oo mikään yksinäinen rotta. Käyn 5km juoksulenkeillä melkein joka päivä. Äiti käskee aina katsomaan treeni ajat että lähden viemään sinua plääplää.. Olen treeneissä aina yksin ja jos jotakin asiaa en vielä osaa, heti kaikki katsoo kun halpaa makkaraa, viime treeneissä oli pelipaita päällä, heti oltiin jauhamassa ****** että miksi tuolla on treeneissä pelipaita.. Ei mulla ole mitään turnauspaitoja mitä muilla on, koska en ole käynyt turnauksissa (en saisi edes vielä peliaikaa)! Kun kerron äidilleni näistä paskanpuhumisista, se vaan sanoo että älä välitä niistä jotka puhuu, ja että pelaa omaksi iloksesi.. Joskus äiti kysyy pitääkö soittaa valmentajalle, sanon että ei, luulen että silloin mua kiusattais ja puhuttaisiin enemmän ******.. En jaksa tätä, jos jollain on kokemusta miten tosta selviää niin kertokaa!! Eli siis haluaisin lopettaa jalkapallon, raahaudun väkisillä treeneihin .. Mutta äiti ja isä haluaa että pelaan ja ei todellakaan haluaisi että lopettaisin, mutta en tiedä voinko ikuisesti miellyttää heitä, olen itkenyt tämän jalkapallo asian takia monta kertaa, auttakaa :( Jalkapallo ei muutenkaan ole mun laji! Äsken juuri sanoin äidilleni, että se ei ole enää kivaa ja olisi pitänyt jo pienempänä harjoitella yhtä aikaa tänne asti niiden meidän joukkuelaisten kanssa, en voi päästä enää heidän tahtiinsa. Äitini sanoi vaan että höpö höpö on se kivaa.. Itken nytkin, onko pakko?! Auttakaa!! En tiedä mitä mä voin tehdä kun äiti eikä isä usko mua? Pitää kai jatkaa väkisellä pelaamista..

5

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikuntaan iloa

      Löytyiskö paikkakunnalta harrasteryhmä, jossa olisi rennommalla asenteella harjoittelevia, lähinnä liikunnan ilo tavoitteena? Nykyään moni laji on mennyt niin totiseksi touhuksi ja kilpailukeskeiseksi, että liikunnasta iloitseminen on jäänyt toissijaikseksi. Pitäisitkö yleisurheilusta, kun noin aktiivisesti juoksetkin? Siellä voisi olla yksilölajeja, joissa saisi harjoitella omaan tahtiin ilman toisten ilkuntaa.

    • Surullinen1

      Olen samaa mieltä.. Se on hirveää tarkkaa ja totista touhua, se liikunnanilo jää tosiaan aika vähäiseksi.. Pitää alkaa kattelemaan joo muita lajeja:-) kiitos paljon vastauksestasi!

      • 99999

        Oon tosi pahoillani sun puolesta. Valitettavasti potkupallo on suomessa just tuollaista, jonninjoutavaa puuhastelua, valmentaja yleensä jostain pystymetsästä löydetty isukki, jolla max 3v pelaajakokemusta jossain pikkujunnuissa. Vaihda lajia äkkiä nuo piirit on todella sairaita..


    • Sinä ja sun autos

      Mie olin kanssa tommosessa tilanteessa joku pari kuukautta sitten. Mie olin 4 vuotta ainaki harrastanu ja olin jo harkinnu lopettamista mut jatkanu sit koska meiän joukkueessa oli pari ihan hyvää tyyppiä. Nyt ne kaikki lopetti ja tilalle tuli pelkkiä pissiksiä ni mie sanoin että paskat tästä, mie lopetan. Nyt on paljon mukavampaa kun ei tartte raahautuu johonki hevonp*rseeseen treeneihin. Tervemenoa ja takaisin ei ole tuloa!

    • Futarityttö

      Itse olen harrastanut futista 4 vuotta. Alotin muita myöhemmin ja olin muita huonompi. Kyllä ne joskus naureskeli ja olin aika yksin. 3 vuoden aikana kohosin kuitenkin joukkueeni parhaaksi pelaajaksi ja sain pysyviä ystäviä joukkueesta. Joukkue ei kuitenkaan pärjännyt enää lainkaan ja vaihdoin parempaan. Ensin menin todella kovan joukkueen harjoituksiin, ja totesin ettei se todellakaan ole minua varten. Sieltä annettiin ohjeet vähän rennompaan joukkueeseen samassa organisaatiossa. Uusi joukkue oli tosi mukava vaikkakin kaikki melkein minua vanhempia vanhimmat jopa kolme vuotta. Ja taitavampia, mutta todella mukavia. Auttoivat minua alkuun ja nyt olen heidän tasolla ja pelannut heidän kanssaan vähän alle vuoden. En ole joukkueen parhaimpia, mutten huonoimpiakaan. Valmentaja on ihan huippu hyvä tyyppi ja ihan ammatikseen valmentaa. Systeemi koko joukkueessa toimii ja oon tykänny pelata. Pelaan vuotta vanhempien sarjassa, mutta pärjään ihan hyvin. Pitää vain löytää omalle tasolle sopiva joukkue, tai vähän parempi niin kehittyy. Että tsemppiä sulle ihan todella (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe