Se viimeinen naula arkkuun

vaeltava aave

Onko kukaan saanut varmistusta siitä että tarina kaivatun kanssa on todella päättynyt? Inhottaa kun mies roikottaa löyhässä hirressä eikä sano juuta eikä jaata
:(

Tuntuu kuin oisin henki joka on jäänyt johonkin välitilaan, eikä pääse rauhaan.

15

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doc F y

Toivoa on yhä eihän täällä palstalla muuten oleskelisi.

• Sama tilanne

Onneksi suurin osa miehistä on kuitenkin (myös) sitä mieltä, että roikottaminen on luuserien hommaa. Ilman selityksiä.
      "Sanon kyllä, jos siltä tuntuu". Eipä kuulu. Pitää varmaan poliisille ilmoittaa kadonneeksi.

• joopp

Kusipäistä touhua toisen odotuttaminen ja varallapitäminen!

• höh höh höh

No, jos ei miestä näy niin eiköhän se kannata jo unohtaa...

Kuka suostuu tollaseen ?

• ...................

niin tollaene arpominen ottaa päähän. Onko se nainen vittu kiinnostnut vai ei? Alkaako se vai eikö aijo?

Saatanan saamaton vätys

• kadonneelle

Alkaa riittää tää roikotettavana oleminen. Prkleen mies!

• käsiraudoissa katost

Missäs sitä nyt rokukutaan?

• päivi

"kuljen niin kuin vaeltava aave, tanssin vaan, vaikka sydämeni palasina on.." Tuuren sanoin.

Se silmukkaa tukahduttaa tunteeni, jättää sanat kurkkuuni.

suuri rakkauteni. Sinä et välitä, kuolen joka kerta, kun käsitän Sen.

sydämeni. Itkee lohtua sinulta, jota rakastan, jota tahtoisin silittää ja helliä. Painautua hellään syliisi. Rakastella läpi yön.

mitä tein niin väärin? Mitä? Kerro minulle! Niin monesti pyysin vastausta. Minkä voin elämälleni, tai sydämelleni.

toisin sanoen ap; ymmärrän tunteesi.

• vaeltava aave

Miksi ei vaan voi sanoa kyllä tai ei? :'(

• 9+15

Juuri varallapitämisestä tässä on kysymys jos ykkösvaihtoehto lemppaa niin sitten otetaan kakkosvaihtoehtoon yhteyttä. Pidetään kakkosvaihtoehto roikkumassa lupailemalla sitä sun tätä ilman että päästetään tätä jatkamaan omaa elämäänsä.

• meen veke NYT

Niin kaunis kuin ajatus onkin ,mutta jokainen kyllä tekee itsenäisesti omat päätöksensä.

• 8786

niin tekee mutta joutuu tekemään päätöksensä toisen valheiden pohjalta

• ai ai ai ai ai ai ai

Mun viimeinen naula arkkuun oli hotelliyöpyminen ,kertomatta kenelekään :D

• lähden litoon

Puhelin ei toimi, ei ole kuuluvuutta, puhelin on siellä sun täällä, ei ehdi soittaa eikä tekstata saati tavata, mutta rakkautta riittää. Just joo! Nyt riitti.

Mä pohdin , että olin miehelle pelkkä hänen psyykkeensä hoitaja. Ei muuta. Ja oikeastaan hyvä niin. Voin keskittyä rakkaisiin ihmisiin ja hän etsiä naisen jota oikeasti rakastaa. Ei meitä tule

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe