Ruman elämä

ruma nainen

Se ei ole oma vikani vaan vanhempieni tämä mun rumuus. Isä oli komea ja miehekäs tumma hurmuri juuri sellainen joita moni suomalainen mieskin kadehtii joka vie kaikki kauniit naiset eli ts. täydellinen ytm. Tosin jokin meni pieleen kun meni tekemään lapsen ruman äitini kanssa, äidiltä nämä rumat ominaisuudet enimmäkseen olenkin perinyt sekä tietenkin komean isäni maskuliiniset ominaisuudet.

Mun vikahan se ei missään tapauksessa ole vaan vanhempieni ja luontoäidin kun ei onnistunut kohdallani. Olen pelkkä vitsi ja vieläpä huono sellainen ihan pelkästään ulkonäköni vuoksi. Kaikki maapallon ihmiset saa olla onnellisia kun ne varsinkin naiset on ainakin normaalin näköisiä ja jos taas on jokin vamma niin sekin ymmärretään paremmin ja ilman sitä vammaa ne olisi normaalin näköisiä ja monet myös jopa kauniita, mutta mulla ei ole mitään vammaa vaan olen muuten vaan syntymäruma.

Olen siis maapallon RUMIN koska mulla ei ole mitään vammaa joka aiheuttaisi ulkonäkööni muutosta, olen vain pelkästään vanhempieni huonoimpien ominaisuuksien summa ja äitini rumuus on todella erottuvaa koska se periytyi mun lisäksi myös siskopuolelleni, vaikka meillä on eri isät. Sitten vielä äitini rumien ominaisuuksien lisäksi se kaikki suuriluisuus ja miehen maskuliinisuus periytyi suoraan isältäni muhun tyttölapseen. Isällähän se maskuliinisuus ja miehekkyys on vain suotavaa, mutta ei tytöllä, eri asia jos olisin syntynyt pojaksi, ehkä se musta pitikin tulla, mutta jokin meni pieleen äitini epänormaalissa kohdussa.

Mua sitten syyllistetään ulkonäöstäni aivan kuin olisin siihen jotenkin itse voinut vaikuttaa, mutta ihmisillä unohtuu etten mä siihen voinut vaikuttaa mitenkään.

31

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljkgljkgjhg

      Elämä on pinnallista. Aina toistetaan miten sisäinen kauneus on tärkeintä, mutta pah. Joka tuon sanoo, on aina joko kaunis, ystävällisen näköinen, tai vähintäänkin keskiverto ulkonäöltään.

      Ei tarvitse olla edes ruma. Riittää että kasvot ovat sellaiset, että niistä saa vaikutelman että on ylpeä, vihainen tai muuta vastaavaa vähemmän puoleensa vetävää. Ei auta, vaikka olisi sisältä maailman kaunein ihminen, silti jäät ulkopuolelle.

      Ja - kuten aloittaja sanoit - sitten vielä syyllistetään, että "miksi olet tuollainen?" Se on naama! Naama, hyvät ihmiset! Ei mikään, jonka voisi vaihtaa. Ainakaan vielä.

    • Keissa

      Ei emme kaikki olla kauniita, ainakaan yleisten kauneusihanteiden mukaan, mutta meillä rumilla ja taviksillakin on ihan sama oikeus elää.
      Jos isäsi oli komea ja äitisi sitten maankaato ruma, niin eipä asia isääsi mitenkään vaivannut. Ja äitisi on saanut siskon toisenkin miehen kanssa ja se on osoitus että joku toinenkaan ei ole kompastunut rumuuteen.
      Niin lähellä on sinulla todiste, että ei ihmisen ulkonäkö kaikkea ratkaise.
      Oletan että asia taitaa olla sinun hekilökohtainen käsityss ja et välttämättä ole niin toivottoman ruma.
      Vielä kysymys, huomautetaanko sinulle "rumuudestasi"?

      • ruma nainen

        Vaikka äitini oli melko ruma niin nuo miehet olivat äitini kanssa vain hetken eli isäni alkoi pettää äitiäni kauniin naisen kanssa melkein heti naimisiin menon jälkeen ja siskoni alku oli on vain yhden illan suhteesta tulos.

        Mä en ole NORMAALIN näköinen lainkaan vaan täysin epänormaali ja mikä hulluinta niin mä en edes ole syntynyt lääketieteellisesti epämuodostuneeksi tai vammautunut mitenkän vaan mä oon pelkästään vaan muuten vain RUMA. Kyllä mulle on huomauteltu tästä ulkonäöstäni ihan lapsesta asti ja aina kun menen ihmisten ilmoille kyllä niitä järkyn pitkiä ja kiusallisia tuijotuksia saa ihan kaikenikäisiltä ja painoisilta ja kansallisuuksilta.

        Ensinnäkin mä olen todella MASKULIINISEN ja MIEHEKKÄÄN näköinen ja mun kasvot on järkyn pitkät sekä leveät samanaikaisesti ja mun leukapiirteet on aivan sairaaloisen suuret ja maskuliiniset eli ei kellään miehelläkään ole tällaisia leukoja ei varsinkaan suomessa.

        Mun siskopuolella on yhtä suuret ja maskuliiniset kasvot, mutta hän oli naimisissa aikoinaan ja on lapsiakin, tosin niille tuli ero ja epäilen syyksi juuri siskoni liiallista maskuliinista ulkomuotoa.

        Ei näin ruma saisi olla edes olemassa ja sen tekee erittäin selväksi jokainen ihminen jo pelkällä tujotuksellaan ja onhan mua kohdeltukin läpi elämäni sen mukaisestikin.

        Ja nyt viime vuosina on tää ulkonäkökeskeisyys vain korostunut ihmisillä ja mua kohtaan tuijotukset lisääntyneet ja se todella suuri hämmästely suu auki kaiken ikäisiltä ja painoisilta ihmisiltä on tosi hirveätä koska mähän en ole NORMAALI TAVISKAAN van mä olen maanpäällinen hirviö ja kummajainen.


    • Hoiik

      Laita kuva! :D

      No eivaa! Mutta siis, hiusten hyvällä leikkauksella, salilla/erilaisissa jumpissa käymisellä- ja itselleen sopivilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan! Jos tykkää meikata, niin opettelee semmosen meikin, joka piilottaa "ne rumuudet", mutta silti et muutu täysin erinäköseksi.

      Tulee vähän sellanen fiilis, että sulle on puhjennu joku hemmetin neuroosi tosta sun ulkonäöstä! En usko, että ihan jokanen ihminen oikeasti sua tuijottaa. Sä vaan luulet niin omassa itsekeskeisyydessäsi ja neuroosin kourissas. Oikeesti ihmiset kattoo aika montaa ihmistä ohimennen, kun ne kävelee kaupungilla. Tuskin kukaan aattelee mitään sen kummempaa nähdessään sut. Ja mitä ihmisten ilmeisiin tulee, niin ihminen voi tietämättään näyttää "vittuuntuneelta", vaikka saattaisi vaan miettiä jotain tosi syvällistä :D Mistä sä muuten tiedät ettei sun seläntakana oo oikeesti vielä kamalempi ilmestys? Jota ihmiset jää tuijottamaan? Tai joku muu mielenkiintonen juttu... Kaikki maailman asiat ei liity juuri sinuun...

      • kjgjkhg

        "hiusten hyvällä leikkauksella, salilla/erilaisissa jumpissa käymisellä- ja itselleen sopivilla vaatteilla saa ihmeitä aikaan!"

        Täällä porukka vastailee, vaikka ei ole ilmeisesti edes lukenut aloittajan viestejä. Hän kertoo kasvonpiirteistä ja maskuliinisesta leuasta. Kuvitteleeko joku tosiaan, että kasvonpiirteitä saa muutettua meikillä? Voi hyvä ihme...


      • lopettakaa.

        Kyllä ihmiset tuijottavat rumia todella törkeästi. Rumien kokemukset ovat tosia, älkää kiistäkö niitä. Älkää kiusatko rumuuden takia, niin ei saa tehdä. Ketään ei saa jättää ulkopuoliseksi. Kukan ei jää ulkopuoliseksi jos ette jätä heitä. Menkää itseenne kiusaajat ja käyttäytykää hyvin myös rumia kohtaan.


    • ghjklfvghjkiop

      Minullekkin tuli olo, että et ole oikeasti niin ruma. Mutta tajuan hyvin, että on todella epäoikeudenmukainen tämä maailma. Jos on rahaa on mahdollista käydä kauneusleikkauksessa.

    • juu u

      Kauneus tulee ihmisen sisältä. Varmaan kaikki kuullu/huomannu miten muutaman oluen jälkeen ihminen muuttuu paremman näköseks. Humalassa unohtuu ne omaan ulkonäköön liittyvät asenteet, jolloin aito minuus pääsee enempi esiin. En nyt suosittele kenellekkään jatkuvaa dokaamista, vaan yritän sanoa sitä että ihan oikeasti jokainen ihminen on kaunis, kun on aidosti oma itsensä!

      Pitäis vaan osata sivuuttaa maailman asettamat kauneusihanteet, helppo juttu. :D

      • hyhyhyyy

        Ei pidä paikkaansa. Olen nähnyt oikeasti rumia ihmisiä, eivätkä ole edes kolmeakymmentä iältään. En panis 0/5.


    • en ole tavallinen

      Et voi olla ruma, ei semmoista olekkaan. Ihmiset ovat kaikki erilaisia. Geeniperimä ei ole niin yksiselitteinen.

    • oon iha vitun ruma. en viiti ees kattoo peilii vaik kehotettiinki kattoo peilii..

    • ei ole

      olemassa -ruma nainen- vain luonne..

      • isän tyttö

        mä oon mikä oon, kun mä meen johonkin, minusta tuntuu, että olen pitkä, hoikka, nätti.


    • lovegame2

      sama juttu. en sanoisi äitiäni rumaksi, mutta perin häneltä nämä levät kasvot ja leveän lantion, sekä lyhyyden ja paksut reidet ja muutenkin päärynävartalon. olen muutenkin ruma. näytän tyhmältä. kun nauran suu auki näytän ihan monsterilta. minulle on geeneissä tullut pienet rinnat. kukaan mies ei halua olla kanssani.
      tosin enpä minä syytä heitä. kuka nyt tämmöisen rumiluksen haluaisi.
      kadehdin niitä jotka ovat pitkiä, hoikkia ja kauniita. kumpa itsekin olisin saanut olla sellainen. jos olisi mahdollista kuolla ja syntyä uudelleen kauniina, tappaisin itseni nyt heti... aina kun kuljen kauniimman ystäväni kanssa, pojat katsovat häntä mutteivat minua. mutta en minä voi ulkonäölleni mitään.
      en minä pyytänyt saada olla tällainen rumilus. minä halusin vain olla kaunis. ihan sama vaikka olisinkin yhtä lyhyt kuin nyt, jos vain olisin kaunis, sekin riittäisi..

      • encephalon

        lovegame2

        Ystävä et ole ruma sellaista ei ole olemassakaan Se on pahojen ihmisten

        Inhoittava keksintö

        Enemmän kuin 11 vuottani meni päin helwettiä ns kauniin kanssa

        Koko kirottu talo piti olla peilejä täynnä....pyöri ja keinui joka ainoan

        edessä...Flirttaili joka ainoan vastaantulevan kannssa....................

        Olisin varmaan ikionnellinen jos olisin saanut olla kanssasi..

        ne ns "kauniit" saavat kymät väreet pitkin selkääni...

        Olisin ylpeä jos saisin kulkea rinnallasi....

        ON kuule olemassa sisäinen kauneus joka SINULLA on....:)

        Saanko kirjoittaa sinulle PM ?

        Muuten kyllä minullekin voi kirjoittaa..annan sen jos ei sinulle


      • xxxgggg

        Päärynävartalo on naisellinen.


      • Joopajoototuustoine

        Mä olen lähes kaikki mitä sanoit paitsi lyhyt ja työskentelen mallina ja mulla on maailman komein poikaystävä omasta mielestäni että eipä ole noista asiosta kysymys kauneudessa.


    • ei ole

      rumia ihmisiä, on ruma sielu.kaunis turpa. hi

      • Isin pikkutyttö

        Itselläni taas on todella leveät hartiat. En voi kaikkia vaatteita käyttää mistä tykkään, kun näytän ne päällä ihan tyymältä. Äidiltä taas perin lyhyehköt jalat ja pitkän ylävartalon. Kummatkin vanhemmat "läskejä" ja minäkin painodeksin mukaan ylipainoinen.


    • 28x...

      Suonette anteeksi arvon naiset että puutun keskusteluunne näin miehenä.
      Naisilla on kovat paineet ulkonäöstään. Onhan se ymmärrettävääkin. Mutta näin vanhempana miehenä olen alkanut todellakin ymmärtää ettei sillä ulkomuodolla ole niin väliä. Nuorempana olin kova naistenmies. Menoa riitti, avioliittoja 2 ja harha- askelia paljon. Pyrin aina viemään kauneimmat. Nyt on toisin.
      Ikää kun tulee kaikille niin kauneus tasoittuu, uskokaa pois. Sen jälkeen katsotaan ihmistä ja Hänen sisintään.
      En ole koskaan ollut ns. hyvä ihminen, varallisuuttakin oli mutta ei tunteita.
      Iän mukana on kaikki nyt toisinpäin.
      Nimim. Ruma nainen kirjoitelmat ovat surullista luettavaa ei elämä näin voi olla.
      Myös nimim. lovegame 2 ja Isin pikkutytön jutut olivat murheellisia.
      Olisi helppoa antaa viisaita vastauksia mutta niitä ei ole. Sympatiaa kyllä.
      Uskokaa pois; vuodet tasoittavat ihmiset ja ulkonäköpaineet jäävät kauas taakse.
      Kirjoittelen paljon matkailupalstoille, mm Thai- Pattaya yms. Tervetuloa viettämään raikulipoikien riehakasta näppismatkustelua!

    • mummon poika

      Ettei vaan olisi provo mielessä kirjoitettu aloitus ja osa näistä vastauksista.kaikki saman kirjoittajan pilailua.ei kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen menisi tuollaista tekstiä kirjoittamaan itsestänsä tai oman perheen jäsenistä.ja vielä tänne julkiselle palstalle.en minä ainakaan.vahva epäilys provo ketjusta.

    • ei lapsia!

      Nyt heräsi uteliasuus : ap, kerroit, että rumalla siskollasi on lapsiakin. Ovatko hekin rumia?
      Mietinpä vain, kun syyllistät äitiäsi rumuudestasi,niin samalla syyllistät hänet siitä, että on synnyttänyt sinut.
      Hyvin olet sisäistänyt sen, että olet ruma ja ymmärtänyt sen, ettei siitä pääse mihinkään. Oletan, että tiedät myös sen, että jos hyvä tuuri käy ja saat miehen, sinun ei kannata lapsia tehdä ,jos rumuus on noin periytyvää ja noin henkisesti vammauttavaa. Jos kuitenkaan sisaresi lapset eivät ole rumia, on sinunkin mahdollista saada edes tavallisen näköisiä lapsia.Siksi kysyin sisaresi lapsista.

      Mielestäni on armeliasta olla tekemättä lapsia jos tietää varmasti, että rumuus periytyy.Vähän sama juttu kuin sekin, että jättää tekemättä jos on vakavia perinnöllisiä sairauksia, jotka voivat siirtyä lapseen.Lapsihan siitä kärsii.
      Eipä silti niin, että kaikkien pitäisi olla kauniita, tavallisuus riittää.

      Itse en ole ruma, mutten mikään kaunotarkaan. Halusin lapsia, mutta vain kauniin miehen kanssa, jotta lapsistani tulisi nättejä. Ja tulihan niistä.
      Ruma voi elää ruman kanssa, mikäs sen parempaa, mutta kahden ruman ei tulisi tehdä lapsia.Lapsen tähden.

      • Tämä ei ole provoa.

        Ed. Laita tuo kirjoituksesi perhe palstalle neuvoksi kaikille rumille lapsettomille ihmisille. Tulet varmasti saamaan runsaasti mieltäsi lämmittäviä vastauksia. Nyt se on kokonaan väärällä palstalla. Muista vielä mainita useampaan kertaan : Tämä ei ole provoa.


      • ei lapsia!
        Tämä ei ole provoa. kirjoitti:

        Ed. Laita tuo kirjoituksesi perhe palstalle neuvoksi kaikille rumille lapsettomille ihmisille. Tulet varmasti saamaan runsaasti mieltäsi lämmittäviä vastauksia. Nyt se on kokonaan väärällä palstalla. Muista vielä mainita useampaan kertaan : Tämä ei ole provoa.

        Olen jo pariin kertaan laittanutkin vastaavan tekstin sinne liitteenä johonkin ketjuun. Riemullinen vastaanotto, suorastaan kuninkaallinen :D . Eikä provo.
        Ihmiset ovat vain niin puolustuskannalla ja kantapäillään heti, jos puhutaan asiaa. Tosiasiaa ei herkästi hyväksytä.


    • tuijottaja

      Paha olo tuli sun puolesta. Kokemusta on huonosta itsetunnosta, tosin itse olen aiheuttanut rumuuteni. Sen vain halusin minäkin kertoa, että ikä tuo helpotusta. Useimmille elämänkokemus osoittaa, että kauneutta on kaikenlaista ja sitä löytyy pienistäkin tilanne hetkistä. Valon taittuminen, silmien pilke, hymynkare, kaikilla omanlaisensa. Katsot peiliin ja näet itsesi rumana. Tarkoitus ei ole tunteitasi vähätellä, mutta kertoa, että ehkä et näe sitä kauneutta mitä olisi jos antaisit itsellesi luvan. Pirun ilkeitähän jotkut on, mutta luulen myös että liioittelet ihmisten katseita. Ihmiset katsovat kasvoihin paljon toisiaan, moni vielä niin, että kääntää heti pois katseensa kun kohde huomaa. Siitä tulee tunne, että se kyttäsi vain huonoja piirteitä. Itse olen yrittänyt tietoisesti tehdä toisin, heittänyt pienen hymyn päälle. Yllättävän vaikeaa, kokeilkaa. Se on aika voimakas vaisto katsoa poispäin vieraasta. Tosin jotkut selkeästi ärsyyntyvät:)

    • 7:4739)

      Ota ittestäs kuva ja laita ulkomaalaisille sivuille kommentoitavaksi.. Jos saisitkin kehuja! Ymmärään sinua, näet itsesi vain peilistä, muut näkevät kolmiulotteisena eli et näe itseäsi kokonaisuudessaan. . Mene jollekin stailaajalle ja kato mitä se saa aikaseen. Itse olen sitä mietä, että vain ne jotka ei ymmärrä elämästä mitään, ajattelevat vain pintaulkonäköä. Ne jotka ymmärtävät, näkevät kauneutta aivan jokaisessa ihmisessä, sinussakin! Jos olet aivan maasi myynyt pitkään, niin hakeudu kehitystyöhön ja mene auttamaan niitä, joilla on vakavia ongelmia hengissäpysymisessä, niin ehkä oma ulkonäkösi murhetiminen jää taka-alalle.. Tiä vaikka musta mies rakastuu sinuun koko pakettina. Halaukset!

    • better times

      Ihmisten typeryys on rajaton, koska ruma ihminen ei saa täällä edes plussaa. Miinuksia jaellaan rumuuden takia.

      Mutta arvaapa mitä. Ala hymyillä joka päivä, meikkaa, tee itsestäsi itsesi näköinen ja korosta sisäistä kauneuttasi. Ei sisäistä kauneutta turhaan hehkuteta. Kun teet näin, olet kohta kauniinpi kuin kukaan muu. Jopa "rumat" ominaisuutesi näyttävät silloin kauniilta. Ympärilläsi alkaa pörräämään nuoria miehiä, jotka haluavat sinut itselleen. Sinä teet valinnan etkä he. Olet loistava ja se valo välittyy kaikkialle ympärillesi. Varmaan olet myös älykäs ja luova. Hyödynnä ne ominaisuudet ja voit tehdä elämästäsi todella hienoa!

      Terv: Mies 25 v

    • rumaonkaunista

      Pikku huomautus väliin. Rumilla naisilla on aivan mahtava pillu. En tiedä sitten kompensoiko se rumuutta mutta jos haluan hyvän panon, pokaan sieltä ruusutarhan rumemmasta päästä. Toinen pointti on se että heillä on jalat maassa, ellei sitten ole levällään minun allani.
      Pää pystyyn rumilukset teissä on potentiaalia. Lisäksi helpompi on kaunistautuminen rumasta kuin valmiiksi kauniista. Rispektii rumilukset, saatte minulta pisteet.

      • loogista

        Johtuu varmaan siitä kun rumia ei kukaan ole halunnu pannu niin se pillu on pysyny tiukkana kun on käyttämätön neitsyt.


      • outo ajatus
        loogista kirjoitti:

        Johtuu varmaan siitä kun rumia ei kukaan ole halunnu pannu niin se pillu on pysyny tiukkana kun on käyttämätön neitsyt.

        Naisen alapää voi löystyä synnytyksestä, mutta ei se seksistä löysty!! Mun mielestä ihan ihmeellinen ajatus. Itse olen 38 lapseton nainen ja alapää ihan yhtä tiukka kuin 20 vuotiaana.


    • Toivo.Lång.Inkeroinen

      Ap:lle.
      Rumuutesi on tietenkin vain ja oikeasti illuusio. Jos sinulla oli todella huippuammattilainen luovuuden herättäjä, se korjaisi olematonta itsetuntoasi.
      Kaikki tuo voima, jota olet käyttänyt itsesi mitätöimiseen kenties vuosikymmeniä voitaisiin kääntää positiiviseksi.

      Itseasiassa pelkkä itsensäkehittämismenetelmä tekisi tuon saman 10 vuodessa.
      Olen kylän rumin ja vastenmielisimpänä pidetty vanha äijänkäppänä, mutta saan hiljakseen uusia ystäviä k a i k i s t a ikäluokista.

      Tiedot ja vinkit sain netistä. Kurssit ja tarvikkeet maksoivat yhtensä parisen tuhatta euroa. Menetelmän nimi on Mikao Usuin Reiki-meditaatio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe