Arvon hakijat,
Aalto yliopiston kauppakorkeakoulun alustavat pisterajat vuodelle 2013 on julkaistu. Muistakaa, että alustavat pisterajat saattavat vielä muuttua, kun lopulliset tulokset julkistetaan perjantaina 5.7.2013.
Alustavat pisterajat Aalto yliopiston kauppakorkeakouluun vuonna 2013:
Yhteispisteet: 62,5p
Valintakoepisteet: 32,5p
Lisää tietoa pisterajoista voitte lukea täältä: http://econ.aalto.fi/fi/for/prospective/results2013/
Ystävällisin terveisin
Aallon prof.
Alustavat pisterajat julkaistu
174
3897
Vastaukset
- Aallon prof.
Arvon hakijat,
Alustavat pisterajat ovat myös julkistettu paperisina versioina korkeakoulumme päärakennuksen ulko-ovissa. Pisterajoja olikin klo. 10.00 aikoihin katsomassa useita kymmeniä uteliaita hakijoita.
Verkkosivutmme ovat kuormittuneet tällä hetkellä suuren katselijamäärän vuoksi, jonka vuoksi varmimmin pisteet saa selville päärakennuksen ovista. - aaltolainen-13
uijui, TÄÄLTÄ TULLAAN AALTO!!! KÄVIN KATTOO ÄSKEN LINKIN!!!
JES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
SISÄÄN MENNÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!- koffin puistos
määkin pääsin sisään. nakkasin kirjat edellisenä iltana nuotioon ja fuumei hastelemalla pääsin sisään
- syntynyt kokiksi
koffin puistos kirjoitti:
määkin pääsin sisään. nakkasin kirjat edellisenä iltana nuotioon ja fuumei hastelemalla pääsin sisään
Minä poika pistin kirjat paloiksi jonka jälkeen työnsin ne uuniin. Reseptin mukaan haudutin niitä parin tunnin ajan. Sirottelin päälle vielä kevyesti mustapippuria ja merisuolaa. Söin nautiskellen kylmän oluen kanssa ja voilá! Rykäisin pääsykokeesta täydet pongot. Aallon portit aukesivat!
- jussimaalta1
syntynyt kokiksi kirjoitti:
Minä poika pistin kirjat paloiksi jonka jälkeen työnsin ne uuniin. Reseptin mukaan haudutin niitä parin tunnin ajan. Sirottelin päälle vielä kevyesti mustapippuria ja merisuolaa. Söin nautiskellen kylmän oluen kanssa ja voilá! Rykäisin pääsykokeesta täydet pongot. Aallon portit aukesivat!
Kuulkaas jätkät. Mie tungin pääsykoekirjat pönttöön ja väänsin lämpimän tortun niiden päälle. Vessaharjalla ja kuumalla suihkulla sekoittelin aikani, kunnes torttu oli sekoittunut kauniiksi ruskeaksi mössöksi. Tungin pääni pönttöön ja annoin hajujen imeytyä keuhkoihini. Tunnin jos toisenkin vietin pää pöntössä, mutta oli lopputulos sen arvoinen! Alustavista pisteistä kävi ilmi, että kirjoittauduin sisään yliopistoon heinäkuussa. Kiitos.
- helppoakuinheinäntek
jussimaalta1 kirjoitti:
Kuulkaas jätkät. Mie tungin pääsykoekirjat pönttöön ja väänsin lämpimän tortun niiden päälle. Vessaharjalla ja kuumalla suihkulla sekoittelin aikani, kunnes torttu oli sekoittunut kauniiksi ruskeaksi mössöksi. Tungin pääni pönttöön ja annoin hajujen imeytyä keuhkoihini. Tunnin jos toisenkin vietin pää pöntössä, mutta oli lopputulos sen arvoinen! Alustavista pisteistä kävi ilmi, että kirjoittauduin sisään yliopistoon heinäkuussa. Kiitos.
jo vuosien ajan paras kikka opetella on repiä kaikista kirjoista jokaikinen sivu. tämän jälkeen mene aukealle nurmikentälle ja asettele revityt sivut ympyräksi, jonka sisällä tähti. valele kuvio bensalla, mene sen keskelle ja sytytä koko komeus tulitikulla. käy makaamaan palavan tähden keskelle ja rukoile pyhiä henkiä. vaivut transsiin ja heräät seuraavana aamuna kaikki tiedon palaset päässäsi. helppo ja edullinen keino päästä sisään. testattu jo sadoilla kokelailla.
- raskastakamaa
helppoakuinheinäntek kirjoitti:
jo vuosien ajan paras kikka opetella on repiä kaikista kirjoista jokaikinen sivu. tämän jälkeen mene aukealle nurmikentälle ja asettele revityt sivut ympyräksi, jonka sisällä tähti. valele kuvio bensalla, mene sen keskelle ja sytytä koko komeus tulitikulla. käy makaamaan palavan tähden keskelle ja rukoile pyhiä henkiä. vaivut transsiin ja heräät seuraavana aamuna kaikki tiedon palaset päässäsi. helppo ja edullinen keino päästä sisään. testattu jo sadoilla kokelailla.
huh huh mitä juttuja taas täällä. Ihan hyvää huumoria näiden lukeminen :D
- kaikkikerätään
raskastakamaa kirjoitti:
huh huh mitä juttuja taas täällä. Ihan hyvää huumoria näiden lukeminen :D
Pyyhin persettäni joka ikisellä paperilappusella jotka sain kirjoista irti. Viikon verran paperia riitti ja selvisin vain muutamalla tukoksella. Johan oli tietoa uponnut päänuppiin! Syntynyt oon voittaa, taidot on kuin mestarin! Voitto kotiin niin että rysähti. Itkekää vain häviäjät!
- 3.kertolainen
kaikkikerätään kirjoitti:
Pyyhin persettäni joka ikisellä paperilappusella jotka sain kirjoista irti. Viikon verran paperia riitti ja selvisin vain muutamalla tukoksella. Johan oli tietoa uponnut päänuppiin! Syntynyt oon voittaa, taidot on kuin mestarin! Voitto kotiin niin että rysähti. Itkekää vain häviäjät!
Aallon prof. voitko kertoo et pääsinkö mä sisään. Oon yrittänyt jo niin monta vuotta (3.kerta) että haluaisin vihdoin sisään. Kerro mule vaikka yksärillä!
- kokemustalöytyy
3.kertolainen kirjoitti:
Aallon prof. voitko kertoo et pääsinkö mä sisään. Oon yrittänyt jo niin monta vuotta (3.kerta) että haluaisin vihdoin sisään. Kerro mule vaikka yksärillä!
Tuskinpa pääsit sisään. Yleensä jos hakija ei pääse 1. tai 2. kerralla, niin viisainta olisi luopua paikan tavoittelusta.
- Pact with Satan
kokemustalöytyy kirjoitti:
Tuskinpa pääsit sisään. Yleensä jos hakija ei pääse 1. tai 2. kerralla, niin viisainta olisi luopua paikan tavoittelusta.
Uhrasin kirjat itse Saatanalle. Tein sopimuksen paholaisen kanssa, vastineena sain automaattisesti paikan Aallossa ilman pääsykoetta.
- kundistadist1
mä lähden kattoo ton lapun just nyt. Spåraan ja vähän äkkiä!
- jamppalainen123
Täytyy kai vielä tänään lähteä täältä Jampasta skedellä katsomaan ne pisteet sieltä ovesta. Jampassa ei hyvällä katella tällästä itkemistä täällä foorumilla. Yksikin itkuviesti vielä niin JAMPPA RESPECTIA tulee tuutin täydeltä.
- kohtmökil
Mitä ihmettä? Mä en tienny noista mitään :( No onneksi asun lähistöllä, niin käväisen ennen mökille lähtöä vielä katsomassa pisteet. Hyvä etteivät ole nousseet enempää.
- kylteri-10
Olin valvojana valintakokeessa, ja mielestäni osallistujille kyllä ilmoitettiin alustavista pisteistä. "kohtmökil" ei ole tainnut kunnolla keskittyä kokeessa tai sitten ei ole ollut ollenkaan läsnä.
Sinänsä pisterajojen nousu oli odotettavissa kirjamuutosten vuoksi. - Juhannuskoivu
kylteri-10 kirjoitti:
Olin valvojana valintakokeessa, ja mielestäni osallistujille kyllä ilmoitettiin alustavista pisteistä. "kohtmökil" ei ole tainnut kunnolla keskittyä kokeessa tai sitten ei ole ollut ollenkaan läsnä.
Sinänsä pisterajojen nousu oli odotettavissa kirjamuutosten vuoksi.Ihan hyvin muotoiltu trolli.
- kylteri-10
Juhannuskoivu kirjoitti:
Ihan hyvin muotoiltu trolli.
Juhannuskoivu, älä viitsi trollata tällä foorumilla. Täällä yritetään keskustella sivistyneesti juuri julkaistuista alustavista pisterajoista Aalto yliopiston kauppakorkeakouluun. Ymmärtänet, että trollausyrityksesi ei johda mihinkään. Älä myöskään viitsi pahoittaa tuhansien hakijoiden mieltä valehtelullasi.
Kiitos. - jussilainen22
kylteri-10 kirjoitti:
Juhannuskoivu, älä viitsi trollata tällä foorumilla. Täällä yritetään keskustella sivistyneesti juuri julkaistuista alustavista pisterajoista Aalto yliopiston kauppakorkeakouluun. Ymmärtänet, että trollausyrityksesi ei johda mihinkään. Älä myöskään viitsi pahoittaa tuhansien hakijoiden mieltä valehtelullasi.
Kiitos.MÄ MEEN KATTOO PISTEET NYT HETI. JANOJUOMAA ON ONNEKSI MUKANA! KOHTA NÄHÄÄ!
- Julle Juhannus
jussilainen22 kirjoitti:
MÄ MEEN KATTOO PISTEET NYT HETI. JANOJUOMAA ON ONNEKSI MUKANA! KOHTA NÄHÄÄ!
Yötön yö ja alustavat pisteet. Taival alkakoon, soutu lahden yli pohjoiseen, jonka jälkeen kävellen Töölöön. Superkuu minua vahvistakoon!
- wannabegylteri
hoh hoijaa......... Tais jäädä paikka taas saamatta. Tää oli jo viides kerta, vittujen kevät. Täyttä paskaa! Eiku sossunluukulle jälleen. heheheheheee
- yokylteri
Paha paikka. Olen aivan siinä rajoilla, että pääsen sisään. Täytynee hypätä etelänjunaan, jotta pääsen katsomaan pisteet. Valintakokoe oli mielestäni kuitenkin melko odotetun mukainen. Yo-kirjoituksista saan jokatapauksessa hyvät pisteet.
- raavasmies24
Ui helvetti!! Tässähän raavas mies paskoo housuun kun näkee noi alustavat. Tais olla noin korkeet viimeks kun matikka ei ollut mukana, mutta ei hätää; sisälle pääsen kevyesti kiitos täysien pisteideni.
- Varissuonkansalainen
Olipa kerran slummi ja pikkupoika. Pikkupoika oli likaine ja mut kumminki haiseva slumminkasvatti, jol ei ollut ruakaa eikä vaatteit. Slumminpoika taisteli elämästään päivittäin muiren lasten kyl mar sit ja kulkukoirien kans. Jokaine selvitty yä ja nii om mone muukki sanonu oli ei mar makea voitto. Päivät mahtaks sitä sanokka kehrata kuluivat ja poika kasvoi. Kerran, poika oli kymmenkesäine, karautti harmaissi vai kummottos pukeutunut tiätty herra mustal kärryläs slummin kuraisil karuil. Mahtaks sitä sanokka kehrata tää simmottos sit vaa oli pojan elämän merkittävin päivä. Slumminpoika kävi paskal herran mustan auton konepellil, mut kumminki jonka jälkeen joutus ammutuks. Sen pituine hän.
- hesalainen2
Vittu mitä paskaa kirjotat varissuon idiootti. Täällä keskustellaan alustavista pisteistä eikä kerrota mitään saatanan loruja.
- Ebinjuddumage
Seems legit
- NYRIITÍ
ÄLÄ VINGU FOORUMEILLA MITÄ SATTUU!! SAATANAN IDIOOTTI!
- Ebinjuddumage
NYRIITÍ kirjoitti:
ÄLÄ VINGU FOORUMEILLA MITÄ SATTUU!! SAATANAN IDIOOTTI!
Ok :D
- mielensäosoittaja
Ebinjuddumage kirjoitti:
Ok :D
kävin äsken paskalla aallolla oven edessä. osotin sillä mieltäni alustavia vastaan
- manselainen1
Olen tällä hetkellä Tampereella, totanoinni mutta äkkiä pääsen tulemaa Helsinkii tarkastamaa ei sempualee alustavat pisteet. Otan pyärän kauniisee käteeni ja polkasen Töölöö katsomaa alustavat pisteet. Töölössä nährää ;)
- kirkkis22
Mitä veikkaatte? Muuttuvatko alustavat pisterajat vielä paljon kun lopulliset julkaistaan heinäkuussa. Toivottavasti laskisivat hieman, pelottaa oma sisäänpääsy. Täytyy koukata Helsingin kautta mökille.
- uuskylteri
Älkää olko surullisia. Ensi vuonna on uusi mahdollisuus hakea. (Itse pääsin sisään, hahahahahah)
- Ebinjuddumage
Joo, menempä tästä Töölöön katsomaan ne pisteet. Kiitos tiedosta Aallon prof.!
- eiaalto
Onko mitään tietoja muiden yliopistojen alustavista pisteistä?
- hermoromahdus
Turusta kyselin asiaa, ja eivät kuulemma julkaise mitään ennen 5.7.
- hermoromadus
hermoromahdus kirjoitti:
Turusta kyselin asiaa, ja eivät kuulemma julkaise mitään ennen 5.7.
Turussa oli tänään myös alustavat pisteet julkaistu. Vittu sentään... Paska juttu
- päänsärky
Voiko joku paikan päällä katsomassa käynyt vahvistaa Aallon alustavan rajan?
- stadinkingi22
Moro vaan! Käväsin äsken HSE:llä katsomassa ja varmistamassa tän pistejutun. Totta se näytti olevan, kun juuri kävin töölössä katsomassa KKK:n ovet.
Ketjun aloittajan mainitsemat pisteet ovat virallista tietoa. Itse en osaa sanoa, että pääsenkö sisään... Toivotaan kuitenkin. - päänsärky
Mhhhn.
Kaipa tuo Turku on sitten ihan kiva kaupunki. Ellei sielläkin sitten nouse yli kolmella pisteellä rajat. - jokavuotinen
haha taas on hyvää jerryä liikkeellä. "aallon proffa" teki saman tempun viime vuonna ja taas vedätetään heikkohermoisia. menkääs nyt juhannuksen viettoon, katsellaan tuloksia sitten heinäkuussa :) tai ihan sama, menkää aallon ovelle ihmettelemään. meneehän se juhannus niinkin
- päänsärky
Itse henkilökohtaisesti vierailin tänään ennen mökille lähtöä Aallolla katsomassa alustavat pisteet.
- jokavuotinen
soitin nyt kuitenkin varmuuden vuoksi Aaltoon ja varmistin asian. tällä kertaa kyseessä ei ollut trolli, josta yllätyin suuresti. aallosta vahvistettiin että alustavat pisteet todellakin julkaistiin tänään. :0
- jokavuotinen
aallon alustavat pisteet on julkaistu tänään. pahoittelen aiempaa viestiäni, jossa virheellisesti väitin toisin.
aallon alustavat pisteet näkee rakennuksen ovista ja mahdollisesti netistä, kunhan saavat sivut ylös ruuhkan takia.- alkuperäinenennnnnn
hahah :D hyvää duunia
- nigge23
VOi vittu. tää nigga jäi kyllä nyt Aallon ulkopuolelle. vittu oon kai liian neegeri... :((((
- esbolainen
Kohta duunipäivä ohi ja pääsee juhannuksen viettoon. Täytyy kuitenkin ensiksi käydä tsekkaamassa alustavat pisteet. Kuulin huhua, että siellä näkis omatkin alustavat pisteet! Pakko mennä katsomaan.
- epätietoinen21
Menitkö sä sinne pyörällä!?
- hkkk1
Voisko joku kertoo et pitääkö tää nyt paikkaansa vai ei?
- Juhannuskoivu
Aallo prof oli varmaan vaan korkannut juhannusjuomansa vähän liian aikaisin.
- hkkk1
Eli ei pidä, ottakaa iisisti ja hyvää juhannusta kaikille.
- huono
Jaa että oikein "kaatuneet" sivut.
Toivottavasti kukaan ei ottanut tosissaan ja lähtenyt paikan päälle. - huono
Jaa että oikein "kaatuneet" sivut.
Toivottavasti kukaan ei ottanut tosissaan ja lähtenyt paikan päälle.- huon0
Nyt toimivat sivut! Alustavat pisteet on todellakin julkaistu.
- multoimi
mul toimi ainakin noi sivut nii eipähä tartte lähtee hesaa täält pohjolasta, iliman muuta ne netistä kannattaa kattoo!
- Ed van Dams a
Se mitä aallon proffa on kirjoitellut niin on täyttä sh**tiä. Ei alustavia pisterajoja voida näin nopeasti laskea kun pääsykokeestakin on vain vähän yli viikko. Relatkaa vaa. Ei kannata uskoa kaikkeen mitä sanotaan.
PS. Sama ukkelihan kirjoitti viime vuonna samalle palstalle että koepisterajat tulevat olemaan 39 pistettä. ;)
- Ed van Dams a
Satuin liikkumaan lähistöllä niin poikkesinpa katsastamaan kauppakorkeakoulun oven ihan varmuuden varalta koska mulle jäi aika epävarma fiilis tästä koko hommasta. Siellähän se tiedote oli ikävä kyllä...
- Jjkkkl
Epäilen teekkarijäynää...
- Aallon prof vaimo
Jjkkkl kirjoitti:
Epäilen teekkarijäynää...
Huh huh nyt tämä kirjoittelurumba alkaa hiipumaan, koska tuolla se aalloon prof nyt makaa sammuneena sohvallaan.
- bylteri
Johan taas joku trollaa vakavalla asialla. Kiittakaamme Aallon proffaa siita etta han kertoi tuloksista tietamattomille. Aallon prof vaimo on vain harmiton trolli. Alkaa siita valittako.
- jooseppi18
Isäni opettaa aallossa laskentatoimea ja hänen mukaansa pisterajat tulevat olemaan korkeammat kuin 32,5. lähempänä 35 koepistekiintiössä. Siinä teille miettimistä. vituttaako nyt ne pari joman vaikeaa kysymystä jotka menivät väärin? T. 40/40
- hkkk1
jooseppi18, aika jännä et tietää pisteet kun ainuttakaan vastauslomaketta ei ole vielä tarkistettu :)
- keravan gimma
oli se pakko polkasta kattoo se tiedote, oishan tässä muuten yöunet menny. noi samat pisterajat lukee siellä.
- Trolloloz
Trolling at its finest!
- trollkiller1
TURPA KIINNI WITUN TROLLI!!!
- seolisiinä
Mun juhannus on tän takia pilalla. Kävin aamulla kattoo ovilta tulokset ja olin järkyttynyt. En päässyt sisään. Yksi hukkunut tilastoihin lisää...
- Hiro19
Jag har sett resultet på dörren av handelshögskolan!
- oa<soj
Koepistevalinta muistuttaa siis todennäköisesti vuoden 2011 rajoja. Aalto 32.5, Turku 29.5, Vaasa 24.5 (ja hakijamäärän nousun johdosta piste lisää), LUT 25 (hakijamäärän nousun johdosta varmasti 26.5), Oulu noin 22, Pori 26, Tampere taitaapi olla 30, kun hakijamäärä kasvoi. Joensuuhun ja Kuopioon päässee edelleen 20. pisteen suorituksella.
- vjaso
Ei tule olemaan Turkuu, Helsinkiin tai Tampereelle asiaa alle 30. pisteen koesuorituksella.
- take it easy
tuol sivuil luki tällee:
"Lisätietoja:
Kyseiset valintarajat ovat nimenomaan alustavaa tietoa, joka on lähinnä suuntaa antavaa. Valintarajat on laskettu ensimmäisen tarkistuskerran perusteella. Alustavat valintarajat saattavat muuttua ja yleensä ovatkin muuttuneet jonkin verran ennen lopullisten tulosten julkaisemista."
joten nou hätä, uskon ite ainakin et ne muuttuu vielä tosta!! itekin saatan päästä sisää jos toi raja laskis hieman tosta.. :armscrossed:- Brett Malone
Millä sivulla luit tuon?
- take it easy
no tuolt aallon sivuilta, linkki on tos ekas viestis
- hkkk1
huoh... miten sait sen toimimaan? mul ei taaskaan toimi, vaik viel eilen toimi. on se kumma juttu kun ei sivutkaa pysy hetkeekää pystys..
- as1antuntija
hkkk1 kirjoitti:
huoh... miten sait sen toimimaan? mul ei taaskaan toimi, vaik viel eilen toimi. on se kumma juttu kun ei sivutkaa pysy hetkeekää pystys..
Linkki on toiminut ajoittain, mutta tällä hetkellä se ei näytä toimivan. Juhannus sotkee todennäköisesti korjaustoimenpiteitä. Alustavat pisteet ovat myös nähtävissä korkeakoulun ovissa Helsingissä. Hyvää Juhannusta kaikille.
- vaari19
as1antuntija kirjoitti:
Linkki on toiminut ajoittain, mutta tällä hetkellä se ei näytä toimivan. Juhannus sotkee todennäköisesti korjaustoimenpiteitä. Alustavat pisteet ovat myös nähtävissä korkeakoulun ovissa Helsingissä. Hyvää Juhannusta kaikille.
TUNKEKAA SE LINKKI PERSEESEEN JA MENKÄÄ HENK.KOHTASESTI PAIKAN PÄÄLLE. NIIN TEIN MINÄKIN. PERSE YLÖS PENKISTÄ JA ULOS LENKILLE!
- astronautfromfinland
vaari19 kirjoitti:
TUNKEKAA SE LINKKI PERSEESEEN JA MENKÄÄ HENK.KOHTASESTI PAIKAN PÄÄLLE. NIIN TEIN MINÄKIN. PERSE YLÖS PENKISTÄ JA ULOS LENKILLE!
olen tällä hetkellä huippusalaisella missiolla ISS asemalla maapallon kiertoradalla. alustavien pisteiden julkaisu on kuitenkin nyt etusijalla, joten laukaisen itseni pelastuskapselilla kohti kotosuomea
- huohmitäporukkaa
Hei vitun äpärä nulikka pidä pääs kiinni. Ota silmä kauniiseen käteen ja mene katsomaan Helsingin Töölöstä tulokset. Saatanan juippi.
- Älkää uskoko
mitään mitä tässä ketjussa puhutaan! Ketjun avaaja on trolli, jonka tarkoituksena kiusata jännineitä hakijoita. Kommentoi tähän useilla eri nimimerkeillä. Mitään alustavia rajoja ei todellakaan ole julkaistu, eikä julkaista ennen 05.07!!
- kylteri-05
Ihme itkemistä jengillä täällä taas. Alustavat pisteet on julkaistu jo vuosien ajan, koska sillä pyritään vähentämään kokelaiden odotusajan piinaisaa pituutta. Alustavat pisteet kuitenkin voivat muuttua monestakin syystä, joista ei tässä nyt enempää. Turha tulla tänne foorumille mitään kirjoittamaan, jos ei ole vähääkään asioista perillä
- KOHTARYTISEE
Perkeleen puusilmä! TÄYTYYKÖ OIKEIN KÄDESTÄ PITÄEN NÄYTTÄÄ SULLE POINTSIT???? NE ON TUOLLA LINKIN TAKANA JOS OSAAT PIKKU KÄTÖSELLÄSI LIIKUTTAA HIIREN SEN PÄÄLLE JA KLIKATA ETUSORMELLA VASENTA HIIREN PAINIKETTA. VAIHTOEHTOISESTI VOIT MENNÄ KATSOMAAN AALTO-YLIOPISTON OVILTA HELSINGISTÄ ALUSTAVAT TULOKSET. TULIKO SELVÄKSI?? VAI TÄYTYYKÖ OPETTAA SUA KOVAN TIEN KAUTTA?
- Älkää uskoko
KOHTARYTISEE kirjoitti:
Perkeleen puusilmä! TÄYTYYKÖ OIKEIN KÄDESTÄ PITÄEN NÄYTTÄÄ SULLE POINTSIT???? NE ON TUOLLA LINKIN TAKANA JOS OSAAT PIKKU KÄTÖSELLÄSI LIIKUTTAA HIIREN SEN PÄÄLLE JA KLIKATA ETUSORMELLA VASENTA HIIREN PAINIKETTA. VAIHTOEHTOISESTI VOIT MENNÄ KATSOMAAN AALTO-YLIOPISTON OVILTA HELSINGISTÄ ALUSTAVAT TULOKSET. TULIKO SELVÄKSI?? VAI TÄYTYYKÖ OPETTAA SUA KOVAN TIEN KAUTTA?
JUMALAUTA POJU PIDÄ SE TURPAS KIINNI TAI KOHTA SE TURPOAA UMPEEN!
- l44k4r1
Älkää uskoko kirjoitti:
JUMALAUTA POJU PIDÄ SE TURPAS KIINNI TAI KOHTA SE TURPOAA UMPEEN!
rauhtotuppa nyt hyvä mies, muista se verenpaineesi!
- NOUTAJA85
kylteri-05 kirjoitti:
Ihme itkemistä jengillä täällä taas. Alustavat pisteet on julkaistu jo vuosien ajan, koska sillä pyritään vähentämään kokelaiden odotusajan piinaisaa pituutta. Alustavat pisteet kuitenkin voivat muuttua monestakin syystä, joista ei tässä nyt enempää. Turha tulla tänne foorumille mitään kirjoittamaan, jos ei ole vähääkään asioista perillä
NYT SE TURPA TUKKOON JA VÄHÄN ÄKKIÄ! NOUTAJA TULEE MUUTEN!
- ascijiops
Onko silloin koepistekiintiössä 32.5 pistettä, jos kokeesta tuli 30.5 ja siihen kaksi ensisijaisuuspistettä? Vai onko kyseessä koepisteet ilman ensisijaisuuksia?
- kylteri-05
Koepistevalintaa varten pisteet (eli koepistevalintapisteet) muodostuvat ensisijaisuuspisteiden ja koepisteiden summasta.
- uimakunkku
oon nyt mökillä täällä saimaan rannalla. EN näe kuitenkaan muuta vaihtoehtoa kuin hypätä tästä nopsaan järveen ja lähteä uimaan saimaankanavan kautta suomenlahdelle. Sieltä pääsenkin äkkiä helsingiin katsomaan alustavat pisteet. Ei tätä jännitystä kestä ERKKIKÄÄN. NYT UIMAAN KOHTI HELSINKIÄ!
- toivolainen
uimakunkku kirjoitti:
oon nyt mökillä täällä saimaan rannalla. EN näe kuitenkaan muuta vaihtoehtoa kuin hypätä tästä nopsaan järveen ja lähteä uimaan saimaankanavan kautta suomenlahdelle. Sieltä pääsenkin äkkiä helsingiin katsomaan alustavat pisteet. Ei tätä jännitystä kestä ERKKIKÄÄN. NYT UIMAAN KOHTI HELSINKIÄ!
menitkö sä sinne pyörällä?
- l4k1m13s
Oikeusoppineen näkökulmasta alustavien pisteiden julkaiseminen on täysin oikeutettua ja lainmukaista.
- ilmiantaja18
kuulin huhuu et koulul olis nyt tarjol melkosta kamaa. kanattaa mennä
- Новости
ilmiantaja18 kirjoitti:
kuulin huhuu et koulul olis nyt tarjol melkosta kamaa. kanattaa mennä
Он заявил, что со своей стороны представители РПЦ готовы, "откликаясь на соответствующие просьбы, читать лекции или даже курсы в тех светских вузах, включая технические", которые проявят интерес к получению сведений по современной богословской науке
- apua!!!!
sanasta sanaan opiskelin ja luin jokaiksine kirjan. alustavien perusteella näyttää kuitenkin että jään ulkopuolelle on tää julmaa touhua. en tajua mitä ihmettä teen seuraavan vuoden jos en nyt pääse sisään auttakaa mua hyvät ihmiset ;(
- valokonen generaali
Новости kirjoitti:
Он заявил, что со своей стороны представители РПЦ готовы, "откликаясь на соответствующие просьбы, читать лекции или даже курсы в тех светских вузах, включая технические", которые проявят интерес к получению сведений по современной богословской науке
VITTU NYT SE TURPA KIINNI WITUN RYSSÄ! SULLA EI OO TÄNNE MITTÄÄ ASIAA! PAINU TAKASIN SINNE SIBERIAAN NIIN KUIN OLIS!!!!!!!
- opettaja aallossa
apua!!!! kirjoitti:
sanasta sanaan opiskelin ja luin jokaiksine kirjan. alustavien perusteella näyttää kuitenkin että jään ulkopuolelle on tää julmaa touhua. en tajua mitä ihmettä teen seuraavan vuoden jos en nyt pääse sisään auttakaa mua hyvät ihmiset ;(
ei se auta jos luet että hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala .
No mikä hauki on? EMMÄ TIIÄ! Vitun idiootti ei se määrä vaan se laatu. Ihan oikein että tommonen ääliö jää kauppaoppilaitoksen ulkopuolelle. - kylteri kunkku
opettaja aallossa kirjoitti:
ei se auta jos luet että hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala hauki on kala .
No mikä hauki on? EMMÄ TIIÄ! Vitun idiootti ei se määrä vaan se laatu. Ihan oikein että tommonen ääliö jää kauppaoppilaitoksen ulkopuolelle.IMASE PASKAA AALLON POPETTAJA. WITTU KUSIPÄÄ ÄPÄRÄ ET TIEDÄ MITÄÄN MISTÄÄN. TULEN AALTOON TÄISILLÄ PISTEILLÄ JA NÄYTÄN VIELÄ SULLE MISTÄ KANA KUSEE!
T. KYLTeri KuKKU - otto wille kuusinen
valokonen generaali kirjoitti:
VITTU NYT SE TURPA KIINNI WITUN RYSSÄ! SULLA EI OO TÄNNE MITTÄÄ ASIAA! PAINU TAKASIN SINNE SIBERIAAN NIIN KUIN OLIS!!!!!!!
Tuomitsen jyrkästi valokosen geraalin pystyttämät vankileirit suomen sisällissodassa. saunan taakse käräjille ja vähän äkkiä!
- Aallon rektori
kylteri kunkku kirjoitti:
IMASE PASKAA AALLON POPETTAJA. WITTU KUSIPÄÄ ÄPÄRÄ ET TIEDÄ MITÄÄN MISTÄÄN. TULEN AALTOON TÄISILLÄ PISTEILLÄ JA NÄYTÄN VIELÄ SULLE MISTÄ KANA KUSEE!
T. KYLTeri KuKKUKiitos kaikille hakijoille, jotka ottivat osaa Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin. Hakijat kävivät kovan kamppailun koesaleissa ja kirkkaimmat tähdet valittiin arvostettuun korkeakouluumme. Kuten Aallon prof. aikaisemmin totesi, ovat alustavat pisteet esillä korkeakoulumme päärakennuksen ulko-ovissa. Valitettavasti tällä hetkellä verkkosivuilla on teknisiä ongelmia, jotka saadaan korjattua todennäköisesti vasta Juhannuksen jälkeen. Jos teillä on tulen palava kiire saada tietää alustavat pisteet, voitte käydä katsomassa ne päärakennuksemme ovista tai toisaalta näette ne myös tästä keskusteluketjusta.
Kiitos kaikille ja hyvää Juhannusta! Syksyllä tapaamme jälleen. - downunder17
Aallon rektori kirjoitti:
Kiitos kaikille hakijoille, jotka ottivat osaa Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin. Hakijat kävivät kovan kamppailun koesaleissa ja kirkkaimmat tähdet valittiin arvostettuun korkeakouluumme. Kuten Aallon prof. aikaisemmin totesi, ovat alustavat pisteet esillä korkeakoulumme päärakennuksen ulko-ovissa. Valitettavasti tällä hetkellä verkkosivuilla on teknisiä ongelmia, jotka saadaan korjattua todennäköisesti vasta Juhannuksen jälkeen. Jos teillä on tulen palava kiire saada tietää alustavat pisteet, voitte käydä katsomassa ne päärakennuksemme ovista tai toisaalta näette ne myös tästä keskusteluketjusta.
Kiitos kaikille ja hyvää Juhannusta! Syksyllä tapaamme jälleen.Joo, näyttääpi siltä että täytynee lähteä täältä Austraaliasta tulemaan sinne Suomen perukoille. Lapiohommiksi taitaa mennä. Suomi on lähes tarkalleen Australian alapuolella, joten ei tässä kauan nokka tuhise kun lapioin itseni sinne. Viikon päästä tavataan.
- kylderi-07
kylteri kunkku kirjoitti:
IMASE PASKAA AALLON POPETTAJA. WITTU KUSIPÄÄ ÄPÄRÄ ET TIEDÄ MITÄÄN MISTÄÄN. TULEN AALTOON TÄISILLÄ PISTEILLÄ JA NÄYTÄN VIELÄ SULLE MISTÄ KANA KUSEE!
T. KYLTeri KuKKUnyt se pää umpeen, witun amatöörifuksi. teitä kyllä koulutetaan vielä syksyllä raskaasti, joten älä itke.
onnea kaikille sisään päässeille, syksyllä näkyillään! - kerropois
No mikä hauki on? EMMÄ TIIÄ! Vitun idiootti ei se määrä vaan se laatu. Ihan oikein että tommonen ääliö jää kauppaoppilaitoksen ulkopuolelle.Mikä se hauki on??? Kerro ny! Tai tää vaivaa mua loppuelämän ajan!!!
- lahdest
kerropois kirjoitti:
Mikä se hauki on??? Kerro ny! Tai tää vaivaa mua loppuelämän ajan!!!
mistä noi alustavat pisteet oikein näkee? mikä rakennus se on siellä? kertokaa osote
- humanisti26vee
lahdest kirjoitti:
mistä noi alustavat pisteet oikein näkee? mikä rakennus se on siellä? kertokaa osote
Täsä sulle linkki http://biz.aalto.fi/fi/about/contact/
- potkulautamies
downunder17 kirjoitti:
Joo, näyttääpi siltä että täytynee lähteä täältä Austraaliasta tulemaan sinne Suomen perukoille. Lapiohommiksi taitaa mennä. Suomi on lähes tarkalleen Australian alapuolella, joten ei tässä kauan nokka tuhise kun lapioin itseni sinne. Viikon päästä tavataan.
Onnee vaan sulle niissä lapiohommissa. Oikea lapiomiehen taivas. Meikäläinempä asuu lähistöllä espoossa. Nappaan potkulaudan ja lähden potkimaan kohti töölöä.
- Kihokylteri
humanisti26vee kirjoitti:
Täsä sulle linkki http://biz.aalto.fi/fi/about/contact/
Aika odotetunlainen nousu alustavissa pisteissä, ei mikään yllätys. Taitanevat myös muiden yliopistojen pisterajat nousta jonkin verran. Ihan sama mulle, koska opiskelen jo Aallossa. Mun puolesta kiintiöitä pitäis rajusti pienentää, jotta kuka tahansa ei pääsisi kauppatieteitä opiskelemaan
- nimimerkki221
Kihokylteri kirjoitti:
Aika odotetunlainen nousu alustavissa pisteissä, ei mikään yllätys. Taitanevat myös muiden yliopistojen pisterajat nousta jonkin verran. Ihan sama mulle, koska opiskelen jo Aallossa. Mun puolesta kiintiöitä pitäis rajusti pienentää, jotta kuka tahansa ei pääsisi kauppatieteitä opiskelemaan
W000000000000000000000000000000t! IHANAA pääsen sisään noilla pisterajoilla!
- firekid
nimimerkki221 kirjoitti:
W000000000000000000000000000000t! IHANAA pääsen sisään noilla pisterajoilla!
gratz, mulla tais käydä päin vastoin. No ens vuonna sitten uudestaan :/
- Leoko Mies
firekid kirjoitti:
gratz, mulla tais käydä päin vastoin. No ens vuonna sitten uudestaan :/
Leokon käyttö ehdottomasti kielletty.
- Tom Erikson
Kihokylteri kirjoitti:
Lesoile vaan, pelle. Itse opiskelen Harvardissa MBA-ohjelmassa, jonne sinunlaisesi ei pääsisi koskaan.
- Tom Erikson
Kihokylteri kirjoitti:
Lesoile vaan, pelle. Itse opiskelen Harvardissa MBA-ohjelmassa, jonne sinunlaisesi ei pääsisi koskaan.
- 11+4
No mikä hauki on? EMMÄ TIIÄ! Vitun idiootti ei se määrä vaan se laatu. Ihan oikein että tommonen ääliö jää kauppaoppilaitoksen ulkopuolelle.Kauppaoppilaitos.. Hjuhhuh. Se on kauppaKORKEAKOULU eikä mikään amiskauppis.
- jurrijokke
jahas vai et sellaset pisteet.. ite polkasin äsken aallolle kattoo sen tiedotteen, aluks luulin tätä pelkäks vitsiks. nyt kyl viimestää juhannus pilalla :(
- runosmäen runoilija
Onks turun alustavat pisteet myös julkastu?
- kiitäjä-jack89
ite lähin ajelemaa kohti helsinkii täältä mökiltä kuusamosta ja kaikki sujui hyvin kunnes yhtäkkiä rysähti jonka jälkeen seuraava muistikuva on se kun heräsin täältä töölön sairaalasta... no töölöön päästiin joka tapauksessa - mutta niitä tuloksii en oo vielä nähnyt :(
tää on just tätä mun tuurii, tais olla vielä vähän liikaa promilleja... - oczjn
Turussa Varmaan 29.5 raja. Veikkaus.
- turunpoika20
Turussa raja varmasti nousee koska myös Aallossa on noussut.
- ANAL YYTIKKO
Voi hyvät hyttyset! Ei toisen yliopiston rajan nousu vaikuta toisen yliopiston rajoihin. Luulisi nyt tuon verran ymmärtävän. No tästähän sen näkee että minkälaista porukkaa kauppakorkeaan pääsee ;) .
- ojsnj ns
ANAL YYTIKKO kirjoitti:
Voi hyvät hyttyset! Ei toisen yliopiston rajan nousu vaikuta toisen yliopiston rajoihin. Luulisi nyt tuon verran ymmärtävän. No tästähän sen näkee että minkälaista porukkaa kauppakorkeaan pääsee ;) .
Rouva anal yytikko: Kuten voit nähdä valintatilastoista, on eri koulujen pisterajoilla selkeä korrelaatio. Tampereen ja Aallon ero on noin 3 ja Turun ja tampereen 0.5-1 pistettä. Turun alapuolella ovatkin sitten Pori ja LUT noin 3 pistettä alempana, ja niiden alapuolella heti Vaasa noin pisteen päässä. Oulu on yleensä taas pisteen verran Vaasaa alempana, ja Joensuu, sekä Kuopio ovatvielä Ouluakin hiukan alempana.
- ojmvojxmvf
älkää edes haaveilko Opiskelupaikasta 62. leveyspiirin eteläpuolella, jos koepisteenne ovat alle 26.
- kylteriaallosta
luonnollisesti pisteet nousee myös muualla Aaltoa seuraillen.
- ratsumies19
Huh! Pakko lähteä ratsain kohti Helsinkiä ja alustavia pisteitä. Hyppään hevoseni selkään täällä Kirkkonummella ja saavun Helsinkiin aamun sarastaessa!
- wertyplip
Oi ihana ratsumies, ohjastathan minut syksyllä Aallossa
terv. Aallon pimu
- GF kiddo
Juhannus pilalla, koska kävin kattomassa tulokset, toivo sisäänpääsystä menetetty.
- vapaakylteri
VAPAAN KANSAN LAHJA VAPAALLE TIETEELLE
- L4K1M13$
Olen palkannut Suomen parhaimmat asianajajat, Heikki Lampelan ja Aarno Arvelan, mahdollistamaan sisäänpääsyni Aalto yliopiston kauppakorkeakouluun.
Palkkioihin kuluu n. 200 000€, mutta raha ei ole ongelma.
- Leoko Mies
Leokon tankoa ei saa käyttää pukkivedossa.
Mistä tietää, että tanko on Leoko? No siinä lukee Leoko!
(Leokon tanko on 5x kalliimpi kuin muut tangot.) - apostolitarjoaa
Joo nyt juhannuksen jälkeen APOSTOLI tarjoaa minulle kyydin täältä Oulusta. Ens viikol nähdään!
- Aallon oikea professori
Hyvät hakijat,
Älkää missään tapauksessa menkö tämän "professorin" huijausyrityksiin. Tämän vuoden alustavat pisterajat eivät ole nähtävillä koulun ovessa!
Sen sijaan päätimme opettajakunnan kesken viedä tämän vuoden alustavat pisterajat Ähtärin eläinpuistoon, karhuaitaukseen. Samassa yhteydessä pidetään myös listaa opiskelupaikan vastaanottajista. Tämä saattaa tuntua oudolta, mutta tämän vuoden suuresta hakijamäärästä on jotenkin selvitettävä aidosti motivoituneet hakijat.
Hyvää kesää kaikille!
Terveisin Aalloon professori- LEOKO UKKO
Leoko on ehdoton, muuta en käytäkkään.
Leoko tuo teräksinen ihme suoraan Pohjolan perukoilta.
Oi Leoko, toit valon kellarisaliimme.
Leoko, olet parhaista parhain! - vitun trolli
Vittu trolli pidä pääs kiinni. Äsken soitin Aaltoon ja ilmoittivat että alustavat pisteen on julkaistu viime viikolla.
- leokoleoko
Wittu turpa kiinni LEOKO UKKO. ETKÖ TAJUU ETTÄ LEOKO ON 5x kalliimpi kuin kiinalaiset. ÄLÄ KÄYTÄ SITÄ TAI JÄSENYYTESI KATKAISTAAN.
- näin se vaan on
Käväsin äsken Töölössä tsiigaa alustavat pisteet sieltä päärakennuksen ovesta. Oli siihen joku nimilistakin tyrkätty, jossa lueteltiin ne jotka ovat tällä hetkellä sisään pääsemässä.
- harmistunut1
Älkää kiusatko :(
- kERTOKA
PALJONKO AALLOSSA OPISKELU MAKSAA?
- omallavastuulla
Se ei ole helppohomma päästä lahjomalla sisään. Lahjonta on suositeltavaa vain omalla vastuulla. En aio sekaantua siihen milläänlailla.
- tiedännämä
Viisinumeroisista summista puhutaan per vuosi. Suosittelen ottamaan (nimettömänä) yhteyttä kansliaan ja kysymään varovasti käyttämällä koodisanaa "sparraus"
- Владимир Путин
Любые обвинения в адрес России по делу Сноудена - это бред и чушь
- houdjd
Kai ihmiset tajuaa ettö koko threadi on trollaamisen multihuipentuma?:D
- hänmies1
Huono trolli, jos proffa kirjoittaa yliopiston nimen väärin. Se on Aalto-yliopisto, viivan kanssa! Better luck next time :)))
- hänmies1
hänmies1 kirjoitti:
Huono trolli, jos proffa kirjoittaa yliopiston nimen väärin. Se on Aalto-yliopisto, viivan kanssa! Better luck next time :)))
No tekevälle sattuu. Eivät prifdatkaan kiireesså kaikkea oikein tee. Linkki toimi äsken ja pisteet tidellakin olivat nuo Proffan mainitsemat. Onnea kaikille sisäänpäässeille.
- houdjd
Oho. Ei ollutkaan trolli. Pisteet todellakin ovat oikeasti julkaistu! Enpä olisi uskonut mutta totta se on!
- jansajon
LOL
- 50/50
Siis puolet sanoo trolliksi ja puolet todeksi....mitä tässä pitäisi uskoa
- 50/50
50/50 kirjoitti:
Siis puolet sanoo trolliksi ja puolet todeksi....mitä tässä pitäisi uskoa
Niiin ja siitä prosessijohtamiskysynyksestä vielä (alkujärkytyksen jälkeenkin olen yhä sitä mieltä että jos joku olennAinen sana jätetään pois, väite on väärin. Näinhän tarkkaa se on muissakin kysymyksissä), että löytääkö/muistaako kukaan sitä kohtaa kirjassa, missä puhutaan ydinprosessien näkymättömyydestä asiakkaalle? Haluaisin itselleni kunnon argumentit kun haen oikeutta :D
- ojvxvj
50/50 kirjoitti:
Niiin ja siitä prosessijohtamiskysynyksestä vielä (alkujärkytyksen jälkeenkin olen yhä sitä mieltä että jos joku olennAinen sana jätetään pois, väite on väärin. Näinhän tarkkaa se on muissakin kysymyksissä), että löytääkö/muistaako kukaan sitä kohtaa kirjassa, missä puhutaan ydinprosessien näkymättömyydestä asiakkaalle? Haluaisin itselleni kunnon argumentit kun haen oikeutta :D
Älä huoli, tein itsekin ainoan virheeni kokeessa juuri prosessijohtamisessa.
Pisteeni ovat 26 2 Turkkuseen. Siinä ja siinä. - 50/50
ojvxvj kirjoitti:
Älä huoli, tein itsekin ainoan virheeni kokeessa juuri prosessijohtamisessa.
Pisteeni ovat 26 2 Turkkuseen. Siinä ja siinä.Sama juttu, roikun siinä rajalla(Turkuun minäkin) ja hyväksyn kyllä virheeni, mutta tuota pidän kyllä kokeen laatikoiden virheenä...inhottaa kun muistaa lauseen ulkoa kirjasta ja silti tulee epäselvyyksiä. Jos joku ystävällinen sielu auttaisi minua sen näkymättömyys-kohdan kanssa, olisin hyvin kiitollinen:)
- 50/50
50/50 kirjoitti:
Sama juttu, roikun siinä rajalla(Turkuun minäkin) ja hyväksyn kyllä virheeni, mutta tuota pidän kyllä kokeen laatikoiden virheenä...inhottaa kun muistaa lauseen ulkoa kirjasta ja silti tulee epäselvyyksiä. Jos joku ystävällinen sielu auttaisi minua sen näkymättömyys-kohdan kanssa, olisin hyvin kiitollinen:)
Siis laatijoiden tarkoitan, kiitos autocorrect :D
- vsv
SE ON TOTTA, menkää vaikka itse katsomaan Aallon pääovelta.
- aallon rehtori
Ei kai kukaa oikeesti lähteny stadii kattoomaa :DDDDDDDDDDDDD
- hänmies1
Eniten säälittää virkailija-parat, jotka joutuu vastailemaan kokelaiden tiedusteluihin "alustavista pisterajoista". Ehkä Aallossa laittavat IT-jampat selvittämään trollin henkilöllisyyden, ja sitten alkaa läski tummumaan :D
- hänmies1
hänmies1 kirjoitti:
Eniten säälittää virkailija-parat, jotka joutuu vastailemaan kokelaiden tiedusteluihin "alustavista pisterajoista". Ehkä Aallossa laittavat IT-jampat selvittämään trollin henkilöllisyyden, ja sitten alkaa läski tummumaan :D
Soittelin tänään Aaltoon ja selvisi, että alustavat pisterajat on julkaistu. Vedän siis yllä olevat sanani takaisin.
- hänmies1
hänmies1 kirjoitti:
Soittelin tänään Aaltoon ja selvisi, että alustavat pisterajat on julkaistu. Vedän siis yllä olevat sanani takaisin.
Enkä vedä :D
- syksyllä KTM!
haha paras trolli ikinä! menin itekin eka lankaan ku lähin kattelemaan huvikseen keskustelua ja tsiigaamaan pisteitä :DDD
- uijumalauta
EI VITTU! Pääsin sisään! ALUSTAVAT ON OVESSA!
- Aallon professori
Hyvät hakijat,
Olemme nyt tehneet toisen tarkistuksen kokeista. Korjaamme edellistä arviotamme seuraavasti:
Yhteispisteet: 63,25p
Valintakoepisteet: 33,5p
Päivitetyt listat ja perusteet näkyvät edelleen osoitteessa: http://econ.aalto.fi/fi/for/prospective/results2013/
sekä Töölön kampuksen ovessa. Lisätietoa omista valinnoista saa myös soittamalla puhelinneuvontaan numeroon: 050 366 7358.
On syytä muistaa, että rajat voivat edelleen laskea tai nousea, tosin tämä on erittäin epätodennäköistä.
Ystävällisin terveisin,
Aallon professori- Aallon rehtori
Kiitos Aallon professori, että pidä hakijat ajan tasalla.
Aalto-yliopiston hakijoille, opiskelijoille ja henkilökunnalle tiedoksi, että kustannussyistä ajamme yliopiston omat nettisivut alas. Jatkossa Aalto-yliopisto tulee käyttämään Suomi24:n foorumia virallisena tiedotuskanavana, ja tiedotusvastaavaksi on nimitetty em. Aallon professori.
Terveisin,
Aallon rehtori
- epäonnistunut
No nyt mä en ainakaa pääse Aaltoon : (
Kiitti kauheesti kun pilasitte mun kesän! - Aallon prof.
Arvon hakijat,
Emme Aallossa järjestä kauppatieteiden opetusta laisinkaan lukuvuonna 2013-2014. Ensijaiseksi hakukohteeksi Aalto yliopiston laittaneiden toinen hakukohde siirtyy ensimmäiseksi kohteeksi.
Ystävällisin terveisin
Aallon prof.- Hakija 2013
No mitä pelleilyä tää nyt on. Nyt kyllä rupee oikeasti menee maku Aallon proffan kirjoituksille.
- Aallon prof.
Hakija 2013 kirjoitti:
No mitä pelleilyä tää nyt on. Nyt kyllä rupee oikeasti menee maku Aallon proffan kirjoituksille.
Arvon hakijat,
Hallituksen päätöksellä 6 § 2013-07-01 kauppatieteet ja humanistiset tieteet yhdistetään vuoden 2014 alusta lukien. Lisätietoja fuusiosta antaa ensisijaisesti eläinlääketieteen lisensiaatti Joonas Mäyrä, puh. 4731 253. Mäyrän kahvi- ja ruokataukojen aikana puhelimeen vastaa talonmies Rummukainen.
Ystävällisin terveisin
Aallon prof.
- hkkk1
Noni tän ketjun voisi sitten poistaa pikkuhiljaa. Vittu lopettakaa jo, isot ihmiset.
- czj
Seuraavaksi varmaan ilmoitetaan, että Aalto siirtyy Etelänavalle....
- TALOUSTIETEILIJÄ
TALOUSTIETEILIJÄ OLEN MINÄ!
- kamulainen1
Hei kamut, Aallon proffan pisteet pitää paikkansa!
- aapiuva!
Kterokoaan mulle nek lopullisekt tulokest!??????
- Uu mama
Tuolta viralliset pisterajat kaikkiin kouluihin hakijamäärät
http://www.kauppatieteet.fi/valintatulokset/tulokset - noperkeleensvuonsit
Voisko joku selittää mulle PORIN RAJA 27???? WHAT
- PERSELÄINEN
PORI ON PERSEREIKÄ!
- kakkalaine
Jumalauta loppupisteet on julkastu! Tuli kaka housuu!!!!!!!!!!!!1111111111
- oho1202
oNko ne jo julkaistu??
- alibabula
Nii onks ne julkastu vai?
- nytriittää
HAISTA WITTU ALIBAMBULA! PAINU WITTUUN!
- alibabula
Nyt oli kyllä tosi asiaton viesti
T. Alibabula
- bambulavittuun
Vittu vitun bambulat!!!!!!!
- perssilmä12
Ai helvetti kun mun perssilmään sattuu!
- jokojokojoko1
joko ne on muka julkastu?? ei jaksa ennää oootttaaaaa!! ARGHH tullee hulluksi kohta!!
- perseläine
wittu mun perssilmä on kipee. tullu luettua liikaa pohjolan poikaa!
- mikostu
milo tulo pistet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829