Onko kukaan saanut varmistusta siitä että tarina kaivatun kanssa on todella päättynyt? Inhottaa kun mies roikottaa löyhässä hirressä eikä sano juuta eikä jaata
:(
Tuntuu kuin oisin henki joka on jäänyt johonkin välitilaan, eikä pääse rauhaan.
Se viimeinen naula arkkuun
15
279
Vastaukset
- doc F y
Toivoa on yhä eihän täällä palstalla muuten oleskelisi.
- Sama tilanne
Onneksi suurin osa miehistä on kuitenkin (myös) sitä mieltä, että roikottaminen on luuserien hommaa. Ilman selityksiä.
"Sanon kyllä, jos siltä tuntuu". Eipä kuulu. Pitää varmaan poliisille ilmoittaa kadonneeksi.- joopp
Kusipäistä touhua toisen odotuttaminen ja varallapitäminen!
- höh höh höh
No, jos ei miestä näy niin eiköhän se kannata jo unohtaa...
Kuka suostuu tollaseen ? - ...................
niin tollaene arpominen ottaa päähän. Onko se nainen vittu kiinnostnut vai ei? Alkaako se vai eikö aijo?
Saatanan saamaton vätys - kadonneelle
Alkaa riittää tää roikotettavana oleminen. Prkleen mies!
- käsiraudoissa katost
Missäs sitä nyt rokukutaan?
- päivi
"kuljen niin kuin vaeltava aave, tanssin vaan, vaikka sydämeni palasina on.." Tuuren sanoin.
Se silmukkaa tukahduttaa tunteeni, jättää sanat kurkkuuni.
suuri rakkauteni. Sinä et välitä, kuolen joka kerta, kun käsitän Sen.
sydämeni. Itkee lohtua sinulta, jota rakastan, jota tahtoisin silittää ja helliä. Painautua hellään syliisi. Rakastella läpi yön.
mitä tein niin väärin? Mitä? Kerro minulle! Niin monesti pyysin vastausta. Minkä voin elämälleni, tai sydämelleni.
toisin sanoen ap; ymmärrän tunteesi. - vaeltava aave
Miksi ei vaan voi sanoa kyllä tai ei? :'(
- 9+15
Juuri varallapitämisestä tässä on kysymys jos ykkösvaihtoehto lemppaa niin sitten otetaan kakkosvaihtoehtoon yhteyttä. Pidetään kakkosvaihtoehto roikkumassa lupailemalla sitä sun tätä ilman että päästetään tätä jatkamaan omaa elämäänsä.
- meen veke NYT
Niin kaunis kuin ajatus onkin ,mutta jokainen kyllä tekee itsenäisesti omat päätöksensä.
- 8786
niin tekee mutta joutuu tekemään päätöksensä toisen valheiden pohjalta
- ai ai ai ai ai ai ai
Mun viimeinen naula arkkuun oli hotelliyöpyminen ,kertomatta kenelekään :D
- lähden litoon
Puhelin ei toimi, ei ole kuuluvuutta, puhelin on siellä sun täällä, ei ehdi soittaa eikä tekstata saati tavata, mutta rakkautta riittää. Just joo! Nyt riitti.
Mä pohdin , että olin miehelle pelkkä hänen psyykkeensä hoitaja. Ei muuta. Ja oikeastaan hyvä niin. Voin keskittyä rakkaisiin ihmisiin ja hän etsiä naisen jota oikeasti rakastaa. Ei meitä tule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952