Auttakaa, Phuket, Pattaya...?

Sallis

Olemme suunnittelemassa lomamatkaa Thaimaahan.
Haeskelemme melko rauhaisaa (ei mitään kamalaa prostituutio) kohdetta.
Mitä hyviä ja huonoja puolia on Phuketissa ja Pattayassa? Mitä hyviä hotellivaihtoehtoja löytyy 4 hengelle? Esim 2 henkilöä 2 lisävuodetta. Kertokaa kokemuksia.

8

2965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Phuket

varmaan kannattaa jättää ajatuksista,mikäli prostituutio yököttää.Thaimaasta löytyy paikkoja, missä siitä ei ole haittaa (Cha Am, Samui ja Phuketissa Khao Lak).Phukettiin voitte varmasti mennä myös Katalle tai Karonille,joissa on mukavasti vilskettä ilman suurta haittaa iloittelijoista.Hotelli- ja matkavaihtoehdot tulevalle talvelle taitavat vaan olla jo vähissä.

• matkalainen

Phuketilla voin suositella Karonia, musta ainakin oli ihan rauhallisen ja mukavan oloinen paikka. Ja Karonin ranta on i-h-a-n-a. Tuttavalleni juttelin, että jos Pattayalle ensi kerralla niin hän sanoi, ettei Pattayan rantaa voi suuremmin kehua. Ja paikka sopii muutenkin kuulemma enemmän tuollaiseen sinkkupoikien matkailuun..

Varasimme siis taasen matkan Phuketin Karonille

• heissuli

yksi vaihtoehto olis huahin siellä thaimaas.me itse ollaan menos sinne tammi-helmikuun vaihtees.ekaa kerta sinne ja mielenkiinnolla odotan reissua.aikasemmin käytiin phuketissa, patongissa.

• Kalle

Tuolla asenteella kannattaa jäädä kotiin Suomeen, ollaan niin maailmanmatkaajia ja samalla kuvitellaan että sielläpä se elämä ulkomailla on samanlaista kuin kotosuomessa, PENSKAT KINUAA JA TUULIPUKU PÄ
      ÄLLÄ OLEVAT VANHEMMAT ANTAA PERIKSI! SITTEN JUODAAN 2 PAIKALLISTA JUOMAA JA MYÖHEMMIN KIUKUTELLAAN ETTÄ EI SE NIIN SANOTTU ENRICO TAI MIKÄ LIE OLIKAAN OSANNUT EDES SUOMEN KIELTÄ! SITTEN SIELLÄ
      OLI VIELÄ PROSTITUUTIOTA, VOI KAMALAA, HALUAN ETTÄ SE ON NIINKUIN KOTONA, PENSKOILLE SPAGETTIA, UKOLLE SUOMALAISTA OLUTTA JA MINULLE ITSELLE KAIKKI JOSTA VOI VALITTAA!!!!!!!!!!!!

• Nainen >40 v

Suunittelet siis matkaa Thaimaaseen? Varaudu kuumuuteen, jota ei meillä ole ikinä. Päivällä pystyy tuskin kaduilla kävelemään, koska ne polttavat jalkoja. Itse olin Pattayalla ja kokemus oli niin shokeeraava, että sinne en toiste mene. Suosittelisin todella jotakin muuta kohdetta, joka ei ole niin prostituoiduilla täytetty kuin Pattaya! Suunnittelen itsekin matkaa kauas ja jos se on Thaimaa, niin Phuket, Krabi tmv. Tyhjät matkalaukut ja Visa mukaan ja hyvää matkaa:) Ja huijareita löytyy sieltäkin:(

• 3x Thaimaa

Hei,

Thaimaa on kokemusteni perusteella yksi parhaista lomamatkakohteista. Sieltä löytyy kohteita sekä rauhalliseen lomailuun että railakkaampaan menoon. Rauhallisemmalla lomalla Phuketissa kohteina voisi olla Kata, Khao Lak, Karon tai Kamala (ehkä Krabi). Hua Hin on ok jos on sopiva rantahotelli, mutta Phuket on mielestäni mukavampi. Jos todellista rauhaa hakee niin pienet saaret (Koh Tao, Phi Phi, Similan...) ovat parhaita. Niissä ei ole Phuket townista löytyviä shoppailumahdollisuuksia ;). Käy tutustumassa seuraavaan nettisivuun:

http://www.pallontallaajat.net/interrail/keskustelu/viewforum.php?f=9
      jos linkki ei toimi niin www.pallontallaajat.net sieltä keskutelut ja aasia. Uskon että kun esität selkeän kysymyksen siellä missä kerrot tarkasti mitä reissulta haet, saat hyviä ehdotuksia.

Pattaya ja Phuketin Paton ovat käsittääkseni liian punalamppuisia makuusi, joten jätä ne pois listalta.

Hyvää matkaa

ps. Kolmenviikon reissu edessä Thaimaaseen ;)

• 3x Thaimaa

Unohtui että mikäli saat jostain käsiisi Lonely planet Thaimaa, niin siitä löytyy paljon juttua kohdemaista. Luulen että kirjastoista löytyy, mutta jos internetistä tilaaminen on tuttua niin onnistuu heidän kotisivuilta. Kyseinen opus on reppumatkaajien raamattu ja tehty heidän kokemusten perusteella. Lisäksi siitä löytyy paljon yleistieto kohdemaasta, tavoista ja historiasta ja kaikesta mitä riessussa tarvitaan. Uskon että saat huomattavasti enemmän matkasta irti jos jaksat etsiä käsiisi kyseisen teoksen. En tiedä löytyykö sitä suomenkielisenä, mutta kieli on selkeää ja ainakin karttoja osaa lukea...

• @@@

ensiksi haluan sanoa monta kertaa pattayalla käyneenä, että prostituutio siellä ei näy yhtään sen enempää kuin Helsingin yökerhoissa. Jos ei sitten ala kiikareiden kanssa seuraamaan menoa.

Perheellekkin pattaya on loistava paikka, itse ainakin ihastuin siihen jo yhdeksän vanhana. Ranta ei ole niin upea mitä Phuketissa, mutta lähistöllä on upeita saaria. Tekemistä on enemmän mitä Phuketissa ja kaikki on halvempaa.

Itse suunnittelen jo kovaa vauhtia tyttöporukalla lähtöä Pattayalle! Pattaya ei todellakaan ole pelkästään sinkkumiehille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12498
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      10
      11254
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      182
      5159
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3793
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3604
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3277
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2954
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2708
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      82
      2267
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2025
    Aihe